Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, Kongsberg er stedet å være, vettu :p

Etter det jeg husker av kongsberg.. kaldt! Og kjedelig liten by. Er jeg langt fra fakta nå?

 

Wææ.. Nytt tastatur. Dette kommer til å ta sin tid å bli vant med...

 

Bitteliten backspace-tast er det også ://

Kast det! Gjorde jeg med et i vår, møkkatastatur. Hata backspace hardt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ja, Kongsberg er stedet å være, vettu :p

 

Neh, Drøbak is teh shit lizzm!

 

 

Nei, Drøbak er ikke noe særlig sånn egentlig, et lite høl ved havet strangt talt.

Lenke til kommentar
Ja, Kongsberg er stedet å være, vettu :p

Etter det jeg husker av kongsberg.. kaldt! Og kjedelig liten by. Er jeg langt fra fakta nå?

Ikke veldig langt, nei.

 

Neh, Drøbak is teh shit lizzm!

 

 

Nei, Drøbak er ikke noe særlig sånn egentlig, et lite høl ved havet strangt talt.

Men jeg er jo en del i Kongsberg nå. Derfor er det stedet å være. ;)

Lenke til kommentar

Play fucker alltid opp med lokalet de velger. Nå sist var det i noe som lignet en gammel gymsal, med så elendig akustikk at man slet å høre individuelle instrumenter. Det virket også som lyden var alt for lav, kunne høre folk som snakket godt over musikken.

 

Var liksom noe veldig amatørmessig over hele arrangementet, og det er ikke bare jeg som synes..men det er jo veldig stort i "utlandet", da.

 

Oslo konserthus eller Operaen, få ut fingern og få Play-videogame symphony satt opp i skikkelig sal neste gang!! Det fortjener bedre enn en sliten gymsal fra 80-tallet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ja, Kongsberg er stedet å være, vettu :p
Neh, Drøbak is teh shit lizzm!

Nei, Drøbak er ikke noe særlig sånn egentlig, et lite høl ved havet strangt talt.

Er fint der da :)

 

De siste gangene du har sett Drøbak er når du har kjørt meg hjem.. Og da har en ikke akkurat sett så mye..

Lenke til kommentar
Haha, jeg så Eplefe her om dagen, var like før jeg gikk bort til henne fordi jeg trodde jeg kjente hun, så kom jeg på at jeg bare har sett henne gjennom her og hun ikke aner hvem jeg er
Tror nok heller hun syns det hadde vært hyggelig og så hadde dere snakket i timesvis etterpå via MSN eller noe :ermm:

 

 

De siste gangene du har sett Drøbak er når du har kjørt meg hjem.. Og da har en ikke akkurat sett så mye..
Tror du jeg er i Drøbak så skjelden eller? lol, jeg har vært flere utflukter i Drøbak...er liek en av de faste lørdag/søndags-turene for de som jeg jobber med :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
De siste gangene du har sett Drøbak er når du har kjørt meg hjem.. Og da har en ikke akkurat sett så mye..
Tror du jeg er i Drøbak så skjelden eller? lol, jeg har vært flere utflukter i Drøbak...er liek en av de faste lørdag/søndags-turene for de som jeg jobber med :p

 

Jasså, du drar til Drøbak uten å informere meg?

 

Hvis det er slik du skal ha det så.. *furte*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg er på jobb din nisse og drar dit for å kjøpe en is eller noe annet tilsvarendee kjedelig, men greit, jeg skal ringe deg neste gang jeg er på tur dit så kan vi fellow-CP-party og spise is ^__^

 

Hurra, da havner jeg med folk som ligner meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...