Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer, folkens? Selv sitter jeg på et hotellrom i Sverige med kjæresten og våre to hunder. :) Om alt går som planlagt, så blir vi boende her i en stund fremover (ikke på hotell, men i Sverige). Er både spent og nervøs. Mest nervøs. Liker ikke forandring, men håper at dette blir en forandring til det bedre!

Lenke til kommentar
Skjer, folkens? Selv sitter jeg på et hotellrom i Sverige med kjæresten og våre to hunder. :) Om alt går som planlagt, så blir vi boende her i en stund fremover (ikke på hotell, men i Sverige). Er både spent og nervøs. Mest nervøs. Liker ikke forandring, men håper at dette blir en forandring til det bedre!

Forandring fryder.

Jeg er nettopp ferdig med nami lekser, sitter nå med musikk og last.fm :)

Lenke til kommentar

Hva har fått deg til å flytte til Sverige? Sånn borsett ifra kvinnfolket da ;)

Lenke til kommentar

Stankelbein er som narkomane, lite pene å se på og er uforutsigbarpluss. Jeg hater stankelbein. Ikke når de er i larve stadiget og ligger å koser seg i fuktig jord eller trevirke. Men når de utvikler vinger og flyr ukontrollert inn i husene til folk, ja da hater jeg virkelig stankelbein. Jeg hater stankelbein. Ikke når de henger bevegelsesløs på veggen. Men når de brer vingene sine og stanger gjentatte ganger mot lyspærer, ja da hater jeg virkelig stankelbein.

Nå tar det ikke lange tiden får du synes å fornemme at det klør rundt omkring på kroppen. :lol:178733781IDKDrF_fs.jpg

Lenke til kommentar
b-real: Dama har lyst å forbedre svensken sin, og samtidig burde det være mulig for meg å få opptjent noen studiepoeng ved universitetet her i byen. Ikke noen annen grunn enn det, egentlig. :) Hvordan går det med den karen?

Fornuftig. Kunne gjerne ha gjort svenske av meg på heltid.

Joda, det humper å går her. Jobber å styrer og lever :)

Lenke til kommentar
Stankelbein er som narkomane, lite pene å se på og er uforutsigbarpluss. Jeg hater stankelbein. Ikke når de er i larve stadiget og ligger å koser seg i fuktig jord eller trevirke. Men når de utvikler vinger og flyr ukontrollert inn i husene til folk, ja da hater jeg virkelig stankelbein. Jeg hater stankelbein. Ikke når de henger bevegelsesløs på veggen. Men når de brer vingene sine og stanger gjentatte ganger mot lyspærer, ja da hater jeg virkelig stankelbein.

Så enig, så enig. Finnes ikke mer irriterende og ekle vesener enn stankelbein. Ikke bare er de like irriterende, om ikke mer irritende enn fluer, de er også styggere. I tilegg er det vanskelig å jage dem ut, og å fange dem for å kaste dem ut kan du bare glemme, for da mister de bare et bein eller to og fortsetter videre.

Lenke til kommentar

Natrich: Nei, Växjö faktisk. :)

b-real: Tja, vet ikke om jeg kunne tenkt meg å bli svenske, men det er iallfall en flott by. Den har sjarm. Tester svenskene med norsk, og de fleste forstår det visst uten større problemer. Føler ikke akkurat for å prate svensk, men i visse situasjoner må jeg kanskje prate svorsk. Planen er ikke å bli her lenger enn ~9 mnder uansett. Jeg er skeptisk av natur, så jeg frykter allerede at jeg får panikk og hjemlengsel, men håper selvsagt at det ikke skjer. Flott å høre at det går bra med deg. Regner med at du enda er bosatt i Vinterbro?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...