mathos Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Stalkers er nice da, noen ganger ihvertfall xD Skal faen meg love deg at det ikke er okei denne gangen. Hun sprer til og med rykter og lyver om meg, bare for å få meg for henne selv. Basicly told her to fuck off, nok er nok. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Det er utrolig hva noe så enkelt som korrekt vask og påføring av voks kan gjøre med utseendet på en bil. Selv liker jeg å ta i litt ekstra, med skikkelig polering osv. Proffpolermaskiner er gøyale greier, ekstremt kraftige, og må behandles forsiktig. Man får jo til å korrigere lakken med rett bruk av slike, noe som merkes godt på en gammel-ish bil som har blitt dårlig behandlet av tidligere eiere. Fikk bla. bort et stort område bak med sånne hvite riper. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Med så mye negativ dritt i det siste kom det endelig en positiv hendelse: nå har jeg kjøleskap på rommet Hvilket kjøleskap? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Med så mye negativ dritt i det siste kom det endelig en positiv hendelse: nå har jeg kjøleskap på rommet Hvilket kjøleskap? Fikk et gammelt av min bestemor og bestefar. BOSCH, ganske fint og lite. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Skal faen meg love deg at det ikke er okei denne gangen. Hun sprer til og med rykter og lyver om meg, bare for å få meg for henne selv. Basicly told her to fuck off, nok er nok. Drep? Bestilte LG`en min i går Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Fikk et gammelt av min bestemor og bestefar. BOSCH, ganske fint og lite.Støyer det? Endret 21. august 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Haha, episk! Mest fryktinngytende uglene jeg har sett noen gang. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Fikk et gammelt av min bestemor og bestefar. BOSCH, ganske fint og lite.Støyer det? Det vet jeg ikke enda, i og med at kjøleskapet skal helst stå litt før jeg setter det på. Noe med vannrør osv. Hvordan det, forresten? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Da har jeg vasket bilen min i nesten 4 timer. Hard arbeid. Støvsugd og vasket inni, polert og vasket utenpå. I tillegg klinte jeg til med noe vindusopplegg som gjørde vinduene skinnende og flotte. Fint med ny bil. Nesten så jeg gleder meg til neste gang jeg skal vaske den, bare synd det blir i vinter en gang. Jeg har en du kan øve på i mellomtida Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 La det stå i ca. halvannen time, slik at elementene får fyllt seg riktig, Cyph. Det kommer også ann på fraktmetode om det har ligget eller stått under frakten. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Stormwind stockades er awsm For de som vet hva det er Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 La det stå i ca. halvannen time, slik at elementene får fyllt seg riktig, Cyph.Det kommer også ann på fraktmetode om det har ligget eller stått under frakten. Det sto. Det vil si mindre tid, tipper jeg.. Stormwind stockades er awsm For de som vet hva det er En low-lvl instanse i World of Warcraft? What's awesome? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Trygt å fyre det opp etter nesten en time da. Har fraktet mange kjøleskap og det er litt overdrevent det der med tia det skal stå oppreist, men skader heller ikke å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 En low-lvl instanse i World of Warcraft? What's awesome? yes! Begynte å spille i går, er lvl 19 nå Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hvordan det, forresten?Jeg er på jakt etter et brukbart kjøleskap selv, men det ser ut til å være mer vrient enn jeg hadde trodd å finne et kjøleskap som bråker lite og attpåtil ikke er for stort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Sett på Finn.no? Mange som gir bort kjøleskaper enten gratis eller veldig billig, så er det nå bare å stikke og ta en titt på det før en finner ut om det passer. Eventuelt se i avisene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 En low-lvl instanse i World of Warcraft? What's awesome? yes! Begynte å spille i går, er lvl 19 nå Stockades liker jeg ikke så godt, synes Scarlet Monastery er langt bedre. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kastet nettopp et kjøleskap i medium høyde som fungerte relativt fint. Eneste var ene skuffen som var borte. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hei alle sammen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 En low-lvl instanse i World of Warcraft? What's awesome? yes! Begynte å spille i går, er lvl 19 nå Såppas. Slutta for 1 år siden. Deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg