Skjelvgråt Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Tror jeg køyer også. Må i fengs..Jeg mener skolen imorgen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Blir det Pstereo på deg a, Sjur? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Når jeg sitter på plassen min konsentrer jeg blikket rett fram tør ikke se til sidene blir alvorlig uvell av det. Så fort som mulig jeg har sjanse løper jeg bort så lang som mulig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Vurderes enda, Even. Har jævlig lyst, om så bare dra dit om jeg ikke har råd. Møte gamle venner og slikt, men vi får se. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Yay! Ny mobil. Trengtes virkelig nå. Har ikke byttet siden 2006 Gikk for en W995 etter MYE grubling. Jeg er forelsket i den allerede. Dama får hard konkuranse nå, ja... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Nice avatar Zero! Johnny Cash på Spåttifaien durer gjennom med "The man comes around" Endret 18. august 2009 av Campin Carl Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Hahaha, har mordi sagt det der Henrik (sikte til signatur) xD Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Hahaha, har mordi sagt det der Henrik (sikte til signatur) xD Jepp Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 noen her som er interesert i et forumtreff i Drammen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Hahaha, har mordi sagt det der Henrik (sikte til signatur) xD Jepp Haha, mordi er verdens mest episke mor! Digger henne! Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Frøken Grønn, du er i Trondhjem på helt feil tidspunkt. Kom tilbake 24. oktober Eneste datoen det virkelig er verdt å være der spør du meg ^^ Søkte litt, kom ikke noe direkte opp. Hva spennende skjer fredag den 24. oktober ^^ ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 25 innlegg slettet, inkl. lenker med virus. Slikt er noe vi absolutt ikke ønsker postet på forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Jaja, får vel legge meg så jeg klarer å møte opp til første skoledag på IKT linje Får endelig håpe at jeg ikke dreper tråden som jeg gjør hver gang jeg poster noe Endret 18. august 2009 av StudioARE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Til dere som ikke får lukket siden og bruker firefox, avslutt alt untatt Firefox. Åpne ett nytt firefox vindu. Ja vindu ikke fane, gjøres ved å trykke på firefox ikonet. Så velger du: "Verktøy -> Instillinger -> Innhold og huker vekk følgende: "Tillat Javascript" og "Tillat Java". Så avslutter du firefox prosessen. Dersom du ikke får avsluttet prosessen så kan du kjøre denne filen som jeg har laget: avslfx.zip(Det eneste den gjør er å avslutte Firefox.) Pakk ut zip-filen og kjør bat-filen som ligger inni. Når du nå starter opp igjen Firefox, skal det ikke være noe problem å få lukket vinduet. Vær forberedt på ekkelt bilde, men det må du bare leve med.. Nå kan du gå i innstillinger igjen og reversere de instillingene du tidligere har forandret.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Første skoledag =O Blir min 3. i morra. Da skal vi først ha samfunnsøkonomi med en ny slækk lærer en liten stund før vi har 20 min norsk og så drar til byen og spiser på Dolly Dimples Det blir en hard dag vet jeg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Virus kom det likevell. Og isteden for og sove, ja nå må jeg gjøre en viruscann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Virus kom det likevell. Og isteden for og sove, ja nå må jeg gjøre en viruscann. http://computersservicing.blogspot.com/200...r-computer.html Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 på mandag skal jeg finne fram til et eller annet rom på skolen, også begynner timen med en gang O_o jeg aner ikke hvilken av eventuelle "fag" jeg har som starter eller noe som helst Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Det er vel da man prøver å snakke med folk? Jeg brukte nesten 30 min for å finne ut hvor/hva jeg skulle i dag i andre økt. Hadde glemt timeplanen jeg fikk 1. skoledag hjemme, nettet på skolen er nede (pga. ombygging) og når vi først fikk kommet på nettet så hadde de ikke lagt ut de nye timeplanene der ennå. Da gikk ferden til kontoret som selvfølgelig hadde like lite peiling på hva/hvor/hvem og jeg fant til slutt noen av de andre jeg hadde kommet i klasse med den timen, som faktisk hadde timeplanen. I tillegg hadde jeg til og med sett på planen som han utafor riktig rom for å se om det var der jeg skulle være, men det ene rommet så hadde de ikke byttet ut timeplanen fra i fjor... typisk Tror jeg skal huske timeplanen i morra Og enda en ting. Ingenting lærere har lastet opp på Its Learning går an å få tak i med tanke på at skoleserveren er nede. Endret 18. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 eventuelt kontakter skolen for hvor og når du skal møte opp, og hvilke fag du har den dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg