Shikaru Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 veit rom nr og når jeg starter men alt de sa på brevet var at "and the we imidiatly ( jeg kan ikke stave og gidder ikke sjekke etter stavefeil ) begin the first lesson" ellernoe sånt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Virus kom det likevell. Og isteden for og sove, ja nå må jeg gjøre en viruscann. http://computersservicing.blogspot.com/200...r-computer.html Takk. Men hva om AVG ikke finner viruset? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Jaja, får vel legge meg så jeg klarer å møte opp til første skoledag på IKT linje Ja, da er vi to. Spørs nå på om jeg får sove da. Kroppen min liker virkelig ikke å ha en "normal" døgnrytme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 En av oss skal på N.E.R.D-konsert på torsdag! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Vil sove, men veit ikke om siden ga et virus engang, jeg gjør nå en system scan med AVG. Veit ikke engang om den finner viruset. Veit ikke engang hva viruset gjør eventuelt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 skru av pcen, også legger du deg. du kan fikse det der i morra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Virus kom det likevell. Og isteden for og sove, ja nå må jeg gjøre en viruscann. http://computersservicing.blogspot.com/200...r-computer.html Takk. Men hva om AVG ikke finner viruset? Dersom AVG ikke finner noe så tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for.. Men du kan jo gå inn i antivirus delen av forumet og få noen til å se på Combofix og Hijackthis logg.. Følg denne guiden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Edit: Men, som Shikaru sier, det er bare å vente til i morgen.. Endret 18. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 NERD kommer til Parkenfestivalen nå til helga Skal jeg dit? Neh. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Jeg veit at jeg burde legge meg. Men jeg vil helst se om AVG finner noe, og vente til den er ferdig. Tror også jeg har influensa. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Ahh, nå skal det bli godt med litt nachos, litt iskald cola, skal slappe av i godstolen nå. Hadet fint Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Ser dere? Fyren bryr seg ikke om hva han gjorde. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Ser dere? Fyren bryr seg ikke om hva han gjorde. Er du sjokkert over det? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Nei. Men jeg er forbanna på han! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Frøken Grønn, du er i Trondhjem på helt feil tidspunkt. Kom tilbake 24. oktober Eneste datoen det virkelig er verdt å være der spør du meg ^^ Søkte litt, kom ikke noe direkte opp. Hva spennende skjer fredag den 24. oktober ^^ ? Jeg har bursdag ^^ Ha ha, men det ække det som er best nei, men Gåte gjenforenes for én kveld på UKA 09 og der SKAL jeg være! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Forget it. Endret 18. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Jeg har bursdag ^^ Ha ha, men det ække det som er best nei, men Gåte gjenforenes for én kveld på UKA 09 og der SKAL jeg være! Selvfølgelig har du det, hvordan kunne jeg finne på å glemme det! Jeg skal sjekke kalenderen...hah, hva er det jeg sier - jeg bor i Molde, klart jeg har fri. Neida, men vi får se om ikke Trondheim skal få skape nye inntrykk, idag ble det bare full-fart. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Tusen hjertelig takk, hele gjengen Både turist og student ja, men ikke i Trondheim - som dere sikkert forstår. Guide = Jeee! ^^ Bare hyggelig, men hvorfor lurer du på hvor alt dette ligger hvis du ikke befinner deg i Trondheim? Fordi jeg har "befunnet" meg i Trondheim i hele dag (: Også kom du ikke på besøk?! ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 /care @Drontheim. Anywho, legger meg jeg nu. Ses i morgen, forumpeeps! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Ser dere? Fyren bryr seg ikke om hva han gjorde. Slutt å sutre så jævlig. Er din egen feil at du surfa uten antivirus og det var ditt eget valg å trykke på linken. Seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Oh well, jobb i morgen. På tide å finne senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg