Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hmm... så hvis jeg ikke har noe i warnloggen så har jeg ingen slettede poster? Det er ikke sikkert. Du får ikke automatisk warn for slettet post. Da hadde jeg vært permbannet for lenge siden. Hmm, er faktisk på min andre warn nå. Den første ble fjernet pga. den var ikke gyldig. Edit: Skreiv faktisk det som sto på teksten til det jeg ser på! ^^ Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Now playing: Lazytown - You are a pirate next playing: Lazytown - Piece of cake Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Faen, tida går så treeeeeeeigt.Er som sirup jo Hvorfor i all verden skulle det være noe problem? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har elektromagnetisme på NTNU nå, dæven brøle det er matematisk tricky. Har lyst til å høre litt mer om dette. Mulig å hooke tak i deg på skolen i morgen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) 3FY er gøyalt ja, chokke. Har elektromagnetisme på NTNU nå, dæven brøle det er matematisk tricky. Og jeg som sliter med fluks og ems og det knølet der. Bra det blir verre da. Men nå skal jeg legge meg og begynne lesinga. Var visst elektromagnetisk stråling, phew! Jeg har vel fått en 8 warns (I'm a bad motherfucker!) og altfor mange i papirkurven, så de henger nok ikke sammen Endret 28. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Now playing: Lazytown - You are a piratenext playing: Lazytown - Piece of cake I has cake, no lie. Dood, lagde du et diagram for moro skyld?Read my signature. I sure as hell did. Enkelte mennesker Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har elektromagnetisme på NTNU nå, dæven brøle det er matematisk tricky. Har lyst til å høre litt mer om dette. Mulig å hooke tak i deg på skolen i morgen?Sjekk din PM. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Faen, tida går så treeeeeeeigt.Er som sirup jo Hvorfor i all verden skulle det være noe problem? Jeg gleder meg til klokka blir i morra sånn at jeg kan legge meg uten å våkne klokka tidlig om morran. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 THE CAKE IS A LIE! Nei, ikke i dette tilfellet. I dette tilfellet er cake godt. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hæ? men hvordan skal jeg finne ut hvor mange som er slettet da? de i OT-delen teller jo ikke... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 What kind of cake? Soylent green cake? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor SOYLENT GREEN IS PEOPLE! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen fler enn meg som faktisk har sett soylent green? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hæ? men hvordan skal jeg finne ut hvor mange som er slettet da? de i OT-delen teller jo ikke... Vist teller de! Alle slettede poster teller! OH OH OH! Gjett hva jeg kjøpte meg 2stk av idag Stonemeister! Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vist teller de! Alle slettede poster teller! What? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvorfor skulle ikke de telle? Om du får slettede poster i OT baren, så er jo det værre enn i andre deler av forumet. terskelen er høyrere her! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) What kind of cake? Soylent green cake? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor SOYLENT GREEN IS PEOPLE! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen fler enn meg som faktisk har sett soylent green? Texaskake het det, men den minnet veldig om sjokoladekake. Når jeg tenker over det, det VAR sjokoladekake. Kjært barn har mange navn. Endret 28. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 What? Herre jemini, er det vanskelig? https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=...st&id=61047 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 En kjedelig tanke er hvor høyt på DNFK lista jeg har kommet med postingen min. Jeg må roe helt ned. En annen kjedelig tanke er at jeg snart må legge meg. Opp tidlig i morgen å få opplæring i ny del av jobben. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har lyst på en linux mobil Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har lyst på en linux mobil :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg