Niqābninja Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Kongsberg = Der ingen trudde nokan kunne bo. Det er vel å dra det litt langt. Jeg ville mye heller bodd i Kongsberg enn i denna gudsforlatte bygda jeg bor i nå. Hadde det ikke vært for den meget gunstige leieavtalen vi har her. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Er ikke du Oslo resident da? Ja, utrolig hva jeg får med meg... Skulle vært en oversikt over hvem på forumet som har vært lengst og oftest, utestengt. Også en liste over badboysa/chicksa med mest warn. Kunne laget en ny nettside: "lillediskusjon.no" for oss internett kriminelle. DET hadde blitt tidenes webside det! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jeg var, men jeg måtte nesten flytte for å få meg en slags utdannelse. De sa jeg trengte det. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Oh. my. fucking. god! Venture bros. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 lekser er noe humbug til tider -.- Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Faen, og der var piratebay stengt. I følge ITavisen tapte de rettsaken og det var det *Slette bokmerke* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 jeg er på jobb din nisse og drar dit for å kjøpe en is eller noe annet tilsvarendee kjedelig, men greit, jeg skal ringe deg neste gang jeg er på tur dit så kan vi fellow-CP-party og spise is ^__^ Hurra, da havner jeg med folk som ligner meg! Skal sitere: "Drøbak er en fantastisk by. Pleide å dra dit mye som liten. Får ikke en slikt stemning noe annet sted <3" Now I said it. I did it. Now take it. And digg it. And stop it. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Faen, og der var piratebay stengt. I følge ITavisen tapte de rettsaken og det var det *Slette bokmerke* Nettleverandøren deres ble pålagt å stenge tilgangen. De kommer nok opp igjen når de finner noen andre til å levere nett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Faen, og der var piratebay stengt. I følge ITavisen tapte de rettsaken og det var det *Slette bokmerke* Kommer nok hoppende opp om ikke så lenge vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Good news. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Så vidt jeg vet har de flere leverandører også, det handler bare om å bytte. Intressant å følge Peter Sunde på Twitter.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 WTB HUSMOR TIL Å LAGE MIDDAG FOR MEG NAO! Kan du ha på deg forkle og bruke ting på kjøkkenet får du jobb (nb: inneholder polakk standard)! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Mininova er da vel så bra som piratebay. Med mindre du er ute etter naughty naughty eller animalistisk elskov. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) RIP The PirateBay. <3 Endret 24. august 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Mininova er da vel så bra som piratebay. Med mindre du er ute etter naughty naughty eller animalistisk elskov. Google er sjef på å finne torrentsider. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Piratebay dead? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 TPB er oppe før dere vet ordet av det. _______________________________________ Btw, google ''MAG - Massive Action Game'' og tråden min er på første side. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Piratebay dead? Det kommer tilbake. Er bare ISPen som blir nekta å hoste. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) NVM! haha Endret 24. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg