tsghost Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 haha, hørtes ut som en bra plan, tony Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Hehe ja;) Lenke til kommentar
Bango Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Hvorfor er det ulovlig med speilrefleks på konserter ol.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Siden bandene ikke vil at hvem som helst skal kunne ta (gode) bilder av dem og legge ut hist og pist? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Teit regel spør du meg. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Hvorfor er den teit? Tenk deg selv, om du hadde vært en artist, og en random fyr hadde tatt bra bilder av deg på en konsert og solgt til media for MYE penger. Penger som kunne vært dine om det var fotografer som hadde betalt for presseinngang som hadde tatt de bildene. Hadde ikke det vært litt surt da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Noe må man ofre! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Det er jo en fin og tradisjonell regel; fotoforbud er fint. Knipseglade idioter med blits er ikke gøy. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Sant Jann - Ove. Blits ødelegger ofte stemingen på konserter, uheldigvis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 En kvinne har en elsker på dagtid mens hennes mann er på arbeid. En dag kommer hennes 9-årige sønn uventet tidlig hjem, så hun tar sønnen og skubber ham inn i skapet. Idet samme kommer også hennes mann hjem, så hun skubber også elskeren inn i skapet. Mens de står der bryter gutten stillheten og hvisker: ''Mørkt her inne'' Mannen hvisker: ''Ja, det er det'' Gutten: ''Jeg har en fotball'' Mannen: ''Det var da fint'' Gutten: ''Vil du kjøpe den?'' Mannen: ''Nei, takk'' Gutten: ''Min far står utenfor'' Mannen: ''OK, hvor meget?'' Gutten: ''500 kr.'' 2 uker etter skjer det samme. Igjen står elskeren og gutten i skapet. Gutten starter igjen og hvisker: ''Mørkt her inne'' Mannen hviskende: ''Ja, det er det'' Gutten: ''Jeg har et par keeperhansker'' Mannen husker siste gang og spør: ''Hvor meget?'' Gutten: ''1.000 kr.'' Mannen irritert: ''OK'' Et par dager senere kaller faren på gutten: ''Hent fotballen sønn, la oss gå ut og sparke litt på mål'' Gutten må skyldbetynget innrømme at han dessverre har solgt både fotball og hansker. Faren er sjokkert og spør: ''hvor meget solgte du det for?'' Gutten: ''1500 kr.'' Faren: ''1500 kr!'' Å kreve så mye er jo å snyte sine venner!! Jeg får heller ta deg med i kirken så du kan bekjenne dine synder. Faren sleper ham med i kirken, og skubber ham inn i skrifteboksen og lukker døren. Etter ett minutts total stillhet hoster presten lett. Gutten er overveldet av dårlig samvittighet og vet ikke riktig hvordan han skal starte, men så sier han hviskende: ''Mørkt her inne'' Presten: '' NÅ BEGYNNER DU FAEN TA MEG IKKE MED DET DER IGJEN!!!'' Gud som jeg lo! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Hahahha! Den var braaaa;D Noe å lure på.... - Hvorfor steriliserer man sprøytespissene på såkalte "dødelige injeksjoner" før en henrettelse? - Hva skjer når vampyrer får mensen? - Kan man stole på statistikken som sier at 83 % av alle statistikker er oppdiktet? - Hvorfor har ordet "enstavelsesord" så mange stavelser? - Hvis alle landets nyhetsjournalister gikk til streik, fikk vi høre om det da?? - Hvorfor er det engelske ordet for å transportere noe med bil "shipment", mens når man transporterer noe med skip kalles det "cargo"? - Om det nå er slik at spøkelser kan gå gjennom alt - vegger, dører etc - hvorfor faller de da ikke gjennom golvet? - Hvems ide var det å legge inn bokstaven "s" i "lespe"? - Hvor var fjellene da man trodde at jorda var flat? - Hvis jenter er så glade i dyr, hvorfor liker de da ikke grisete gutter? - Hvis alle