Niqābninja Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har denne retten et navn? Jeg har bare pleid å kalle det "sånn god pastating som jeg lager". Jeg pleier bruke fersk pasta, men det er jo litt dyrere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kyllingvinger/klubber med brød. Gode greier. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Noen som har ett godt middagstips til under 70 kr ? I pk Fjorland tortellini, 1 boks kremfløte, 1pk smårettskinke/bacon/piknicskinke. Du skurer inn rett under 70 kroner. Hvis du gidder så kan du lage hvitløkssmør og steke opp noen baguetter. Boooyah! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har denne retten et navn? Jeg har bare pleid å kalle det "sånn god pastating som jeg lager". Jeg pleier bruke fersk pasta, men det er jo litt dyrere. Hmm, må prøves ut en dag : D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 I pk Fjorland tortellini, 1 boks kremfløte, 1pk smårettskinke/bacon/piknicskinke. Du skurer inn rett under 70 kroner. Hvis du gidder så kan du lage hvitløkssmør og steke opp noen baguetter. Boooyah! Takk for tipset, skal gjøre det i morgen. Kjører en Mac and cheese idag jeg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Du må selvsagt ha krydder i da. Jeg bruker å stappe i litt forskjellig, du kan legge til løk, champs og mais f.eks. Provance, oregano, chili, pepper, hvitløk whatever. Pass på slik at du ikke har for mye varme på når du har i fløten, for da blir det bare ekkel. Den skal så vidt putre litt, ikke fosskoke liksom(fløten altså). Dette er ikke noen slankekost akkurat, men jævlig godt. Servér med rødvin hvis du får damebesøk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Noen som har ett godt middagstips til under 70 kr ?Hvor mange personer? Bor på hybel.. så bare meg. Pepperbiff med tilbehør. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Fy f.. å det tordner! Nå rumlet det akkurat nesten 30 sek i strekk Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Håper uværet kommer seg over fjorden! ELSKEr regn, så lenge jeg får være inne i ly ^^, Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Dårlig erfaring med lyn.. Sprengte hele PCen min for 2 år siden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Da tar jeg kveld, på tide å få seg en natt med nok søvn for en gangs skyld.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Joda, hadde det ikke vært for at jeg satt med hodesett med musikk på full guffe og spillte. Lyne slo rett i huset. Så bare hele skjermen gnistrett ^^, Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Noen som har forslag til en kul reklame? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Slo ned hos en jeg kjenner en gang, sånn skikkelig. Der ble hele huset ommøblert Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Da tar jeg kveld, på tide å få seg en natt med nok søvn for en gangs skyld.. Vurderer det samme. Ugh, jeg har en følelse av at det kommer til å ta litt tid før jeg kommer inn i en god rytme søvnmessig. Som tilfredsstiller både søvnbehov og mitt behov for å sitte oppe til (minst)tre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Noen som har ett godt middagstips til under 70 kr ? En boks hvite bønner i tomatsaus til 4-5 kroner. Vil du flotte deg, får du tak i litt salt, et par skiver brød og litt ost å ha oppå. Funker fett til frokost, lunch, middag og kvelds Samt fyllemat =D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Tanta mi fikk lyn i tåa en gang Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hahahaha! Hvordan gikk det med tåa da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Klarte med nød og neppe å runde Red Alert 3. Det var på høy tid. Underholdende spill. Mirror's Edge neste, antar jeg. Det blir ikke i dag, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg