Skjelvgråt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har alltid vært fornøyd med kundeservicen. Kommer også ann på hvilke av folka som er på jobb og slikt kanskje også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Herre. Tannlegen tok 790 kr for å myse inni kjeften min, pirke noe tannstein, og pusse med en liten tannbørste etterpå.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har alltid vært fornøyd med kundeservicen. Kommer også ann på hvilke av folka som er på jobb og slikt kanskje også. Kan du gi meg en PM med navnene på de som har ringt deg? Kanskje jeg har opplevd de samme Herre. Tannlegen tok 790 kr for å myse inni kjeften min, pirke noe tannstein, og pusse med en liten tannbørste etterpå.. Morn, Bytex! Hvordan er tannlegeskrekken din nå? Er gapet blitt bedre? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har aldri snakket med noen fra kundeservicen. Men venner og andre her har ikke hatt problemer med dem;) Iallefall ikke alle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) SpecialForce: Javisst, har vært på 3 behandlinger innen 2 mnd. Tennene har det flott nå, og ingen vonde jævler som hindrer meg i å spise mere. Skrekken var bare der første gangen, nå går det greit og jeg bare tenker "Jaja, det må jo gjøres". Men det er først nå til høsten at jobben begynner. Idag fikk jeg et røfft overslag på 9000,- tilsammen. Tok det mest kritiske de første to gangene, nå er det bare smårusk igjen. Så jeg sier bare, unger: Det koster FLESK å la være å dra til tannlegen på 15 år. Endret 19. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Da var jeg hjemme fra første skoledag på Sørumsand vgs. OMG! får ikke lov til å bruke egne bærbare maskiner -_-" Men var heldig med læreren da , vi har avtalt at vi skal ha paintballkrig en gang utpå høsten eller våren allerede Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 SpecialForce:Javisst, har vært på 3 behandlinger innen 2 mnd. Tennene har det flott nå, og ingen vonde jævler som hindrer meg i å spise mere. Skrekken var bare der første gangen, nå går det greit og jeg bare tenker "Jaja, det må jo gjøres". Men det er først nå til høsten at jobben begynner. Idag fikk jeg et røfft overslag på 9000,- tilsammen. Tok det mest kritiske de første to gangene, nå er det bare smårusk igjen. Så jeg sier bare, unger: Det koster FLESK å la være å dra til tannlegen på 15 år. Pappa er nettop ferdig med en "liten" tannlege runde. byttet ut alle kronene i hele kjeften. tror alt kom på 150k han var som deg og ikke var hos tannlegen på mange år. Glad det er en sånn fin ordning at man slipper å betale det året man fyller 18 Da var jeg hjemme fra første skoledag på Sørumsand vgs. OMG! får ikke lov til å bruke egne bærbare maskiner -_-" Men var heldig med læreren da , vi har avtalt at vi skal ha paintballkrig en gang utpå høsten eller våren allerede Hva er det du går? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Elektro VG1. Klassen vår klaffa greit sammen også, iom alle har samme interesser nesten x] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=570403 lolwat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Lærlinger, det fødte pakkesel: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hei DNFK hva har dere gjort i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sitter enda på jobb, og har enda noen timer med arbeid foran meg.. Oh well, det er godt betalt. så skal ikke klage. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har vore på tredje dag i 1STC på vgs ^^ kjekk oppleving dette Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Resultatet av første skoledag: Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1143512 <- at det går ann. Slike korttenkte idioter er litt av grunnen til at jeg har gitt opp menneskeheten. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Au! Hvordan? Endret 19. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ser fram til sløve dager framover Kun en forelesning i uka. Småtest i øvingene i et mattefag annenhver uke. Sløvt ikkesant? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) For en jævla idiot. Ja, jeg sa det! Iallefall er hans mening helt idiotisk. Endret 19. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg