No Matter What You Say Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Mmmm, arme riddere! Ahmagawd! Evil temptress :| Hva er egentlig connectionen mellom Jim og Smurfen? Et av innleggene mine er i signaturen hans, og det er det. Alltid sett på ham som en fanboy, men liker det ;D Du editer jo innleggene hans ofte, har jeg sett. Creepy. Ja.. Vet du hvordan han klarer det? Jeg har kommet frem til at det må være noe innen nanoteknologi. Virker som han holder seg i trøndelag, og da er jo ikke veien lang til NTNU. Kansje han benytter seg av det nyeste innen kvantemekanikk og viskositet. Endret 23. august 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg falt ut av samtalen : < Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Du var aldri med i den Søstera mi som akkurat er ferdig med en bachelor på Univesity of Oxford sier at det kan ha noe med det nye grensesnittet til vg.no, samtidig kan det hende at det bare er månen som forstyrrer mikrobølgeovnsignal som igjen forstyrrer krypterte nøkler fra diskusjon.no's ftp-server til eventuelle mottakere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Ah. Interessant. Søstra mi bada i fiskeslo i går. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Skikkelig vellykket helg. Vant 1200 i poker på fredag, Fikk låne meg en ktm 525 hele helgen, Fikk møte min sønn i går(1år siden sist). Klarte faktisk å få meg nåt i natt å. I tillegg er man ikke fyllasyk i dag. Kan livet være bedre? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Fikk møte min sønn i går(1år siden sist). Aww, gratulerer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Det høres helt herlig ut, Big tony Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Begynner å komme meg nå etter forumtreffet her i Bergen igår/idag. Relativt hard drikkefaktor, men men. ^^ Hyggelig å treffe forumfolket iblant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Føler meg som den eneste som ikke var ute i går kveld Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg var på fest med jobben, men dro hjem kl 22 fordi jeg ikke gadd mere og hadde hodepine. Teller det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Under tvil Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg var nå ute, skumparty, uten skum. Over 3 hender med folk jeg vet er under 18 og innpåslitne utlendinger som prøvde seg på allt av jenter som kunne krype eller gå. Trygt å si at jeg ikke stakk så seint. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Ha ha ha. Ja ja, jeg har Åge på øret, spiller WoW med en kompis, spiser peanøtter, drikker glasscola og syns at livet ikke kan bli bedre Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Kjenne panikken begynner å komme Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 http://www.dagbladet.no/2009/08/23/nyheter.../hjort/7776764/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Begynner å komme meg nå etter forumtreffet her i Bergen igår/idag. Relativt hard drikkefaktor, men men. ^^ Hyggelig å treffe forumfolket iblant. Greide dere å presse noe i TSP, da? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Neeeei. Tilbød TSP både Vodka og Hot'n Sweet. Men han takket høflig nei. Prinsippfast mann han der... Lenke til kommentar
mathos Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Ja, jeg vet det er et dataspørsmål, men det er kjapt å besvare. Innbiller meg at jeg har sett en datacafee her inne, men fant den ikke nå. Skulle reinnstallere steam, men PC-en hang seg opp. Jeg startet på nytt og prøvde å reinnstallere på nytt, men da fant jeg ikke avinnstallasjonsfilen (eller dvs, "Legg til/Fjern programmer" fant ikke filen når jeg trykket). Er det krise hvis jeg bare.. sletter hele mappen og legger alt inn på nytt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Noen som husker kort spillet president? Finnes det på nett? Husker vi brukte å spille dette i fri minuttene på skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg ble alltid boms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg