Wiciwato Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Jeg har noen ganger drømt om ting som skjer i fremtiden. Fikk ihvertfall dejavù når det skjedde, og da følte jeg at jeg hadde drømt det, for jeg hadde ihvertfall ikke opplevd det før. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Heller dårlig ventilerte soverom... Blir takvifte her snart. Har 2 vinduer og 1 dør oppe, alikevel blir det så fort dårlig luft her.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Er det normalt å drømme at folk en såvidt kjenner skyter etter familien din med pistol? :| Ingenting er vel normalt når det gjelder drømmer. Jeg har drømt så mye dritt at jeg ville ikke fortalt det om jeg fikk betalt for det engang. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Er det normalt å drømme at folk en såvidt kjenner skyter etter familien din med pistol? :| Henger meg på. Er det normalt å ta sitt eget liv i hver eneste drøm jeg ikke vil ha noe av? f.eks en drøm hvor jeg blir jaget av et monster eller noe, så gidder jeg ikke å begynne å løpe engang.. Hopper ned i nærmeste vann og drukner.. Minuset er at heg våkner opp. Endret 18. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Heller dårlig ventilerte soverom... Blir takvifte her snart. Har 2 vinduer og 1 dør oppe, alikevel blir det så fort dårlig luft her.. I klasserommet vårt har det vært helt ulidelig de siste to dagene. I går gikk jeg hjem med verkende hodepine. Ventilasjonsanlegget er ødelagt, og de to små vinduene som er oppe for å skaffe luft til 61 elever hjelper ikke stort. Vi hadde til og med en type innom som sa at vi måtte/burde ta ofte pauser. Men fikk vi det nei da Noen regler som sier hvordan et klasserom må være anyone? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Nopros: Ja, det er det. Men jeg kan ikke skryte på meg å huske hvor du finner de. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Godnattopptidligimorgenhadebra Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Man vs Wild: Will Ferrell special! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) § 9a-2. Det fysiske miljøet Skolane skal planleggjast, byggjast, tilretteleggjast og drivast slik at det blir teke omsyn til tryggleiken, helsa, trivselen og læringa til elevane. Det fysiske miljøet i skolen skal vere i samsvar med dei faglege normene som fagmyndigheitene til kvar tid anbefaler. Dersom enkelte miljøtilhøve avvik frå desse normene, må skolen kunne dokumentere at miljøet likevel har tilfredsstillande verknad for helsa, trivselen og læringa til elevane. Alle elevar har rett til ein arbeidsplass som er tilpassa behova deira. Skolen skal innreiast slik at det blir teke omsyn til dei elevane ved skolen som har funksjonshemmingar. Tror skolen min har missforstått litt ja Endret 18. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 § 9a-2. Det fysiske miljøet Skolane skal planleggjast, byggjast, tilretteleggjast og drivast slik at det blir teke omsyn til tryggleiken, helsa, trivselen og læringa til elevane. Det fysiske miljøet i skolen skal vere i samsvar med dei faglege normene som fagmyndigheitene til kvar tid anbefaler. Dersom enkelte miljøtilhøve avvik frå desse normene, må skolen kunne dokumentere at miljøet likevel har tilfredsstillande verknad for helsa, trivselen og læringa til elevane. Alle elevar har rett til ein arbeidsplass som er tilpassa behova deira. Skolen skal innreiast slik at det blir teke omsyn til dei elevane ved skolen som har funksjonshemmingar. Tror skullen min har missforstått litt ja Sleng den på bordet til rektor, og si at du og resten av klassen er tilbake da det er fikset Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 mMmm ... Port Salut er så godt! Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Tusen hjertelig takk, hele gjengen Både turist og student ja, men ikke i Trondheim - som dere sikkert forstår. Guide = Jeee! ^^ Bare hyggelig, men hvorfor lurer du på hvor alt dette ligger hvis du ikke befinner deg i Trondheim? Fordi jeg har "befunnet" meg i Trondheim i hele dag (: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Alle elevar har rett til ein arbeidsplass som er tilpassa behova deira Jeg har hvertfall større behov en det jeg har nå, sitter med ei stooor megg til høyre for meg, og deler pulten min med ei anna pulten er vel 40* 40 cm Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Jeg gleder meg *virkelig* til naturfag og mattetimene, + at jeg må tilbringe enda et år med visse personer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Frøken Grønn, du er i Trondhjem på helt feil tidspunkt. Kom tilbake 24. oktober Eneste datoen det virkelig er verdt å være der spør du meg ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Hehe morsomt at det blir svart så seriøst tilbake Her Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Det der spørsmålet må være kødd;P Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 sitter ved siden av en fææl en, grøss. siste året nå, siste året veeent, jeg skal ta allmen 4 år til, fiiire år jeeey, skal skrive 2000 ord om en epoke jeg ikke husker navnet på engang, FØRSTE uka. syke syke lærere... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Smurf; hvor blir det av bildene vi bestilte tidligere idag? ok fo real, natta. sjekk i morgen XD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 De kommer når de kommer, ikke vær så utålmodige. De må behandles etc. Dessuten gjør jeg ikke noe med bilder når jeg er lettere berusa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg