Kverulantus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Skikkelige mannfolk kan ikke bruk jobbdassen, da den er for liten og tetter seg alt for lett... Akkurat! =) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 har egen dass på jobb jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Svartelister «mørke» ord og uttrykk. Hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ja til å kunne si neger!! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Bah, heim å rydde.... Jeez. Jeg mener det ofte er de som er mest mot rasisme som er mest rasistiske. Det er jo de som 'gjør forskjell på det'... Endret 26. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ja til å kunne si neger!! Passe utbrent i dag ? ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Endelig hjemme fra skolen! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Jeg er litt enig med Steinar Sagen fra Radioresepsjonen, det er for lite "påtvungen selvironi"* i samfunnet. Spesielt i forhold til minoritetsgrupper eller imamer f.eks, de eier jo ikke humoristisk sans utad i offentligheten. *En egenskap man tillegger en annen uten personens samtykke. I dette tilfellet selvironisk sans. Endret 26. august 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ja til å kunne si neger!! Passe utbrent i dag ? ^^ neida, bare dritt lei og sulten:P TYPIS! fikk mail nå: Ventet deg på mitt kontor idag kl 14.30 jeg hadde da faen ikke hørt noe om det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Folk jeg har å takke: Wikipedersen Quakecry Wheelman Takk Wikipedersen for hjelp med konvertering Takk Quakecry fordi du prøvde. Takk Wheelman for musikktips Nå er det pannekakelaging med John Mayer i bakgrunnen Endret 26. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er det enda liv i #hw-rekka!? Nei, det er jo det som er problemet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Jeg har ikke vært på irc på noen måneder nå.. Ehm, nå ble jeg småparanoid, etter at jeg skrev denne posten sjekket jeg jobbmailen og der lå det en mail fra en annen lærling som spurte hvorfor jeg ikke har vært på irc.. Endret 26. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Skikkelige mannfolk kan ikke bruk jobbdassen, da den er for liten og tetter seg alt for lett... Akkurat! =) Men om jobbdassen tetter seg er det ikke DITT problem. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Men om jobbdassen tetter seg er det ikke DITT problem. Hvis ikke jobben din er en antidasstettnings jobb. DA er det ditt problem Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 eller vaktmester som det heter er vi jobber xD Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 eller vaktmester som det heter er vi jobber xD Eller er det rørleggerens jobb? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har ikke vært på irc på noen måneder nå.. Ehm, nå ble jeg småparanoid, etter at jeg skrev denne posten sjekket jeg jobbmailen og der lå det en mail fra en annen lærling som spurte hvorfor jeg ikke har vært på irc.. Ja, hvorfor har du ikke det? *se morskt på* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 eller vaktmester som det heter er vi jobber xD Eller er det rørleggerens jobb? Spørs litt på hvor tett den er. hvis det bare er sånn * ta sugekopp* tett så er det vaktmester Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har ikke vært på irc på noen måneder nå.. Ehm, nå ble jeg småparanoid, etter at jeg skrev denne posten sjekket jeg jobbmailen og der lå det en mail fra en annen lærling som spurte hvorfor jeg ikke har vært på irc.. Ja, hvorfor har du ikke det? *se morskt på* Dette minner meg om den gangen jeg var syk og uten nett 4-5 dager, endte med at jeg fikk en bekymret telefon hjem som lurte på hvor jeg hadde blitt av.. Folk hadde blitt bekymret når jeg plutselig var helt offline.. Og hvorfor jeg ikke har vært på irc? Jeg aner ikke. irc er noe jeg drar frem når TG nærmer seg. Resten av året klarer jeg meg helt fint uten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg