Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi skal på megling ang yngstekarn min.

Har ikke sett han på et års tid. Får nu håpe det kommer nåt ut av den meglingen sånn at man slipp advokat å alt det der.

Flying asshole: På tide å tvinge litt nedpå. Måtte ta meg selv i nakken i går å tvinge i meg no mat

Lenke til kommentar
Hurra, stressnivået på jobb her nå er sånn ca ekstremt høyt.

Vi har hundreogørten ting som skal være på plass før fredagen, og i tilegg kommer lærere og forlanger småting fikset asap..

Jeg har delt ut 30 bærbare foreløpig i dag, pluss at de har måttet bytte passord - siden den sentrale IKT-tjenesten fucka opp og resatte alle elevpassordene på skolen. Yay for dem! \o/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da har jeg vel gjort noe jeg mest sannsynligvis kommer til å angre litt på. Bestilte meg pc på avbetaling, ettersom den nåværende holder på å ta kvelden. Men det er bare snakk om halvannet tusen ekstra og i og med at jeg ikke har råd til noe stort beløp akkurat nå, så passer det faktisk bedre å betale litt over et års tid. Samtidig kommer sikkert noen til å jekke meg ned og si at jeg kunne ha fått noe bedre for det og det og det :p

Lenke til kommentar

Det fine med å vaske hendene hele tiden og rense dem med Antibac er at vi kanskje går glipp av sineinfluensaen, men får alle andre mulige sykdommer.

Flere dør av vanlig infulensa enn denne nye typen. Forøvrig er det kun eldre og folk med kroniske sykdommer og liknende som får komplikasjoner.

Det er nettopp det. Men det nekter media gå ut med. Det skaper ikke hysteri vet du.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Gratulerer Egil med å ikke ha råd til å kjøpe seg en datamaskin her og nå.

Ikke alle av oss som bare kan spørre mor om penger når en skal kjøpe seg noe :p

Lenke til kommentar

Hehe, ja. Men jeg tenker sånn generelt når det gjelder hygiene.

Kva driv folk med i dag då?

Ikke en dritt, har vært på jobb siden halv åtte i morges. Fortsatt ikke noe å gjøre, da vi venter på noe å gjøre som sannsynligvis vil skje i løpet av en halv time.

Nice, gleder meg til i morgen :D

"Du tror det ikke før du opplever det: I morgen sørger varm luft fra Sør-Europa for varmesjokk i Trøndelag"

http://www.adressa.no/vaeret/article1370019.ece

Lenke til kommentar

Du får ikke svineinfluensa. De færreste får det. Men folk elsker massehysteri. Fikk bilde av Natrich på MMS i går med bilde av en plakat på Coopen hans hvor man oppfordret folk til å bruke plasthansker på frukten.. Dette begynner å ta av. Leste riktignok i Aftenposten at de skulle innføre det, men fortsatt stusselig. Jeg nekter å bruke dem.

Ikke alle av oss som bare kan spørre mor om penger når en skal kjøpe seg noe :p

Haha, du sier noe :b Hun betalte nettopp ferien min i Finland samt telefonregningen min på 1500,- :b

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...