Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Til dere som ikke får lukket siden og bruker firefox, avslutt alt untatt Firefox. Åpne ett nytt firefox vindu. Ja vindu ikke fane, gjøres ved å trykke på firefox ikonet. Så velger du:

"Verktøy -> Instillinger -> Innhold og huker vekk følgende:

"Tillat Javascript" og "Tillat Java".

Så avslutter du firefox prosessen. Dersom du ikke får avsluttet prosessen så kan du kjøre denne filen som jeg har laget: avslfx.zip(Det eneste den gjør er å avslutte Firefox.) Pakk ut zip-filen og kjør bat-filen som ligger inni.

Når du nå starter opp igjen Firefox, skal det ikke være noe problem å få lukket vinduet. Vær forberedt på ekkelt bilde, men det må du bare leve med.. :) Nå kan du gå i innstillinger igjen og reversere de instillingene du tidligere har forandret.. :)

Lenke til kommentar

Det er vel da man prøver å snakke med folk? :p

Jeg brukte nesten 30 min for å finne ut hvor/hva jeg skulle i dag i andre økt. Hadde glemt timeplanen jeg fikk 1. skoledag hjemme, nettet på skolen er nede (pga. ombygging) og når vi først fikk kommet på nettet så hadde de ikke lagt ut de nye timeplanene der ennå. Da gikk ferden til kontoret som selvfølgelig hadde like lite peiling på hva/hvor/hvem og jeg fant til slutt noen av de andre jeg hadde kommet i klasse med den timen, som faktisk hadde timeplanen.

I tillegg hadde jeg til og med sett på planen som han utafor riktig rom for å se om det var der jeg skulle være, men det ene rommet så hadde de ikke byttet ut timeplanen fra i fjor... typisk

Tror jeg skal huske timeplanen i morra

Og enda en ting. Ingenting lærere har lastet opp på Its Learning går an å få tak i med tanke på at skoleserveren er nede.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...