Natrich Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Scrolling FTW? se over Jeg leste litt feil istad, tok det som toppen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 WTB HUSMOR TIL Å LAGE MIDDAG FOR MEG NAO! Kan du ha på deg forkle og bruke ting på kjøkkenet får du jobb (nb: inneholder polakk standard)! Kom hit, så skal du få fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter. Jeg skulle lage middag til en i dag, og kalarte, selvfølgelig, å lage for mye. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Skjer, folkens? Selv sitter jeg på et hotellrom i Sverige med kjæresten og våre to hunder. Om alt går som planlagt, så blir vi boende her i en stund fremover (ikke på hotell, men i Sverige). Er både spent og nervøs. Mest nervøs. Liker ikke forandring, men håper at dette blir en forandring til det bedre! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Skjer, folkens? Selv sitter jeg på et hotellrom i Sverige med kjæresten og våre to hunder. Om alt går som planlagt, så blir vi boende her i en stund fremover (ikke på hotell, men i Sverige). Er både spent og nervøs. Mest nervøs. Liker ikke forandring, men håper at dette blir en forandring til det bedre! Forandring fryder. Jeg er nettopp ferdig med nami lekser, sitter nå med musikk og last.fm Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Mininova er da vel så bra som piratebay. Med mindre du er ute etter naughty naughty eller animalistisk elskov. Google er sjef på å finne torrentsider. Veldig mange som er bedre enn TPB. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hva sier dere. Selge nytt tastatur og tjene seg 700+++ flis, eller prøve å gjøre seg vant med det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Skjer, folkens? Selv sitter jeg på et hotellrom i Sverige med kjæresten og våre to hunder. Om alt går som planlagt, så blir vi boende her i en stund fremover (ikke på hotell, men i Sverige). Er både spent og nervøs. Mest nervøs. Liker ikke forandring, men håper at dette blir en forandring til det bedre! Hva har fått deg til å flytte til Sverige? Sånn borsett ifra kvinnfolket da Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 For de som ikke visste det, er det en TPB-kopi oppe. ITAvisen. Nuh. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 b-real: Dama har lyst å forbedre svensken sin, og samtidig burde det være mulig for meg å få opptjent noen studiepoeng ved universitetet her i byen. Ikke noen annen grunn enn det, egentlig. Hvordan går det med den karen? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Stankelbein er som narkomane, lite pene å se på og er uforutsigbarpluss. Jeg hater stankelbein. Ikke når de er i larve stadiget og ligger å koser seg i fuktig jord eller trevirke. Men når de utvikler vinger og flyr ukontrollert inn i husene til folk, ja da hater jeg virkelig stankelbein. Jeg hater stankelbein. Ikke når de henger bevegelsesløs på veggen. Men når de brer vingene sine og stanger gjentatte ganger mot lyspærer, ja da hater jeg virkelig stankelbein. Nå tar det ikke lange tiden får du synes å fornemme at det klør rundt omkring på kroppen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hvilken by Sidious, Göteborg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Mininova er da vel så bra som piratebay. Med mindre du er ute etter naughty naughty eller animalistisk elskov. Google er sjef på å finne torrentsider. Veldig mange som er bedre enn TPB. Enig foretrekker BTjunkie jeg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Veldig mange som er bedre enn TPB. Platekompaniet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 b-real: Dama har lyst å forbedre svensken sin, og samtidig burde det være mulig for meg å få opptjent noen studiepoeng ved universitetet her i byen. Ikke noen annen grunn enn det, egentlig. Hvordan går det med den karen? Fornuftig. Kunne gjerne ha gjort svenske av meg på heltid. Joda, det humper å går her. Jobber å styrer og lever Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Noen som vet om et genialt spill/data-ordtak? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Stankelbein er som narkomane, lite pene å se på og er uforutsigbarpluss. Jeg hater stankelbein. Ikke når de er i larve stadiget og ligger å koser seg i fuktig jord eller trevirke. Men når de utvikler vinger og flyr ukontrollert inn i husene til folk, ja da hater jeg virkelig stankelbein. Jeg hater stankelbein. Ikke når de henger bevegelsesløs på veggen. Men når de brer vingene sine og stanger gjentatte ganger mot lyspærer, ja da hater jeg virkelig stankelbein. Så enig, så enig. Finnes ikke mer irriterende og ekle vesener enn stankelbein. Ikke bare er de like irriterende, om ikke mer irritende enn fluer, de er også styggere. I tilegg er det vanskelig å jage dem ut, og å fange dem for å kaste dem ut kan du bare glemme, for da mister de bare et bein eller to og fortsetter videre. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Noen som vet om et genialt spill/data-ordtak? Lars linket noe for en god stund tilbake. Gi meg to sekunder så kan jeg sjekke om jeg har den i bokmerker Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Enig foretrekker BTjunkie jeg Foretrekker private trackere. Veldig mange som er bedre enn TPB. Platekompaniet Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Natrich: Nei, Växjö faktisk. b-real: Tja, vet ikke om jeg kunne tenkt meg å bli svenske, men det er iallfall en flott by. Den har sjarm. Tester svenskene med norsk, og de fleste forstår det visst uten større problemer. Føler ikke akkurat for å prate svensk, men i visse situasjoner må jeg kanskje prate svorsk. Planen er ikke å bli her lenger enn ~9 mnder uansett. Jeg er skeptisk av natur, så jeg frykter allerede at jeg får panikk og hjemlengsel, men håper selvsagt at det ikke skjer. Flott å høre at det går bra med deg. Regner med at du enda er bosatt i Vinterbro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg