Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i dag har jeg animert en liten scene der en kar setter seg ned i stolen. gjorde alt for mange feil under veis :p

første skoledag blei vi kasta ut i en oppgave der vi skal animere en minimum 30 sekunder lang "film" basert på en historie hver gruppe fikk. Ikke har vi lært noe direkte om animering på skolen enda, så detta blir interessant :p

Lenke til kommentar

Kan fortelle om dagen min som bestod av 8 timer hardcore teori hvor jeg satt bånn still på en stol hele dagen og hørte på læreren forklarte vg1 stoff hardhardhardhardhard-core til alle de dumme folka fra mekken som har migrata inn i automasjon.

Jag vil döda dom !

Og jeg kan love deg at hvis jeg må analysere noe så teit som dikt på yrkesfag en eneste gang til så kommer jeg til og spæde helt...

Lenke til kommentar

Ja da er jeg endelig ferdig med skriveoppgaven min i norsk :D

Her;

Hva var det som skjedde? Plutselig satt jeg der, han hadde tvunget en kule av metall inn i munnen min jeg hadde ikke noe valg, jeg hadde strittet imot, men plutselig hadde jeg kjent en sylskarp kniv mot strupen. Og han hadde sagt «Åpne opp» Han hørtes russisk ut. Jeg tagg og ba om at han skulle stoppe, men han kjørte den inn i meg. Det hang en rød tråd fra kula han dro lett i den, som om det ikke var vanskelig å ha den der fra før av ble det enda verre nå, det kom små spiler ut av kula den satt utrolig stramt. Han finner fram ei sprøyte, ser ondskapsfullt på meg og sier «ikke dra i tråden» Han setter sprøyten i armen min og går ut av rommet. Først da ser jeg at jeg er i et ganske lite rom, med betongvegger ingen vinduer, bare en liten spinkel stol står i det ene hjørnet av rommet. Jeg strever meg bort til den og setter meg ned. Plutselig blir alt tåkete jeg forsvinner i et mørkt hull. Jeg våknet brått. Hvor var jeg? Hvorfor klarte jeg ikke bevege munnen? Så kom alt på plass. Jeg prøvde å tenke fornuftig, hvordan skulle jeg komme bort fra dette helveteshølet? Først måtte jeg på en eller annen måte få ut kula i munnen, smerten var helt ulidelig. Jeg dro og lirket og prøvde å dra den ut, men det hjalp ikke det grann, den satt bom fast. Jeg gikk rastløst rundt i rommet banket i veggene for og kanskje finne en liten åpning, men til ingen nytte. Plutselig synes jeg at jeg hørte en lyd bak meg, jeg stoppet opp. Var det noen der? Jeg slo bak meg, ingenting. Likevel hadde jeg på følelsen at det var noen andre i rommet. Jeg sprintet bort til et kaldt rått hjørne av rommet og satte meg på huk. Tenk om jeg Borgny Stem-Myre en velutdannet kvinne i sin beste alder skulle dø på denne måten? Da kom jeg plutselig på hva han hadde sagt rett før han gikk ut. ”ikke rør tråden” hadde han sagt, var det en del av hans spill? Var det en god eller dårlig ting å dra i tråden, kanskje spilene gikk inn igjen og jeg kunne ta ut den forbannede kula? Tanken fylte meg med glede, det var som hele meg ble varm innenifra. Jeg hadde vel ikke noe valg jeg så på tråden tok tak i den og dro. Smerten var ulidelig, i kinnene, nesa halsen overalt en så sterk smertehadde jeg aldri før føl i mitt liv. Et titalls nåler hadde føket ut av kula og gjennomboret lag på lag med hud. Jeg så det mørke hullet komme mot meg igjen, og alt ble svart.

Og slik døde Borgny en forferdelig død, men det var ikke nålene som tok livet av henne, det var mangel på surstoff i hjernen, hun hadde nemlig ikke klart og spytte unna alt blodet som sprutet fra de mange sårene. Det hadde rent ned i lungene hennes og hun hadde ikke klart å puste mer.

Gjerne les og kommenter, og si ifra hvis det er noen skriveleifer :)

Lenke til kommentar
Æsj. Pleier som regel si - Stå ikke der og frys...GÅ HELLER HJEM xD

Og så smeller jeg døra pokkers hardt igjen.

Samme med telefon selgere.

MEG: Hei.

Dust: Hei er det ...

MEG: Ja vent litt så skal jeg hente han.

- så legger jeg fra meg røret og går og fortsetter med det jeg holdt på med.

Jeg prater med telefonselgere. Altså, her har man en slik kjedelig å bedriten jobb at en tyr til telefonsalg og har det som yrke så syns jeg de fortjener de få minuttene det tar (hvis en har anledning da selvsagt..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg er glad jeg aldri blir oppringt av telefonselgere..

Aldri si aldri :ninja:

Nåvel, sist jeg sjekket har du ikke nummeret mitt? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...