Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Også jeg som synes det var tungt å stå opp klokka 7, så håper jeg samtidig at jeg får en jobb der jeg må stå opp klokken 6 hver dag for å pendle til en annen by Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ooh, forventet pakkeankomst idag, og jeg som bestilte på søndag! *danse* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Mine synske evner forteller meg at det er pc-relatert utstyr du har bestillt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Mine synske evner forteller meg at det er pc-relatert utstyr du har bestillt? Helt korrekt. Hovedkortet mitt valgte å avslutte sitt forhold med to av minne-slottene mine, så jeg måtte ha et nytt hovedkort. Da kjøpte jeg like godt en minnepenn, en batterilader... og en ting til... Hva pokker var det igjen... *edit* Minne til laptoppen min! Endret 18. august 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gooood morgen ja! Fy eff jeg er trøtt idag pluss at det bare er en dag igjen før vi slipper inn flokken igjen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg var tidligere medlem på Facebook, men meldte meg ut for en tid tilbake da det var stor diskusjon rundt deres nye reglement i henhold til eierskap på bilder. Det hele endte jo med at de (red.anm: Facebook) valgte å endre reglementet tilbake, men jeg angrer ikke. Greit kjekt med facebook og lignende (nei, nettby er bare teit.). Spesielt nå som mange starter på nye skoler der f.eks ikke vennene dems ikke skal gå osv, dermed kan du fortsatt lett holde kontakten :] syns Facebook er ganske smart igrunn. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gooood morgen ja! Fy eff jeg er trøtt idag pluss at det bare er en dag igjen før vi slipper inn flokken igjen Her er allerede udyrene sluppet løs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Yay! Da har jeg omsider fått vite at jeg mest sannsynligvis får ta fagprøven om 2 uker Utrolig treige de er. Samtlige jeg kjenner som har vært lærlinger i fylket her, fikk ta den en måneds tid før de var ferdige. Men kjekt å vite at jeg slipper å utsette den til etter Afrikaturen min. =) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Æsj.. for mye sukker i kaffen... Mine synske evner forteller meg at det er pc-relatert utstyr du har bestillt? Helt korrekt. Hovedkortet mitt valgte å avslutte sitt forhold med to av minne-slottene mine, så jeg måtte ha et nytt hovedkort. Da kjøpte jeg like godt en minnepenn, en batterilader... og en ting til... Hva pokker var det igjen... *edit* Minne til laptoppen min! Begynner å bli et luksusproblem når du ikke husker hva du bestiller XD Been there done that x] Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Tusen hjertelig takk, hele gjengen Både turist og student ja, men ikke i Trondheim - som dere sikkert forstår. Guide = Jeee! ^^ Bare hyggelig, men hvorfor lurer du på hvor alt dette ligger hvis du ikke befinner deg i Trondheim? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Uansett mengde, er sukker overflødig i kaffen. Fløte går an, men mest fordi jeg sliter med en familiesvakhet i spiserøret, noe som resulterer i hyppig halsbrann dersom det blir for mye svart kaffe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Begynner å bli et luksusproblem når du ikke husker hva du bestiller XDBeen there done that x] Var en bestilling som jeg tok mens jeg surfet gjennom ting. "ooh, det vil jeg ha, og det!..." Ikke alltid like lett å huske alt man valgte. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Gaffateip! Jeg er sovesliten ... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skolestart: Tilnærmet åpen linje.. hirrrr... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Merkelig, jeg burde fått ca. 100/100 på speedtest. Men den viser langt mindre. Selv når jeg kjører mot speedtestserveren til hafslund, som er ISPen. Resultatet atm: Alt for lavt opp. Endret 18. august 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Nice Nice Nice, regner med at sørumsand vgs har greit rask linje også Da er det bare å håpe på at de ikke er så hyppige på å overvåke hva som skjer på nettet da x] Wooo, torrent seeding ! XD @ Tøseguri: Hvilken skole? Endret 18. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ny rekord Peaket på 90 ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg