Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:O Si til Espen fra meg: BUURN!

Espen sier: Jeg har ihvertfall en kjæreste, og trenger ihvertfall ikke hjelp av en forumnerd til å finne en, slik som deg :tease:

Nora sier: BURN!

Er det nå jeg skal si "men dere måtte finne en med-nerd fra diskusjon.no?" :p
Lenke til kommentar
når jeg forteller tardza på BigBite at jeg ikke vil ha majones, bare smør, men neida. Alltid majones ><
Da gir du dem baguetten tilbake mens du i en høflig tone forklarer dem at de tydeligvis er totalt inkompetente idioter som ikke en gang klarer å smøre en baguette slik de blir fortalt at de skal smøre den. Om de ikke hører kapper du dem i stykker med en katana, kroppsdel for kroppsdel. :devil:

Meh.. Hjemme fra kjæresten min igjen. Veldig lyst å hogge noen med et sverd nå. :hm:

Lenke til kommentar

NgZ, tempting, tempting.

Jeg bare forteller dem at jeg ba om ingen majones, og når de bare står der som amøber og sniler og er helt tard, så sier jeg at jeg ikke betaler for det og går.

Så stikker jeg på en random butikk med bakeri og kjøper meg pizzaslice eller gatekjøkken og går for en skremmende mer usunn og veldig mye bedre baconcheeseburger. Gjerne hawaiian <3

edit: Nora, nei, bare farmors hjemmelagde, pappas hjemmelagde, greia på tube fra Mills eller hva søren og noe funky stæsj i USA

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Jeg er jo det beste :cry: Det sier ihvertfall Espen :love:
Tror ikke jeg og Espen kommer til å bli enige der gitt. :wee:

Hvor langt fra hverandre bor dere?
Nja, sånn grovt regnet 84 mil...

Vel, du var jo andrevalget hans.
Hvordan fikk du tak i den listen? :ohmy:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...