WheelMan Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Mest sannsynlig ;DOm ikke WheelMan blir grinete over at jeg legger ut halvnakne bilder av 18 år gamle jenter her da Er det lovlig i babethreaden så er det da lovlig her, bare sleng med en NSFW-warning og en spoiler. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jaja folk1s. hva skjer her nå for tiden da? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ble ferdig på skolen i 11-tiden etter 3 timer omvisning... Kill me nao. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Drep heller meg, samtlige lærere har funnet ut at det å dumpe laptopen på pulten min er kjekt, samtidig som jeg holder på å krange med backupserveren. Og som ikke det var nok sitter andre lærlingen å prater masse bullshit med meg, gjerne totalt uforståelig. Jeg tør sverge på at andre lærlingen har røyka hasj, en skulle ihvertfall tro det. Endret 18. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 GRRRRRRR!!!!!!!!111111 Dette har jeg lyst til å gjøre nå: Særr, jeg skal aldri ha windows noensinne igjen. Drittfaensbers!!11 Ooooh. Det bildet så moro ut... Noen som har en laptop å låne bort? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Drep heller meg, samtlige lærere har funnet ut at det å dumpe laptopen på pulten min er kjekt, samtidig som jeg holder på å krange med backupserveren. Og som ikke det var nok sitter andre lærlingen å prater masse bullshit med meg, gjerne totalt uforståelig. Jeg tør sverge på at andre lærlingen har røyka hasj, en skulle ihvertfall tro det. Lol Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Srsly, er jeg den eneste som ikke har full tiltro til at den dama er født og oppvokst på denne planeten? Og den eneste som ikke skjønner bæret av hva appellen hennes er? Se på det hodet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Stygg som juling, men grei pris. go for it. Ha ha, de vi får kjøpt har sort trekk da. Mest sannsynlig ;DOm ikke WheelMan blir grinete over at jeg legger ut halvnakne bilder av 18 år gamle jenter her da Er det lovlig i babethreaden så er det da lovlig her, bare sleng med en NSFW-warning og en spoiler. He he, okay. Måtte jo spørre, veit aldri med folk. Spesielt ikke de med makt til å utestenge meg fra noe jeg er avhengig av Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg hater det dyret av et kvinnemenneske! hun er forferdelig! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hun er på denne planet av den ene og enkle grunn. Latter. Hun får meg til å le hver eneste gang jeg ser det plastikk-impregnerte ansiktet hennes. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Da er jeg tilbake etter en dag uten strøm! Det var dritt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Prøv et par dager til og se hvordan det går. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 snakker om strøm, jeg så nettopp Crank 2 High Voltage. haha faen så bra film Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Srsly, er jeg den eneste som ikke har full tiltro til at den dama er født og oppvokst på denne planeten? Og den eneste som ikke skjønner bæret av hva appellen hennes er? Se på det hodet! ligner litt på jawsus Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jaja Moland og French er ganske screwd nå Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synd at vi ikke kan kreve de utlevert. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Man må væll lure seg på butikken en tur. Ikke klart å spise siden lørdags kveld. Kjenne på kroppen at man ikke tåle den fylla like bra nu Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jaja Moland og French er ganske screwd nå Er synd at norge ikke kan gripe inn og si at de forlanger en dommer og et aktorat som ikke er korupt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jaja Moland og French er ganske screwd nå Er synd at norge ikke kan gripe inn og si at de forlanger en dommer og et aktorat som ikke er korupt. Amen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg