Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Også jeg som synes det var tungt å stå opp klokka 7, så håper jeg samtidig at jeg får en jobb der jeg må stå opp klokken 6 hver dag for å pendle til en annen by :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mine synske evner forteller meg at det er pc-relatert utstyr du har bestillt?

Helt korrekt. Hovedkortet mitt valgte å avslutte sitt forhold med to av minne-slottene mine, så jeg måtte ha et nytt hovedkort. Da kjøpte jeg like godt en minnepenn, en batterilader... og en ting til... Hva pokker var det igjen...

 

*edit*

 

Minne til laptoppen min!

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Jeg var tidligere medlem på Facebook, men meldte meg ut for en tid tilbake da det var stor diskusjon rundt deres nye reglement i henhold til eierskap på bilder. Det hele endte jo med at de (red.anm: Facebook) valgte å endre reglementet tilbake, men jeg angrer ikke. :)

 

Greit kjekt med facebook og lignende (nei, nettby er bare teit.). Spesielt nå som mange starter på nye skoler der f.eks ikke vennene dems ikke skal gå osv, dermed kan du fortsatt lett holde kontakten :]

syns Facebook er ganske smart igrunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Yay! Da har jeg omsider fått vite at jeg mest sannsynligvis får ta fagprøven om 2 uker :D

Utrolig treige de er. Samtlige jeg kjenner som har vært lærlinger i fylket her, fikk ta den en måneds tid før de var ferdige. Men kjekt å vite at jeg slipper å utsette den til etter Afrikaturen min. =)

Lenke til kommentar

Æsj.. for mye sukker i kaffen...

 

Mine synske evner forteller meg at det er pc-relatert utstyr du har bestillt?

Helt korrekt. Hovedkortet mitt valgte å avslutte sitt forhold med to av minne-slottene mine, så jeg måtte ha et nytt hovedkort. Da kjøpte jeg like godt en minnepenn, en batterilader... og en ting til... Hva pokker var det igjen...

 

*edit*

 

Minne til laptoppen min!

 

Begynner å bli et luksusproblem når du ikke husker hva du bestiller XD

Been there done that x]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Uansett mengde, er sukker overflødig i kaffen. Fløte går an, men mest fordi jeg sliter med en familiesvakhet i spiserøret, noe som resulterer i hyppig halsbrann dersom det blir for mye svart kaffe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Merkelig, jeg burde fått ca. 100/100 på speedtest. Men den viser langt mindre.

 

Selv når jeg kjører mot speedtestserveren til hafslund, som er ISPen.

 

Resultatet atm:

 

542579627.png

 

Alt for lavt opp.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...