Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Morn morn. Her sitter jeg atter en gang på jobb og tjener til salt på brødskiva. Skal ringe opp noe sted jeg har søkt jobb for å få hørt om de har sett på søknaden min. Krysser fingrene for å bli kalt inn til intervju. Å jobbe her jeg gjør nå, ett helt år framover kommer til å bryte meg sammen psykisk. Å sitte og ta imot kjeft mange timer daglig, er ikke noe jeg er psykisk rustet til :p

 

Men men.. Vurderer nesten å ta meg en tur hjem på Smøla for å hente Fallout 3. Fikk akutt lyst til å spille det nå som jeg får til å spille det på max :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Stakkars ... Er du smølaværing?!

 

Er ikke noe trist ved å være smølaværing vel.

 

 

 

<- står her forresten ;)

 

Forøvrig jobber jeg på en taxisentral hvor jeg distribuerer ut biler. Så det er vi som mottar kjeft når det ikke går an å trylle fram biler. Kun for å få penger til salt på brødskiva som sagt.

 

edit: flyttet pila

edit: kom på at det ikke var vits i det, ettersom det avhenger av oppløsningen til folk.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Mest sannsynligvis ikke. Familien min er en del mer utvannet enn resten på Smøla heldigvis :p

Med besteforeldre fra både bergen og lofoten på hver side.

 

Jeg kan ikke akkurat si jeg skjemmes over å være smølaværing. Men jeg skjemmes derimot mer over en god del av smølaværingene. I likhet med de fleste bygder, så faller en del utenfor det som kreves av enkelte vennegjenger og folk, så siden jeg ikke fyller visse kriterier, har jeg opplevd at enkelte venner snudde seg.

Men det betyr ikke at jeg ikke trives der ute med familie og naturen generelt ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hadde billett til In Flames da de var i Tr.Heim for 3 år siden, men grunnet dårlig råd, fikk jeg ikke reist dit. Jeg og søster som skulle dit den gangen. :(

Lenke til kommentar

Oslo Spektrum

 

Hadde billett til In Flames da de var i Tr.Heim for 3 år siden, men grunnet dårlig råd, fikk jeg ikke reist dit. Jeg og søster som skulle dit den gangen. :(
Det er surt når sånt skjer :(

Ihvertfall når man har gledet seg i et par måneder i foveien.. :/

 

Edit: Sorry for dobbelpost!

Edit2: fix :b

Edit3: Takk, hjulgutt :love:

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...