Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har alltid vært fornøyd med kundeservicen. Kommer også ann på hvilke av folka som er på jobb og slikt kanskje også.

Kan du gi meg en PM med navnene på de som har ringt deg? Kanskje jeg har opplevd de samme :)

Herre. Tannlegen tok 790 kr for å myse inni kjeften min, pirke noe tannstein, og pusse med en liten tannbørste etterpå..

Morn, Bytex! Hvordan er tannlegeskrekken din nå? Er gapet blitt bedre?

Lenke til kommentar

SpecialForce:

Javisst, har vært på 3 behandlinger innen 2 mnd. Tennene har det flott nå, og ingen vonde jævler som hindrer meg i å spise mere. Skrekken var bare der første gangen, nå går det greit og jeg bare tenker "Jaja, det må jo gjøres".

Men det er først nå til høsten at jobben begynner. Idag fikk jeg et røfft overslag på 9000,- tilsammen. Tok det mest kritiske de første to gangene, nå er det bare smårusk igjen.

Så jeg sier bare, unger:

Det koster FLESK å la være å dra til tannlegen på 15 år.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

SpecialForce:

Javisst, har vært på 3 behandlinger innen 2 mnd. Tennene har det flott nå, og ingen vonde jævler som hindrer meg i å spise mere. Skrekken var bare der første gangen, nå går det greit og jeg bare tenker "Jaja, det må jo gjøres".

Men det er først nå til høsten at jobben begynner. Idag fikk jeg et røfft overslag på 9000,- tilsammen. Tok det mest kritiske de første to gangene, nå er det bare smårusk igjen.

Så jeg sier bare, unger:

Det koster FLESK å la være å dra til tannlegen på 15 år.

Pappa er nettop ferdig med en "liten" tannlege runde. byttet ut alle kronene i hele kjeften. tror alt kom på 150k han var som deg og ikke var hos tannlegen på mange år.

Glad det er en sånn fin ordning at man slipper å betale det året man fyller 18

Da var jeg hjemme fra første skoledag på Sørumsand vgs.

OMG! får ikke lov til å bruke egne bærbare maskiner -_-"

Men var heldig med læreren da :p, vi har avtalt at vi skal ha paintballkrig en gang utpå høsten eller våren allerede :p

Hva er det du går?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...