gode ting er 3, er da 6 dobbelt så godt? - Når blinde mennesker går med solbriller, hvorfor går da ikke døve med ørelapper? - Hvorfor husker folk hvor de var når en berømt person ble drept? Trenger de et alibi? - Hadde Adam og Eva navler? - Hvorfor er det flytevester under flysetene? Burde det ikke ha vært fallskjermer? - Hvis en døgnåpen butikk har åpent 24 timer i døgnet, 365 dager i året, hva er da vitsen med å ha lås på dørene? - Har de kaffepauser på tefabrikker? - Du vet den lille, uknuselige svarte boksen som befinner seg i alle fly. Hvorfor kan man ikke lage flyene av samme uknuselige materiale? - Når man kjører rundt i et fremmed boligfelt på jakt etter en bestemt adresse, hvorfor demper man da bilradioen? - Når en smurf er i ferd med å kveles, hvilken farge får han da? - Hvorfor har man gullfisker i boller, er det slutt på rosinene? - Er sengtøyet til sexbomber laget av sprengstoff? - Hvorfor er det holdbarhetsdato på surmelk? - Hvorfor må ungene ta på seg genser når mora fryser? Endret 20. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Psykologi er gøy Idag har jeg lest grundig første kapitlet i lærebøkene til de tre psykologifagene jeg tar i høst. Småtungt, men det går. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Opp og stå, alle sammen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Vært våken en liten stund allerede, nå skal jeg bare få kledd skikkelig på meg, spist og så satse på at jeg rekker bussen.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Good shit. Jeg er kommer fram til skolen nå. I dag skal vi installere ubuntu på maskinene i klasserommet. \o/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Opp og stå, alle sammen! Jeg er oppe, men jeg sitter Good shit. Jeg er kommer fram til skolen nå. I dag skal vi installere ubuntu på maskinene i klasserommet. \o/ Why? Har ikke skolen it-ansvarlige til sånt? Hva/hvilken skole er det du går på forresten? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Opp og stå, alle sammen! Jeg er oppe, men jeg sitter Good shit. Jeg er kommer fram til skolen nå. I dag skal vi installere ubuntu på maskinene i klasserommet. \o/ Why? Har ikke skolen it-ansvarlige til sånt? Hva/hvilken skole er det du går på forresten? Moroklumpen Går IKT, så ideen er vel at vi skal lære detta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) - Hva skjer når vampyrer får mensen?Vampyrer er såkalt levende døde, og har da ikke slike kroppslige funksjoner. - Hvis alle landets nyhetsjournalister gikk til streik, fikk vi høre om det da??Selvsagt. Man må ikke være journalist for å putte noe på nettet. - Hvis alle gode ting er 3, er da 6 dobbelt så godt?Selvsagt. "6" er jo kjempegodt. - Når blinde mennesker går med solbriller, hvorfor går da ikke døve med ørelapper?Det er særdeles ubehagelig å se på øyne som ikke fungerer, derfor gjør de det. - Hvorfor er det flytevester under flysetene? Burde det ikke ha vært fallskjermer?I tilfelle flyet får motorproblemet, kan pilotene ta en landing i vann, for så å åpne nødutgangene slik folk får stikke ut. - Du vet den lille, uknuselige svarte boksen som befinner seg i alle fly. Hvorfor kan man ikke lage flyene av samme uknuselige materiale?Fordi da ville flyet sett ut som en murstein, og ikke kunne flydd. *bored* Endret 21. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 God morgen! Skjer her i dag? ^^. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Jeg våknet opp og hadde den såreste halsen fra helvete. Det skjer! Neida, nok whining. I dag venter en times informasjon på skolen, fulgt av rebusløp med fadderne. Edit: "- Hvems ide var det å legge inn bokstaven "s" i "lespe"?" Åh, HVEM SIN ide det var? Nei si det. Hvems er i allefall ikke norsk. Endret 21. august 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg