Skjelvgråt Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ja, den erstatter. men mp5-en mente jeg at blir erstatta av et sånt våpen som er i bf2 special forces, et lite våpen et. Har et lite magasin, tok ut magasinet, circa på størrelsen til et glock magasin. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Den nye leiligheten er super. Joho! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Tenkte jeg skulle legge meg ned litt å sove så jeg gjorde det. Våknet og det kjentes ut som jeg hadde sovet i 2-3 timer. Tittet på klokka og det hadde gått 15 min :S Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 vært en liten tur i byen å hilst på folk. nå burde jeg egentlig starte å pakke snart >_> Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Noen andre som har sett denne geniale tråden?https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1143878 Vinduer 300 meter unna dirra etter eksplosjonen, folk sa det hørtes ut som om noen kastet snøballer på alle vinduene samtidig. Fikk meldinger om at det rista i hele hus og en kammerat hørte at det falt ned metallbiter rundt han (200 meter unna eksplosjonen) Smellet kunne høres 3,5 kilometer unna, mulig det kunne høres enda lengre også, men det har jeg ikke noe fakta eller beviser på. Satt den av på et åpent jorde, så det var 100% trykt, om noen skulle lure.. Vi pleide å fylle stålrør med krutt etter at vi hadde bretter sammen den ene enden. Røret passet perfekt rundt en geværkule så vi samlet dem opp fra sanddungene fra en skytebane. Dette kunne lett skyte gjennom vegger, bossholker (sånne store) og folk. Men da var det, det jeg trodde det var! sett en sånn før som fyrte et prosjektil med en fart på 10 000m/s eller noe sånt.. Geniale greier, der skal jeg følge med. Vestlendingen og hjemmesnekra våpen-freaken i meg hyler av glede =D Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Tenkte jeg skulle legge meg ned litt å sove så jeg gjorde det. Våknet og det kjentes ut som jeg hadde sovet i 2-3 timer. Tittet på klokka og det hadde gått 15 min :S Det er vel bare bra? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Bah. Først må jeg støvsuge, så må jeg vaske opp og så må jeg på butikken. Ja ja, so much for å slappe av hele dagen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nei, skal jeg fikse frokost da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kan være greit det ja. Sitter og hiver i meg frokost sjæl faktisk. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Er dere natteravner eller narkomane? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Student ;D Det er jeg også, men jeg stod opp 07.50 am. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har 8 timer skole fordelt på tirsdag, torsdag og fredag og vi begynner ikke før 11:45 en jævla dag Dessuten er det første uke, og første uke = fadderuke og fadderuke for en tredjeklassing som ikke er fadder = fylla <3 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Tine Nå ferdig vaffelrøre er flotte saker Har hele 90min med forelesninger i uken jeg + 20mins-tester annenhver uke i et mattefag. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har 8 timer skole fordelt på tirsdag, torsdag og fredag og vi begynner ikke før 11:45 en jævla dag Dessuten er det første uke, og første uke = fadderuke og fadderuke for en tredjeklassing som ikke er fadder = fylla <3 Du har vel studert så passe hardt de to første årene at det er deg vel unnt ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ja ... Hardt Vel, andreåret var hardt, det skal jeg innrømme. Og det blir ikke så cakewalk i år som jeg fremstiller det, skal jo tross alt ta opp 3 eksamener, lære meg 3D, skrive bachelor og ha en totalproduksjon. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 http://missnikita.blogg.no/1250860121_dagens_outfit.html Se så utrolig oppfinsomt! Hun har revolusjonert en hel generasjon med stilen sin. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ble selfølgelig torden og regn. Ble visst ikke sykkel tur i dag Jaja får ta poker me guttan i kveld å sykkel tur i mårra etter at man har vært i stavanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg