Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Doh!..Prøver å jailbreak'e iPoden min. Har feilet to ganger nå. Ser ikke ut til å være så veldig sammarbeidsvillig.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79
Teit. Hører på Radio Norge i wmp, så får jeg "runtime error", musikken fortsetter å spille helt til jeg trykker "OK" ..

Denne linken skulle gi deg mulighet til å velge program. I allefall om du bruker Firefox.. :) mms://85.196.91.162/RN-160/?MSWMExt=.asf

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
I kveld starter C.S.I: Miami sesong 7 :D:D:D

Mmm har lyst til å se, men skal ganske tidlig opp i morgen : P Skolestart

Teit. Hører på Radio Norge i wmp, så får jeg "runtime error", musikken fortsetter å spille helt til jeg trykker "OK" ..

Denne linken skulle gi deg mulighet til å velge program. I allefall om du bruker Firefox.. :)

I know, men jeg foretrekker wmp til akuratt det her, to klikk fra skrivebordet og jeg hører på radio ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Når jeg hører og ser rundt meg all den skolestartinga, flyttinga, spenninga ved å starte i ny klasse og flytte på ny hybel, så er det egentlig ikke noe jeg savner i det hele tatt :p

Jeg er tydeligvis et grått menneske, men jeg liker en fast tilværelse med noen få variasjoner.

Lenke til kommentar
Da har vi fått hengt opp bilder, kjøpt sofa og kleshengere. Og ingredienser til Fong Juice og Kalimotxo, blir en herlig kveld! :D

De to sofaene du pratet om litt lenger bak her?..

gah kunne trengt en sofa eller noe her jeg også, rommer blir temmelig tomt med bare skrivebord, skap og seng x]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...