Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det normalt å drømme at folk en såvidt kjenner skyter etter familien din med pistol? :|

Henger meg på.

Er det normalt å ta sitt eget liv i hver eneste drøm jeg ikke vil ha noe av? f.eks en drøm hvor jeg blir jaget av et monster eller noe, så gidder jeg ikke å begynne å løpe engang.. Hopper ned i nærmeste vann og drukner.. :ninja: Minuset er at heg våkner opp.

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar
Heller dårlig ventilerte soverom...

Blir takvifte her snart. Har 2 vinduer og 1 dør oppe, alikevel blir det så fort dårlig luft her..

I klasserommet vårt har det vært helt ulidelig de siste to dagene. I går gikk jeg hjem med verkende hodepine. Ventilasjonsanlegget er ødelagt, og de to små vinduene som er oppe for å skaffe luft til 61 elever hjelper ikke stort. Vi hadde til og med en type innom som sa at vi måtte/burde ta ofte pauser. Men fikk vi det nei da :( Noen regler som sier hvordan et klasserom må være anyone?

Lenke til kommentar
§ 9a-2. Det fysiske miljøet

Skolane skal planleggjast, byggjast, tilretteleggjast og drivast slik at det blir teke omsyn til tryggleiken, helsa, trivselen og læringa til elevane.

Det fysiske miljøet i skolen skal vere i samsvar med dei faglege normene som fagmyndigheitene til kvar tid anbefaler. Dersom enkelte miljøtilhøve avvik frå desse normene, må skolen kunne dokumentere at miljøet likevel har tilfredsstillande verknad for helsa, trivselen og læringa til elevane.

Alle elevar har rett til ein arbeidsplass som er tilpassa behova deira. Skolen skal innreiast slik at det blir teke omsyn til dei elevane ved skolen som har funksjonshemmingar.

Tror skolen min har missforstått litt ja :roll:

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
§ 9a-2. Det fysiske miljøet

Skolane skal planleggjast, byggjast, tilretteleggjast og drivast slik at det blir teke omsyn til tryggleiken, helsa, trivselen og læringa til elevane.

Det fysiske miljøet i skolen skal vere i samsvar med dei faglege normene som fagmyndigheitene til kvar tid anbefaler. Dersom enkelte miljøtilhøve avvik frå desse normene, må skolen kunne dokumentere at miljøet likevel har tilfredsstillande verknad for helsa, trivselen og læringa til elevane.

Alle elevar har rett til ein arbeidsplass som er tilpassa behova deira. Skolen skal innreiast slik at det blir teke omsyn til dei elevane ved skolen som har funksjonshemmingar.

Tror skullen min har missforstått litt ja :roll:

Sleng den på bordet til rektor, og si at du og resten av klassen er tilbake da det er fikset :thumbs:

Lenke til kommentar
Tusen hjertelig takk, hele gjengen ;)

Både turist og student ja, men ikke i Trondheim - som dere sikkert forstår. Guide = Jeee! ^^

Bare hyggelig, men hvorfor lurer du på hvor alt dette ligger hvis du ikke befinner deg i Trondheim?

Fordi jeg har "befunnet" meg i Trondheim i hele dag (:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...