Slimda Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Remember kids, å fly med hodet først over sykkelrattet er ikke godt for kroppen. Men det er en ypperlig måte våkne på. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Det er ikke moro å spy til frokost. Hvordan har resten det i dag? Til opplysning, hvis det fortsatt er tvil - jeg har det helt jævlig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Remember kids, å fly med hodet først over sykkelrattet er ikke godt for kroppen. Men det er en ypperlig måte våkne på. Ok, skal prøve å huske det til bakken etterpå Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Det er ikke moro å spy til frokost. Hvordan har resten det i dag? Til opplysning, hvis det fortsatt er tvil - jeg har det helt jævlig. Høtt e gale? er det bare meg eller ser hun ut som MJ på en dårlig dag? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jeg håper det er noe forbigående, det er så jævlig kjipt å holde seg hjemme. Folk er jo så paniske i disse svineinfluensatider. Jeg gidder bare ikke ligge her i senga i flere dager, kommer jeg meg ut av senga uten å spy i morra, så skal jeg på jobb, samma faen om jeg har feber eller ei. @Pic: I'd hit her ... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Guten morgen mein damen und herren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Morn morn. Her sitter jeg atter en gang på jobb og tjener til salt på brødskiva. Skal ringe opp noe sted jeg har søkt jobb for å få hørt om de har sett på søknaden min. Krysser fingrene for å bli kalt inn til intervju. Å jobbe her jeg gjør nå, ett helt år framover kommer til å bryte meg sammen psykisk. Å sitte og ta imot kjeft mange timer daglig, er ikke noe jeg er psykisk rustet til Men men.. Vurderer nesten å ta meg en tur hjem på Smøla for å hente Fallout 3. Fikk akutt lyst til å spille det nå som jeg får til å spille det på max Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hva er det du jobber med? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Stakkars ... Er du smølaværing?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 God mo*GJEEEESP*. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Grawlgh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Stakkars ... Er du smølaværing?! Er ikke noe trist ved å være smølaværing vel. <- står her forresten Forøvrig jobber jeg på en taxisentral hvor jeg distribuerer ut biler. Så det er vi som mottar kjeft når det ikke går an å trylle fram biler. Kun for å få penger til salt på brødskiva som sagt. edit: flyttet pila edit: kom på at det ikke var vits i det, ettersom det avhenger av oppløsningen til folk. Endret 24. august 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Småbarn småbarn... Jeg gleder meg til helga igjen jeg ... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Stakkars ... Er du smølaværing?! Er ikke noe trist ved å være smølaværing vel. Jeg kjenner nok smølaværinger som er uenige med deg. Du er sikkert i slekt med minst halvparten av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Mest sannsynligvis ikke. Familien min er en del mer utvannet enn resten på Smøla heldigvis Med besteforeldre fra både bergen og lofoten på hver side. Jeg kan ikke akkurat si jeg skjemmes over å være smølaværing. Men jeg skjemmes derimot mer over en god del av smølaværingene. I likhet med de fleste bygder, så faller en del utenfor det som kreves av enkelte vennegjenger og folk, så siden jeg ikke fyller visse kriterier, har jeg opplevd at enkelte venner snudde seg. Men det betyr ikke at jeg ikke trives der ute med familie og naturen generelt ^^, Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Smøla er et fint sted det. Fantastisk fiske der Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Da var billett til In Flames og Killswitch Engage 13.desember kjøpt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hadde billett til In Flames da de var i Tr.Heim for 3 år siden, men grunnet dårlig råd, fikk jeg ikke reist dit. Jeg og søster som skulle dit den gangen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Da var billett til In Flames og Killswitch Engage 13.desember kjøpt! Hvor? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Oslo Spektrum Hadde billett til In Flames da de var i Tr.Heim for 3 år siden, men grunnet dårlig råd, fikk jeg ikke reist dit. Jeg og søster som skulle dit den gangen. Det er surt når sånt skjer Ihvertfall når man har gledet seg i et par måneder i foveien.. :/ Edit: Sorry for dobbelpost! Edit2: fix :b Edit3: Takk, hjulgutt Endret 24. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg