Dumrian Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 En low-lvl instanse i World of Warcraft? What's awesome? yes! Begynte å spille i går, er lvl 19 nå Gøy å være noob nyt tida Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hei alle sammen Hei! <3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kastet nettopp et kjøleskap i medium høyde som fungerte relativt fint. Eneste var ene skuffen som var borte. Ååw. Du kunne gitt skuffen til oss. Vi mangler en. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hadde jeg visst dere trengte det skulle dere med glede fått det : D Gav nettopp bort en komfyr, et spisebord med stoler, en sofa og litt ymse annet også. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Ååw. Du kunne gitt skuffen til oss. Vi mangler en. Det gjorde jo han også Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg har... FAACK! 1338 innlegg! Endret 21. august 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Ja, men jeg kastet den andre, med kjøleskapet rundt :b Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hadde jeg visst dere trengte det skulle dere med glede fått det : D Gav nettopp bort en komfyr, et spisebord med stoler, en sofa og litt ymse annet også.Jeg håper du fortsatt har stuen din? Jeg har... FAACK! 1338 innlegg! Me fix? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 På 1 måned har det mest aktive forumet jeg har vært i blitt Internasjonal fotball. O_O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg skulle på konsert med 2 kompiser men fikk så nerver at jeg ikke klarte det og dro hjem igjen. :o Greide ikke spise noe engang på peppes..huff. Så nå rusler kompisen min rundt i byen og venter på han andre skal komme dit kl 22. Og jeg får vel høre det resten av livet. Endret 21. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har... FAACK! 1338 innlegg! Me fix? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Sett på Finn.no? Mange som gir bort kjøleskaper enten gratis eller veldig billig, så er det nå bare å stikke og ta en titt på det før en finner ut om det passer. Eventuelt se i avisene.Joda, det er ikke noe problem å få fatt i et kjøleskap. Men jeg er på utkikk etter et som er tilnærmet lydløst. Siden Cyph skulle ha det på "rommet" antok jeg at han kanskje hadde skaffet seg et lydløst ett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) FAACK! 1338 innlegg!Me fix? Jeg slettet et innlegg, men det ser ut til at papirkurven teller på postcount Endret 21. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hvorfor får man ikke lov å slette egne innlegg hvis ingen har kommentert det enda? Har sett en X (delete) knapp på et annet phpbb forum. Mens her må man redigere og skrive "slettettttttttt" (14 tegn)? Har ikke funnet noen delete-knapp. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hvorfor får man ikke lov å slette egne innlegg hvis ingen har kommentert det enda? Har sett en X (delete) knapp på et annet phpbb forum. Mens her må man redigere og skrive "slettettttttttt" (14 tegn)? Har ikke funnet noen delete-knapp. Fjortentegnregelen er forøvrig avviklet for et par år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg skulle på konsert med 2 kompiser men fikk så nerver at jeg ikke klarte det og dro hjem igjen. :o Greide ikke spise noe engang på peppes..huff. Så nå rusler kompisen min rundt i byen og venter på han andre skal komme dit kl 22. Og jeg får vel høre det resten av livet. Hmm. Hva som er så kjipt i kveld da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Dunno, knøt seg helt i magen og jeg fikk helt svetteanfall, kunne ikke svelge maten jeg prøvde å spise. Men når kan man slette et innlegg? bare før noen har skrevet noe under det? Selv om det ikke er quotet? Kan ikke slette tidligere innlegg nå for eksempel. Har du slette-knappen siden du er moderator Wheelman? Edit: kan ikke slette dette selv om ingen har skrevet noe under enda. Endret 21. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Not a chanse. Men du kan jo editere vekk alt du har skrevet og sende eventuelt pm til Hjulmannen. Han er jo her alikevel nå ser jeg så =) edit: Ble usikker... Skrives det "chanse" forresten? Endret 21. august 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Nei skal ikke slette noe spesiellt akkurat nå. Bare lurer på hvorfor det er sånn, er flere ganger jeg tenkte meg om og ville fjerne et innlegg, men måtte editere og skriver -slettet- istedet..er vel bedre å gi oss en delete-knapp, enn å la en post stående tom? Endret 21. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg har... FAACK! 1338 innlegg! 1338 - BEYOND LEET Endret 21. august 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg