Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en sånn dag der jeg har gått og sverget "ikke drikke mere, ikke drikke mere". Men den dagen kommer alltid senere en gang igjen. Det kjipe var å våkne på hotellrommet og komme seg opp, så på buss i 3 timer før jeg endelig var hjemme og kunne slappe skikkelig av.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg drikker bare sånn kanskje 2 ganger i året..så det blir litt heavy når smellen først dukker opp og jeg ligger og prøver å sove kl 01 og bare rister i senga og kaldsvetter under dyna. Greit nok hvis man er hjemme fra begynnelsen av, men det styret med å ha på vekkerklokke, dusje, sjekke ut av hotellet før 12, dra på buss og sitte og være småguffen og skjelven hele turen hjem..det er helvete. Og det skjer HVERT år vi har firmafest..men ikke neste år. I swear.

Lenke til kommentar

Du, når det e snakk om øl...

 

Eg ekje akkurat sånn fan av drikkefester og sånt, men koffor kan me ikkje heller kosa oss me någe aent. Saft eller brus kanskje... :D

I øl e der jo alkohol og sånt som gjar deg heilt hoole og drite deg fullstendig ut...

Når du foreksempel ska komma deg hjem ein kveld så klare du jo så vidt og holda deg på beinå.

Og altså nå e det ikkje bare snakk om èin øl, men det blir jo fort 5, 6, 7 flasker hvis du komme godt nok inn i det :p

 

Hørres kanskje litt rart ut å skifta ut alkoholen med någe mindreaktige greier, men ka om det ikkje hadde eksistert?

Lenke til kommentar
Du, når det e snakk om øl...

 

Eg ekje akkurat sånn fan av drikkefester og sånt, men koffor kan me ikkje heller kosa oss me någe aent. Saft eller brus kanskje... :D

I øl e der jo alkohol og sånt som gjar deg heilt hoole og drite deg fullstendig ut...

Når du foreksempel ska komma deg hjem ein kveld så klare du jo så vidt og holda deg på beinå.

Og altså nå e det ikkje bare snakk om èin øl, men det blir jo fort 5, 6, 7 flasker hvis du komme godt nok inn i det :p

 

Hørres kanskje litt rart ut å skifta ut alkoholen med någe mindreaktige greier, men ka om det ikkje hadde eksistert?

 

WHAT? IKKE DRIKKE ØL?????

1. det smaker nydelig

2. Det er super morro og være full/drita

Lenke til kommentar
Du, når det e snakk om øl...

 

Eg ekje akkurat sånn fan av drikkefester og sånt, men koffor kan me ikkje heller kosa oss me någe aent. Saft eller brus kanskje... :D

I øl e der jo alkohol og sånt som gjar deg heilt hoole og drite deg fullstendig ut...

Når du foreksempel ska komma deg hjem ein kveld så klare du jo så vidt og holda deg på beinå.

Og altså nå e det ikkje bare snakk om èin øl, men det blir jo fort 5, 6, 7 flasker hvis du komme godt nok inn i det :p

 

Hørres kanskje litt rart ut å skifta ut alkoholen med någe mindreaktige greier, men ka om det ikkje hadde eksistert?

 

Why? Det er jo faktisk bare morro å være på fylla bare man holder seg nogenlunde stabil... :thumbup:

Seff, hva slags folk du henger med avgjør jo mye hvordan opplevelsen blir :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...