Skjelvgråt Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Å nei. Skolen er kanskje ikke tortur, men skolen i seg selv er fokkings kjedelig avogtil. Går du på vgs? _________________________ Støtter Profeten 10.klasse;) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 10.klasse;) Ok, regner med at hvis skole er så jævelig så skal du ikke gå vgs? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Jo, selvfølgelig. Skolen er ikke jævlig! Men fordømt kjedelig avogtil. Du trenger ikke være frekk! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Aldri skjønt de som kaller skolen for tortur. Er på skolen jeg møter alt av venner og kjente, og å sitte hjemme hele dagen er dritkjedelig. Det er tungt og kjedelig til tider, men tortur er det ikke Korreksjon. Ok da. Enkelte ganger er det pur tortur. Skole og tortur er oppspinn...er ikke så ille jeg vil si at tortur er ganske ille skole derimot er ikke ille Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Jo, selvfølgelig. Skolen er ikke jævlig! Men fordømt kjedelig avogtil. Du trenger ikke være frekk! Beklager hvis du opplevde det som frekkhet, unnskyld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Skole suger! Heia! Jobbe på kassa i Rimi er laaangt bedre! Utdannelse er for pingler, yaaay! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Jo, selvfølgelig. Skolen er ikke jævlig! Men fordømt kjedelig avogtil. Du trenger ikke være frekk! Beklager hvis du opplevde det som frekkhet, unnskyld. Unnskyldning akseptert! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Skole suger! Heia! Jobbe på kassa i Rimi er laaangt bedre! Utdannelse er for pingler, yaaay! Kunnskap er makt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Skole suger! Heia! Jobbe på kassa i Rimi er laaangt bedre! Utdannelse er for pingler, yaaay! Kunnskap er makt Tull åg tøv! Kunnskap er for gamle sofasvettere, vi unge trenger ikke utdannelse! Leve annarkiiii! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Bare fordi at jeg sier at skolen i seg selv er kjedelig. Ja, så er jeg ikke interessert, synes det er teit med skole osv. Ifølge dere! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Bare fordi at jeg sier at skolen i seg selv er kjedelig. Ja, så er jeg ikke interessert, synes det er teit med skole osv. Ifølge dere! Så du godtok ikke min unnskyldning? Slimda, arrgh kunnskap ftw! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Joda, men alikevell. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hvorfor har alle her inne plutselig blitt så jævla hårsåre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Bare fordi at jeg sier at skolen i seg selv er kjedelig. Ja, så er jeg ikke interessert, synes det er teit med skole osv. Ifølge dere! Det er vel fordi nesten samtlige her inne har vært gjennom nøyaktig den samme fasen selv, i sine yngre år. Hvorfor har alle her inne plutselig blitt så jævla hårsåre? Sikkert mangel av hårvoks og balsam. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 hvordan hjelper hårvoks håret til å bli mindre hårsår? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 1+ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 hvordan hjelper hårvoks håret til å bli mindre hårsår? Ikke vet jeg, men det har noe med håret å gjøre. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Mhrf. Ler meg ijel! NOT Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 var godt med lasagne nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg