Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skole er kjedelig i timene, men avogtil er det kjedelig.

 

Få vekk leksene, og jeg går med glede på skole hver dag. :)

 

Leksene ødelegger mye ja. Det gjør læring til noe negativt, noe som ikke er helt positivt.

 

Er vel få elever som ikke ville gått med på å være på skolen en time ekstra hver dag, mot at leksene dro til helv..

Lenke til kommentar
Noen som har en dokumentar de kan anbefale?

Night and Fog; fransk dokumentar om andre verdenskrig. Den beste innen det temaet i alle fall

Night and Fog er jo nesten like mye et kunstprosjekt som en ren dokumentar.. Selv liker jeg veldig god dokumentarserien "The World at War" som skildrer hele krigen og ikke bare fokuserer på sadismen og brutaliteten bak jødeutryddelsen.
Lenke til kommentar
Noen som har en dokumentar de kan anbefale?

Night and Fog; fransk dokumentar om andre verdenskrig. Den beste innen det temaet i alle fall

Night and Fog er jo nesten like mye et kunstprosjekt som en ren dokumentar.. Selv liker jeg veldig god dokumentarserien "The World at War" som skildrer hele krigen og ikke bare fokuserer på sadismen og brutaliteten bak jødeutryddelsen.

Jeg er ikke sånn superinteressert i WWII, men Night and Fog er kort og grei. Hvis jeg vil se noe annet enn jødeutryddelsene, så ser jeg Band of Brothers, som ikke har noe med selve holocaust å gjøre (omtrent)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...