Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Drep heller meg, samtlige lærere har funnet ut at det å dumpe laptopen på pulten min er kjekt, samtidig som jeg holder på å krange med backupserveren. Og som ikke det var nok sitter andre lærlingen å prater masse bullshit med meg, gjerne totalt uforståelig.

 

Jeg tør sverge på at andre lærlingen har røyka hasj, en skulle ihvertfall tro det.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Drep heller meg, samtlige lærere har funnet ut at det å dumpe laptopen på pulten min er kjekt, samtidig som jeg holder på å krange med backupserveren. Og som ikke det var nok sitter andre lærlingen å prater masse bullshit med meg, gjerne totalt uforståelig.

 

Jeg tør sverge på at andre lærlingen har røyka hasj, en skulle ihvertfall tro det.

Lol

Lenke til kommentar
Stygg som juling, men grei pris. go for it.

Ha ha, de vi får kjøpt har sort trekk da.

 

Mest sannsynlig ;D

Om ikke WheelMan blir grinete over at jeg legger ut halvnakne bilder av 18 år gamle jenter her da :p

Er det lovlig i babethreaden så er det da lovlig her, bare sleng med en NSFW-warning og en spoiler.

He he, okay. Måtte jo spørre, veit aldri med folk. Spesielt ikke de med makt til å utestenge meg fra noe jeg er avhengig av :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...