Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper norsk musikk og enkelte utenlandske.

Ellers går det i nedlasting av den grunn at jeg driter i om millionærer tjener en 10er ekstra.

Og om jeg ikke tar helt feil har de allerede fått pengene, da platebutikkene kjøper inn cdene fra leverandør.

CDer jeg hører på er også et problem å få tak i.

Så de går under nedlasting.

 

Spill derimot prøver jeg å kjøpe.

Lenke til kommentar

æsj, jeg får bare detta når jeg gikk inn på TPB :(

 

På vegne af IFPI Danmark A/S, Foreningen af Danske Videogramdistributører,

Gyldendalske Boghandel Nordisk Forlag A/S og JP/Politikens Hus A/S, repræsenteret af

advokatfirmaet Johan Schlüter, har Østre Landsret ved kendelse af 26. november 2008

stadfæstet fogedrettens kendelse af 29. januar 2008, hvorefter Sonofon A/S er blevet pålagt

at hindre sine kunders adgang til thepiratebay.org.

 

På baggrund af kendelsen og efter henvendelse fra advokatfirmaet, har Energimidt valgt at

spærre for adgangen til siden.

 

Energimidt har ikke foretaget nogen registrering af dit besøg på denne side.

Lenke til kommentar
æsj, jeg får bare detta når jeg gikk inn på TPB :(

 

På vegne af IFPI Danmark A/S, Foreningen af Danske Videogramdistributører,

Gyldendalske Boghandel Nordisk Forlag A/S og JP/Politikens Hus A/S, repræsenteret af

advokatfirmaet Johan Schlüter, har Østre Landsret ved kendelse af 26. november 2008

stadfæstet fogedrettens kendelse af 29. januar 2008, hvorefter Sonofon A/S er blevet pålagt

at hindre sine kunders adgang til thepiratebay.org.

 

På baggrund af kendelsen og efter henvendelse fra advokatfirmaet, har Energimidt valgt at

spærre for adgangen til siden.

 

Energimidt har ikke foretaget nogen registrering af dit besøg på denne side.

Er nede for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Et annet faktum om lærere, er at en del av de er faktisk veldig trivelige privat! :wow:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...