Eirik Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Bør jeg og gjøre. Menne neh... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Er ikke så vanskelig og holde seg til sunn mat. Mye sunt som er godt.' Et eksempel er wok. Sinnsykt godt og sunt. Potetgull og brus er nei nei hos meg. Litt glad i øl men det er det eneste Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Har hatt en sånn dag der jeg har gått og sverget "ikke drikke mere, ikke drikke mere". Men den dagen kommer alltid senere en gang igjen. Det kjipe var å våkne på hotellrommet og komme seg opp, så på buss i 3 timer før jeg endelig var hjemme og kunne slappe skikkelig av. Endret 23. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Har det sånn vær søndag:) Men det er sikkert som en fødsel. Man glemmer smertene fort Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg drikker bare sånn kanskje 2 ganger i året..så det blir litt heavy når smellen først dukker opp og jeg ligger og prøver å sove kl 01 og bare rister i senga og kaldsvetter under dyna. Greit nok hvis man er hjemme fra begynnelsen av, men det styret med å ha på vekkerklokke, dusje, sjekke ut av hotellet før 12, dra på buss og sitte og være småguffen og skjelven hele turen hjem..det er helvete. Og det skjer HVERT år vi har firmafest..men ikke neste år. I swear. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Skal vi vedde? Har drukket opp six packen til room maten min. Bedre å be om tilgivelse enn tillatelse:) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Fra mandag av begynner mitt "spise sunn mat, drikke veldig lite brus, ikke spise godteri/potetgull"-forsøk, skal bli deilig! Har kjørt sunt kosthold en liten periode selv og har i tillegg begynt å trene igjen. Er diggbart, men savner å pimpe masse pils og kjøre i meg snacks når jeg selv ønsker. Lenke til kommentar
VTI Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Du, når det e snakk om øl... Eg ekje akkurat sånn fan av drikkefester og sånt, men koffor kan me ikkje heller kosa oss me någe aent. Saft eller brus kanskje... I øl e der jo alkohol og sånt som gjar deg heilt hoole og drite deg fullstendig ut... Når du foreksempel ska komma deg hjem ein kveld så klare du jo så vidt og holda deg på beinå. Og altså nå e det ikkje bare snakk om èin øl, men det blir jo fort 5, 6, 7 flasker hvis du komme godt nok inn i det Hørres kanskje litt rart ut å skifta ut alkoholen med någe mindreaktige greier, men ka om det ikkje hadde eksistert? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 WEee! Fra mandag av begynner mitt "spise sunn mat, drikke veldig lite brus, ikke spise godteri/potetgull"-forsøk, skal bli deilig! Know what? Jeg tror jeg slenger meg på den... Det har jeg også planlagt. Drikker en del kaffe, men det får bare gå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Det lureste du kan skrive på et forum må være DU. Kanskje skrivet nicket til den du snakker med:) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Du, når det e snakk om øl... Eg ekje akkurat sånn fan av drikkefester og sånt, men koffor kan me ikkje heller kosa oss me någe aent. Saft eller brus kanskje... I øl e der jo alkohol og sånt som gjar deg heilt hoole og drite deg fullstendig ut... Når du foreksempel ska komma deg hjem ein kveld så klare du jo så vidt og holda deg på beinå. Og altså nå e det ikkje bare snakk om èin øl, men det blir jo fort 5, 6, 7 flasker hvis du komme godt nok inn i det Hørres kanskje litt rart ut å skifta ut alkoholen med någe mindreaktige greier, men ka om det ikkje hadde eksistert? WHAT? IKKE DRIKKE ØL????? 1. det smaker nydelig 2. Det er super morro og være full/drita Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Du, når det e snakk om øl... Eg ekje akkurat sånn fan av drikkefester og sånt, men koffor kan me ikkje heller kosa oss me någe aent. Saft eller brus kanskje... I øl e der jo alkohol og sånt som gjar deg heilt hoole og drite deg fullstendig ut... Når du foreksempel ska komma deg hjem ein kveld så klare du jo så vidt og holda deg på beinå. Og altså nå e det ikkje bare snakk om èin øl, men det blir jo fort 5, 6, 7 flasker hvis du komme godt nok inn i det Hørres kanskje litt rart ut å skifta ut alkoholen med någe mindreaktige greier, men ka om det ikkje hadde eksistert? Why? Det er jo faktisk bare morro å være på fylla bare man holder seg nogenlunde stabil... Seff, hva slags folk du henger med avgjør jo mye hvordan opplevelsen blir Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Enig. Et liv uten øl hadde vært meningsløst Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Herren har overtatt min hellige sjel... Endret 23. august 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Ikke mere drugs på deg mikkel:) Må faen spandere ute pils på rom kameraten min i dag. Lånte jo bare nån pils jo. Jaja kanskje man finn en gammel alkis berta ute i dag:P Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Første dag på folkehøgskole! Mange nye mennesker og inntrykk. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Ugh, gammel steinull klør! Lurer på hvem sin glupe ide det var å la isolasjonen ovenfor luken til loftet her være åpent uten å gjøre et forsøk på å dekke over den. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Første dag på folkehøgskole! Mange nye mennesker og inntrykk. folkehøgskole er topp har lyst til å ta et år til på en hvilken skole er du på? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Første dag på folkehøgskole! Mange nye mennesker og inntrykk. God speed! Forbered deg på ett år med MASSE intriger og rare krangler Been there seen that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg