Niqābninja Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Au! Hvordan? Lærerene fant ut at vi måtte teste brannstigen i kursrommet, også klarte jeg skrape meg skikkelig opp. Såret væska i flere timer etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Au! Hvordan? Lærerene fant ut at vi måtte teste brannstigen i kursrommet, også klarte jeg skrape meg skikkelig opp. Såret væska i flere timer etterpå. Skal jeg komme å blåse Bazukh? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Sitter enda på jobb, og har enda noen timer med arbeid foran meg.. Oh well, det er godt betalt. så skal ikke klage. Har jeg også bare minus den godt betalt greia. har mnd lønn så jeg får avspasering seinere for det jeg har jobbet den siste uka :S Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 jeg har opptil flere kutt og sår og nesten sår på høyre hand etter de to siste dagene med klatring og sånt moro, men jeg er litt klønete. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1143512 <- at det går ann. Slike korttenkte idioter er litt av grunnen til at jeg har gitt opp menneskeheten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Skal jeg komme å blåse Bazukh? Jaaa! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1143512 <- at det går ann. Slike korttenkte idioter er litt av grunnen til at jeg har gitt opp menneskeheten. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Var vel noe med at de passet til tråden som ble linket Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Veit jo det, men delte fortsatt de jeg hadde liggende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Skal jeg komme å blåse Bazukh? Jaaa! Kan du komme hit da? Sitter fremdeles på jobb, og har enda endel å få gjort.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Lagde middag idag (fjordland), å sitter her stappmett på hybelen å ser på kongen av queens. Mange som skal se United kampen idag ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Nope, driver og ringer rundt etter voers, og finner jeg ikke, mekker vi. Så blir det ned til byen i ni-tida og drikke igjen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Kan du komme hit da? Sitter fremdeles på jobb, og har enda endel å få gjort.. Kan ikke. Eller, orker ikke? Sov ikke i natt og jeg skal opp igjen klokka seks, så jeg tror nok jeg burde legge meg nå. Vi får ha det igjen til neste gang vi møtes. Jeg leiker litt med tanken på å dra igang Free Hugs igjen, og da har du å komme Iskall: Du har ikke lagd middag, du har varma middag. Endret 19. august 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Kan du komme hit da? Sitter fremdeles på jobb, og har enda endel å få gjort.. Kan ikke. Eller, orker ikke? Sov ikke i natt og jeg skal opp igjen klokka seks, så jeg tror nok jeg burde legge meg nå. Vi får ha det igjen til neste gang vi møtes. Jeg leiker litt med tanken på å dra igang Free Hugs igjen, og da har du å komme Jeg er med på free hugs, ikke at jeg har noe valg. Nekter jeg sender du sikkert Nyhus med balltre etter meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Eep! Jeg liker musikk jeg absolutt ikke liker. :| Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg er med på free hugs, ikke at jeg har noe valg. Nekter jeg sender du sikkert Nyhus med balltre etter meg. Good, good. Er ikke jeg skummel nok for deg, altså? Nei, nuh legger jeg meg. Puh. Skolehverdagen blir litt av en omjustering. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Natta, Ida ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg er med på free hugs, ikke at jeg har noe valg. Nekter jeg sender du sikkert Nyhus med balltre etter meg. Good, good. Er ikke jeg skummel nok for deg, altså? Du er ikke på langt nær skummel nok.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Legger meg snart jeg også... trøtt og sliten... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Lagde middag idag (fjordland), å sitter her stappmett på hybelen å ser på kongen av queens.Mange som skal se United kampen idag ? Mett av fjordland? spiste 2-3 stk da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg