Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:o

Jeg må jo kjøre livstilen fullt ut :)

Jeg har også lyst på den, men hittil er jeg fornøyd med Nokia-en min =)

*ferdigstille større webprosjekt og kose seg med svenske-cider* :wee:

Nokiaen min ble ødelagt for noen uker siden. Den likte visst ikke å ligge alene i en sølepytt en hel natt... =/

Lenke til kommentar
Hmm, det må være dårlig kvalitet, siden den ikke tåler slikt :ermm:

Det er Neo 1973 du har lyst på?

Jah... teite mobilen... ><

Vet ikke... skal ikke kjøpe enda, tror jeg. Men når jeg først skal kjøpe mobil neste gang, blir det en jeg skal ha en stund... så jeg, vet ikke... =/

Lenke til kommentar

Så var man tilbake på nattevakt igjen.

Føler meg så jævlig drit. Sovnet på sofaen i går og våknet 0500 av at nakken var helt gåen. Var bare å tusle seg i seng etterpå men da fikk en faen ikke sove..lå en times tid våken før jeg sovnet *sukk*

Lenke til kommentar

Det er midt på dagen, jeg er alene i huset. Jeg står midt i stuen, jeg er alene i huset. Jeg stirrer ut av vinduet, jeg stirrer rett mot havet, med et blir jeg redd, jeg ser at havet kommer nærmere. Hjernen er alene... Hjernen er alene... Hjernen er alene... Hjernen er alene...

*synge for seg selv*

Lenke til kommentar
Det er midt på dagen, jeg er alene i huset. Jeg står midt i stuen, jeg er alene i huset. Jeg stirrer ut av vinduet, jeg stirrer rett mot havet, med et blir jeg redd, jeg ser at havet kommer nærmere. Hjernen er alene... Hjernen er alene... Hjernen er alene... Hjernen er alene...

*synge for seg selv*

Laaame..

Lenke til kommentar
Hmm, det må være dårlig kvalitet, siden den ikke tåler slikt :ermm:

Det er Neo 1973 du har lyst på?

Jah... teite mobilen... ><

Vet ikke... skal ikke kjøpe enda, tror jeg. Men når jeg først skal kjøpe mobil neste gang, blir det en jeg skal ha en stund... så jeg, vet ikke... =/

Du, hva kan man forvente av en mobil....den lå i en sølepytt, ute i kuldegrader om natta...da er det ikke rart at den blir ødelagt....Though bror min sin mobil overlevde en tur i vaskemaskinen i en time, var en gammel LG :p

Lenke til kommentar
Du, hva kan man forvente av en mobil....den lå i en sølepytt, ute i kuldegrader om natta...da er det ikke rart at den blir ødelagt....Though bror min sin mobil overlevde en tur i vaskemaskinen i en time, var en gammel LG :p

Jeg trodde man kunne forvente mere av en nokia da :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...