Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har lyst på en linux mobil Finnes det, er sikkert billig, kanskje til og med gratis...... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har lyst på en linux mobil Jeg har også lyst på den, men hittil er jeg fornøyd med Nokia-en min =) *ferdigstille større webprosjekt og kose seg med svenske-cider* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 :o Jeg må jo kjøre livstilen fullt ut Jeg har også lyst på den, men hittil er jeg fornøyd med Nokia-en min =) *ferdigstille større webprosjekt og kose seg med svenske-cider* Nokiaen min ble ødelagt for noen uker siden. Den likte visst ikke å ligge alene i en sølepytt en hel natt... =/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vi greier 1337 sider i Forum kafeén imorgen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nokiaen min ble ødelagt for noen uker siden. Den likte visst ikke å ligge alene i en sølepytt en hel natt... =/ Hmm, det må være dårlig kvalitet, siden den ikke tåler slikt Det er Neo 1973 du har lyst på? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvordan er telefonene med Linux? Kan de sammenlignes med SE? Eller innstallerer man bare Linux på en SE tlf for eks.? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hmm, det må være dårlig kvalitet, siden den ikke tåler slikt Det er Neo 1973 du har lyst på? Jah... teite mobilen... >< Vet ikke... skal ikke kjøpe enda, tror jeg. Men når jeg først skal kjøpe mobil neste gang, blir det en jeg skal ha en stund... så jeg, vet ikke... =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så var man tilbake på nattevakt igjen. Føler meg så jævlig drit. Sovnet på sofaen i går og våknet 0500 av at nakken var helt gåen. Var bare å tusle seg i seng etterpå men da fikk en faen ikke sove..lå en times tid våken før jeg sovnet *sukk* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Espen og meg sier hei og god kveld How are you? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Espen og meg sier hei og god kveld How are you? Hei! Her går det bra vet du! Skal snart legge med! Hils han. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er midt på dagen, jeg er alene i huset. Jeg står midt i stuen, jeg er alene i huset. Jeg stirrer ut av vinduet, jeg stirrer rett mot havet, med et blir jeg redd, jeg ser at havet kommer nærmere. Hjernen er alene... Hjernen er alene... Hjernen er alene... Hjernen er alene... *synge for seg selv* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er midt på dagen, jeg er alene i huset. Jeg står midt i stuen, jeg er alene i huset. Jeg stirrer ut av vinduet, jeg stirrer rett mot havet, med et blir jeg redd, jeg ser at havet kommer nærmere. Hjernen er alene... Hjernen er alene... Hjernen er alene... Hjernen er alene... *synge for seg selv* Laaame.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Og originalversjonen av den der er best, btw. Altså De Lillos, IKKE seigmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) pff. deLillos pwns, en av de råeste sangene deres >< Og Seigmens cover er bare edit: Enig med Alastor, deLillos' versjon er bedre enn Seigmens ^^ edit2: Gs Hellemyr Endret 28. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Espen og meg sier hei og god kveld How are you? Hei! Her går det bra vet du! Skal snart legge med! Hils han. Skal du legge deg når morro kommer (Espen og meg)? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 lvl up i dag Hva dinget du? gratz btw... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hmm, det må være dårlig kvalitet, siden den ikke tåler slikt Det er Neo 1973 du har lyst på? Jah... teite mobilen... >< Vet ikke... skal ikke kjøpe enda, tror jeg. Men når jeg først skal kjøpe mobil neste gang, blir det en jeg skal ha en stund... så jeg, vet ikke... =/ Du, hva kan man forvente av en mobil....den lå i en sølepytt, ute i kuldegrader om natta...da er det ikke rart at den blir ødelagt....Though bror min sin mobil overlevde en tur i vaskemaskinen i en time, var en gammel LG Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du, hva kan man forvente av en mobil....den lå i en sølepytt, ute i kuldegrader om natta...da er det ikke rart at den blir ødelagt....Though bror min sin mobil overlevde en tur i vaskemaskinen i en time, var en gammel LG Jeg trodde man kunne forvente mere av en nokia da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nyere mobiler er laga for å gå i stykker raskt så man må kjøpe ny Tror jeg skal begynne å bruke 3310en min igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg