Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pøh. Jack Bauer hadde tatt Bourne, McClane, MacGyver og Chuck Norris. Samtidig. Dummeste jeg har hørt. Bauer blir som en teletubbie sammenlignet med McClane. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pøh. Jack Bauer hadde tatt Bourne, McClane, MacGyver og Chuck Norris. Samtidig. Jack Bauer hadde ikke klart julebruskongen engang ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men ... Den er jo kul! Men jeg må si en ting; Bourne hadde tapt mot John McClane! Yipee-ki yay! Sannhet! McClane kunne tatt hvem som helst, i hvert fall utgaven ifra eneren. http://eldiariodelilith.blogspirit.com/ima...ce_20willis.jpg Pøh. Jack Bauer hadde tatt Bourne, McClane, MacGyver og Chuck Norris. Samtidig. Det var ukas mest stupide innlegg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Får man kjøpt Jolt Cola i Norge? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *ler* Ser at jeg møter motstand hos dere uvitende. Jack hadde ropt "Dammit, Tony", og så hadde han tatt ut hele gjengen. To ganger. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For ikke å snakke om hvilken glimrende rolle han gjorde i Equilibrium. Mannen er bare tøff. Joda, han gjorde en glimrende Keanu Reeves. Prøv å gjett en grunn til at jeg quoter dette innlegget. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *ler* Ser at jeg møter motstand hos dere uvitende. Jack hadde ropt "Dammit, Tony", og så hadde han tatt ut hele gjengen. To ganger. Har Datasmurf lånt deg noe av "eukalyptus-oljen" sin? For du er HELT på jordet. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er enig med Pep. Jack Bauer er den eneste ordentlige superhelten. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Får man kjøpt Jolt Cola i Norge? Har ikke sett det, men nå bor ikke jeg i det mest sentrale strøket av landet, akkurat. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For ikke å snakke om hvilken glimrende rolle han gjorde i Equilibrium. Mannen er bare tøff. Joda, han gjorde en glimrende Keanu Reeves. Prøv å gjett en grunn til at jeg quoter dette innlegget. Du ville skrive WORRD, men du fant ut at det var kulere å skrive "Prøv å gjett en grunn til at jeg quoter dette innlegget." Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For ikke å snakke om hvilken glimrende rolle han gjorde i Equilibrium. Mannen er bare tøff. Joda, han gjorde en glimrende Keanu Reeves. Prøv å gjett en grunn til at jeg quoter dette innlegget. Du ville skrive WORRD, men du fant ut at det var kulere å skrive "Prøv å gjett en grunn til at jeg quoter dette innlegget." Feil, det var faktisk fordi det var innlegg nr. 1337 i denne tråden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Får man kjøpt Jolt Cola i Norge? Har ikke sett det, men nå bor ikke jeg i det mest sentrale strøket av landet, akkurat. Etter kjapp googling, ser jeg at det gjør det ikke, så jeg må nok ta meg en tur tilbake til Sverige og hamstre mer, om jeg noensinne kommer på plussiden av kontoen igjen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Feil, det var faktisk fordi det var innlegg nr. 1337 i denne tråden ...Vær så snill og si at du tuller? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Etter kjapp googling, ser jeg at det gjør det ikke, så jeg må nok ta meg en tur tilbake til Sverige og hamstre mer, om jeg noensinne kommer på plussiden av kontoen igjen. Lykke til. Det bordet hørtes jo ut som en nasjonal skatt eller noe. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For ikke å snakke om hvilken glimrende rolle han gjorde i Equilibrium. Mannen er bare tøff. Joda, han gjorde en glimrende Keanu Reeves. Prøv å gjett en grunn til at jeg quoter dette innlegget. Fordi det var innlegg nr. 1337 i denne tråden! Feil, det var faktisk fordi det var innlegg nr. 1337 i denne tråden Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *ler* Ser at jeg møter motstand hos dere uvitende. Jack hadde ropt "Dammit, Tony", og så hadde han tatt ut hele gjengen. To ganger. Du har tydeligvis ikke sett Die Hard-filmene. McClane ler folk som holder på å drepe datteren sin rett opp i trynet, kaster folk ned fra skyskrapere, går på glasskår uten å fortrekke en mine, han tøffe, tøffe punchlines og er morsommere enn de fleste komikere. Bauer fremstår mer som en av de strikte sjefene til McClane, der han sitter foran datamaskinen sin i det superhemmelige byrået sitt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Feil, det var faktisk fordi det var innlegg nr. 1337 i denne tråden ...Vær så snill og si at du tuller? Klart jeg tuller nei Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du har tydeligvis ikke sett Die Hard-filmene. McClane ler folk som holder på å drepe datteren sin rett opp i trynet, kaster folk ned fra skyskrapere, går på glasskår uten å fortrekke en mine, han tøffe, tøffe punchlines og er morsommere enn de fleste komikere. Bauer fremstår mer som en av de strikte sjefene til McClane, der han sitter foran datamaskinen sin i det superhemmelige byrået sitt. Yes! Du er virkelig så smart som jeg trodde! Godt å se at ihvertfall én har motstått "eukalyptus-oljen" til Datasmurf. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Trodde du ble borte, Eple..? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Gah. Jeg tror ikke jeg klarer å like kjæresten til broren min. Enda jeg skal bli tante om syv måneders tid. EDIT: Og forlate deg, Kibs? Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg