Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Datasmurf killed dnfk..

Kafeen har vert helt agurk siden jeg forlot den i juni. Hvor ble det av kvalitetsbrukerne Lord Britishface, tomat-ulf, Amanita Muscaria, Daniel, clvn etc?

Edit:

| smiley_rolleyes.gif

v

Gapwick titter da innom nå og da og clvn er da her stadig :p

Savner Amanita selv : <

Endelig kommet hjem fra fengsl...Skolen :!:

Du går da bare på ungdomsskolen, det er no stress. Det er VGS som er verst.

Så kommer høyskolen og alt blir digg og max chill :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Prøvde omegle en gang, men faen meg umulig å få til en normal samtale med noen. Kun 13-åringer med en fetisj for tullsnakk og et intenst ønske om å sprite opp skoledagen sin.... minner mye om den gangen vi hang på jippii-eller-hva-det-nå-enn-heter for å utgi oss for å være kåte jenter.

Lenke til kommentar
http://www.joystiq.com/2009/08/18/its-offi...e-drops-to-299/

Nå, xbox unger.. har dere faen meg ikke noe å klage på lenger.. "oooo ps3 er så sabla dyrt"

Apropo xbox..

En kar som heter Steve Ballmer har gjort meg en ordentlig god tjeneste :D

For de uinvidde så er Steve Ballmer den som tok over etter Bill Gates når han la inn årene og fokuserte på Melissa Gates and Bill Gates Foundation.

Oppdaterer innlegget snart :)

Jeg har i ett år cirka hatt problemer med at jeg ikke kunne endre mailadresse og andre opplysninger på xbox.com, billing.microsoft.com og på xboxen selv. Da fikk jeg bare feilmelding om at jeg ikke kunne koble til Xbox Live selv om kontoen kunne spilles med.

Dette har jeg til dags dato hatt kontakt med Xbox Support med i et halvt år da jeg bestemte meg for å gjøre noe med problemet.

Har purret flere ganger på de, ikke noe skjedde til teknisk support fikk hendene sine på problemet. Deretter fikk jeg callback fra Xbox support en gang i uken om at Teknisk support enda ikke hadde gjort noe. Jeg kunne ikke kontakte de, de kunne ikke ringe meg, de hadde ingen mailadresser eller noe. Jeg var bundet på hender og føtter inntil jeg for nøyaktig 7 dager siden kontaktet Steve Ballmer via en mailadresse han er kjent for å bruke.

Av respekt for Steve himself velger jeg å ikke legge den ved, men resten kommer i en skjul tag om et øyeblikk etter at jeg har anonymisert litt :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

To whom it may concern, either a Steve Balllmer or a secretary. Greetings, my name is **. I have since the launch of the Xbox 360 enjoyed a great service called Xbox Live. Today, however I'm not sure if I'm demanding too much or simply have a error which is difficult to resolve. According to Xbox Support, the error I'm experiencing is due to a inactive guardian account. It renders me unable to change my email address and other information located in account settings on both xbox.com and the console itself.

My case ID is the following: *

My Gamertag: **

I understand that even writing this must seem desperate, but when i get a call every week from either "*" from the * Xbox Support or someone else telling me that they are unable to resolve my problem due to no answer from the technical department within the Microsoft support system, no way of contacting them or even a promise of talking directly to this department will make anyone frustrated.

I understand that providing customer support worldwide for millions of people must be a really hard task, i do also understand that some cases may have a complexity which is beyond the customers reach. But i still can't understand why I'm being rejected when wanting to provide more information which may help resolving my problem.

These are the dates i can confirm I've been in contact with Xbox Support:

*

Now, as a * year old boy i do have several other tasks to dedicate my time to as i'm currently deeply engaged in securing my future as a worker in a IT-Department somewhere in Norway. But i still wish to know that the next time my chatpad, controller and Television tempts me that they will still perform as excellently as Xbox live seemed when i had the pleasure of playing on a launch console. Right now i'm lucky enough to have a Elite which hopefully will live many years yet to come as a entertainment device for my living room. Please help me improve my gamer experience.

Kind Greetings.

*

Fikk da 6 dager etterpå en telefon hvor en hyggelig dame fra Xbox Support ga med 4500 Microsoft Points samt 12 måneder gratis Xbox Live!

Jeg lover dypt og hellig å anbefale Xbox til alle og få de på Xbox Live.

Og Windows 7 skal jeg definitivt ha!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Innlegget som kommer frem når du lar siden laste ordentlig.

Så det innlegget SpecialForce. Synes også Microsoft sin kundeservice er fantastisk! Det skal dem ha, er også fornøyd med xboxen min. Men jeg har samtidig lyst på en PS3! For den er også ganske bra.

Synes ikke multiplayeren er så god som på XBL, men det er jo ikke det værste jeg vet om.

Noen som vet om Street Fighter IV har en god multiplayermodus?

Skal nevnes at Xbox Support sin kundestøtte ble kun god etter at jeg sendte den mailen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...