j-- Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Lærerne skulle ikke hatt låv og gi oss lekser.De kan jo faktisk rett og slett torturere oss hjemme også !!! Og visst man vil at elevene skal lære gjør skolen mer arti! Ungdomskolen suger hard ! Dog er den høyst nødvendig, slik at man får luket ut stygge skrivefeil blandt visse forumbrukere av den yngre garde Dæven døtte, jammen fant jeg to til! Endret 24. august 2009 av clvn Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 "... and I said, Romeo take me somewhere we can be alone!" ... blablabla. Jeg prøver å gå i sleep modus nå, den tilstanden der hjernen kan løse ting og tang som den ikke klare i.l.a daytime. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Passer bikkja til muttern fra i dag til i morra og selvfølgelig har kjøteren plassert seg rett bak kontorstolen min. Bare et tidsspørsmål før jeg kjører på stakkarn. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Passer bikkja til muttern fra i dag til i morra og selvfølgelig har kjøteren plassert seg rett bak kontorstolen min. Bare et tidsspørsmål før jeg kjører på stakkarn. Hvis du har tenkt å tjore den fast utenfor: Ikke bruk bånd som er laget av skinn, det biter den fort over ... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Dog er den høyst nødvendig, slik at man får luket ut stygge skrivefeil blandt visse forumbrukere av den yngre garde Dæven døtte, jammen fant jeg to til! Du er i slaget i dag, ser vi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Oh well, på tide å lufte det beistet av en bikkje som driver å maser på meg her.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Lærerne skulle ikke hatt låv og gi oss lekser.De kan jo faktisk rett og slett torturere oss hjemme også !!! Og visst man vil at elevene skal lære gjør skolen mer arti! Ungdomskolen suger hard ! Dog er den høyst nødvendig, slik at man får luket ut stygge skrivefeil blandt visse forumbrukere av den yngre garde Dæven døtte, jammen fant jeg to til! Derfor Norge burde legge om skole ordningen... Fordi man lærer altfor lite av de timene som er.. Slik som halve klassen min vi må øve på og skrive for hånd og ikke lære seg og skrive rett, man skriver jo nesten aldri mer mer for hånd etter skolen kanskje underskrift.. Endret 24. august 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Det finske skolesystemet Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 ett tips om du sitter hemma på vintern och fryser.. ställ dig då i hörnet. där är det alltid 90 grader Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Lærerne skulle ikke hatt låv og gi oss lekser.De kan jo faktisk rett og slett torturere oss hjemme også !!! Og visst man vil at elevene skal lære gjør skolen mer arti! Ungdomskolen suger hard ! Dog er den høyst nødvendig, slik at man får luket ut stygge skrivefeil blandt visse forumbrukere av den yngre garde Dæven døtte, jammen fant jeg to til! Derfor Norge burde legge om skole ordningen... Fordi man lærer altfor lite av de timene som er.. Slik som halve klassen min vi må øve på og skrive for hånd og ikke lære seg og skrive rett, man skriver jo nesten aldri mer mer for hånd etter skolen kanskje underskrift.. Man kan jo spørre seg om det er skolesystemet eller de norske elevene som er problemet. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jeg ville satt en knapp på den siste der. Det er grunn til at de som faktisk følger med i timene utvikler språket sitt bedre enn de som ikke følger med. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hva er det som er så bra med det Finske skolesystemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jeg vet at mange prøver hard med og følge med, men at læreren ikke skjønner at personen ikke forstår.. Jeg selv klarer nesten ikke og følge med siden de bare LESER rett ut av boka jeg kunne jo like så godt lest det selv trenger ingen til og stå og si det til meg.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Høhø! Satt akkuurat å klunket litt på gitaren og lekte litt med musikkprogrammet. Dette ble utfallet: Vet spillinga suger osv. Jeg er ingen gitarist, men jeg synes fortsatt det ble ganske funny.. Eller kanskje jeg bare er trøtt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Me likey Har ikke hørt den melodien på mange år Endret 24. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Hva er det som er så bra med det Finske skolesystemet?Finland presterte best av 57 land i OECDs PISA 2006. Se her og her. Hele teksten finner du her og en bakgrunnsrapport for Finland i forhold til dette finner du her. Litt mye å lese, men er du interessert i skolesystemet i internasjonal sammenheng og eventuelt problemene i forhold til det norske skolesystemer er det en fin innføring. Den norske rapporten "Tid for tunge løft", se her, som Utdanningsdirektoratet fikk på plass i etterkant av PISA-undersøkelsen 2006 setter fokus på norske elevers prestasjoner i forhold til andre land. Den er også vel verdt en titt om du er genuint interessert. Endret 24. august 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hvor mye koster Cheeseburgerne på McDonalds nå for tiden? Fortsatt samme brutale 17 kr? (Bergen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 "Embedding disabled by request" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Føler jeg begynner å få noen bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg