n4w Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Foretrekker private trackere. Foretrekker å kjøpe ting for å støtte de som lager produktet. Hvis penger er et problem derimot... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Foretrekker private trackere. Foretrekker å kjøpe ting for å støtte de som lager produktet. Hvis penger er et problem derimot... Like your spirit! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Joda, er nok bosatt her og rører meg nok ikke med det første tror jeg. Er som omtrent når jeg må prate østlandsk til en beboer som bare ser rart på meg når jeg snakker mitt morsmål Lenke til kommentar
Bango Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg kjøper norsk musikk og enkelte utenlandske. Ellers går det i nedlasting av den grunn at jeg driter i om millionærer tjener en 10er ekstra. Og om jeg ikke tar helt feil har de allerede fått pengene, da platebutikkene kjøper inn cdene fra leverandør. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg kjøper norsk musikk og enkelte utenlandske. Ellers går det i nedlasting av den grunn at jeg driter i om millionærer tjener en 10er ekstra. Og om jeg ikke tar helt feil har de allerede fått pengene, da platebutikkene kjøper inn cdene fra leverandør. CDer jeg hører på er også et problem å få tak i. Så de går under nedlasting. Spill derimot prøver jeg å kjøpe. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ellers går det i nedlasting av den grunn at jeg driter i om millionærer tjener en 10er ekstra. Det sier alle! Da blir det 10*xxxxxxx minus for plateselskapet og artist. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg for min del er veldig glad i å eie ting. Koselig å ha masse CD-er, DVD-er, vinyler osv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tror du at du eier folk også nå eller hva? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 b-real: Hehe. Er det så ille? Må vel forberede meg på noe lignende om jeg blir å flytte sørover. Kunne egentlig tenkt meg å bo i Trondheim. Trøndersk er jo ikke så ille. En grei overgang fra nord-norsk. Skal legge meg nå, er ganske utslitt etter en lang dag på svenske veier. Natta! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 æsj, jeg får bare detta når jeg gikk inn på TPB På vegne af IFPI Danmark A/S, Foreningen af Danske Videogramdistributører, Gyldendalske Boghandel Nordisk Forlag A/S og JP/Politikens Hus A/S, repræsenteret af advokatfirmaet Johan Schlüter, har Østre Landsret ved kendelse af 26. november 2008 stadfæstet fogedrettens kendelse af 29. januar 2008, hvorefter Sonofon A/S er blevet pålagt at hindre sine kunders adgang til thepiratebay.org. På baggrund af kendelsen og efter henvendelse fra advokatfirmaet, har Energimidt valgt at spærre for adgangen til siden. Energimidt har ikke foretaget nogen registrering af dit besøg på denne side. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har aldri kjøpt en sang jeg;p Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 æsj, jeg får bare detta når jeg gikk inn på TPB På vegne af IFPI Danmark A/S, Foreningen af Danske Videogramdistributører, Gyldendalske Boghandel Nordisk Forlag A/S og JP/Politikens Hus A/S, repræsenteret af advokatfirmaet Johan Schlüter, har Østre Landsret ved kendelse af 26. november 2008 stadfæstet fogedrettens kendelse af 29. januar 2008, hvorefter Sonofon A/S er blevet pålagt at hindre sine kunders adgang til thepiratebay.org. På baggrund af kendelsen og efter henvendelse fra advokatfirmaet, har Energimidt valgt at spærre for adgangen til siden. Energimidt har ikke foretaget nogen registrering af dit besøg på denne side. Er nede for øyeblikket. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dialekter er gøy. Jeg som nordtrønder blir knapt forstått i Trondheim --- Spill kjøper jeg. Musikk, film og tv-serier ville jeg kjøpt om det fantes en god butikk på nett som gir meg et bedre produkt enn det jeg laster ned ulovlig. Har kjøpt over 90 spill på steam. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg laster ned musikk og spill og filmer i hytt og pine. Gjør meg absolutt ingenting. Når jeg endelig finner noe som jeg liker, putter jeg det i "to-buy"-lista mi, og kjøper det sammen med en bråte andre ting. Fra nettet, selvsagt. Synd Steam har blitt så sinnsykt overpriset Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Taha jeg tok pappa i en skrivefeil. Morsomt i og med at han er lærer til og med, en ganske brutal feil var det og. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ånei, er lærere mennesker som alle andre? Sjokkerende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Et annet faktum om lærere, er at en del av de er faktisk veldig trivelige privat! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Et annet faktum om lærere er at de vanligvis ikke skriver og/å feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg