Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjør du og Espen noe morsomt da? ;)

Ehm.. Vi ruller ikke i bobleplast ihvertfall (selvom det var en god idé). Vi ser for det meste på tv mens vi ser hvem som klarer å være mest amøbe. Men vi kan være morsomme hvis det trengs :D

Jeg trodde kjærestepar gjorde ander ting.. :(

Kjærestepar! Kjærestepar! Gifta seg i grønn kaviar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spekemat til Majones. 10/10

Med andre ord fyller du en fin skål med majones og har spekemat til? Hvis du tenker på et motsatt forhold med lit t masjones, og mye spekemat ville jeg skiftet rekkefølgen på ordene. Majones til spekemat, 10/10 f. eks. ;-)

Lenke til kommentar

Med andre ord fyller du en fin skål med majones og har spekemat til? Hvis du tenker på et motsatt forhold med lit t masjones, og mye spekemat ville jeg skiftet rekkefølgen på ordene. Majones til spekemat, 10/10 f. eks. ;-)

Hm. Beklager, du tar feil. Jeg lagde nettop lompe med majones og spekemat. Det var mer majones enn det var spekemat. Og det smakte.

Lenke til kommentar

LIES! Man får aldri nok majones! Jeg kan spise majones med majones til tilbehør!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...