Nopros Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg burde å lagre samtaler på MSN, hvertfall de med Mikkel Mikkel™ sier: See? Thats my ingelish kanskje jeg lette etter noe som .. ala dr.frankenstein? Jonas aka Nopros sier: Ta en sau fjerne hjernen putte inne en rådyr hjerne blir som en sau med ADHD Mikkel™ sier: like that Jonas aka Nopros sier: Denmå jo bli helt fortvilt når den ikke får utspill for sin trang til å løpe. Kanskje den blir suicidal og hopper utfor et stup Mikkel™ sier: dude bruk hjernen fra en Ursau De er enda mer hyper Jonas aka Nopros sier: Mhmm Men heller sette hjernen inn i en gris da De beveger seg jo lik null? Mikkel™ sier: ikke om du irriterer dem trust me they go apeshit Jonas aka Nopros sier: Nei Dovendyr! Mikkel™ sier: beltedyr... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 I can haz mikkel sin msn? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg savner Sirslask og den kanin-avataren. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg burde å lagre samtaler på MSN, hvertfall de med Mikkel Mikkel™ sier: See? Thats my ingelish kanskje jeg lette etter noe som .. ala dr.frankenstein? Jonas aka Nopros sier: Ta en sau fjerne hjernen putte inne en rådyr hjerne blir som en sau med ADHD Mikkel™ sier: like that Jonas aka Nopros sier: Denmå jo bli helt fortvilt når den ikke får utspill for sin trang til å løpe. Kanskje den blir suicidal og hopper utfor et stup Mikkel™ sier: dude bruk hjernen fra en Ursau De er enda mer hyper Jonas aka Nopros sier: Mhmm Men heller sette hjernen inn i en gris da De beveger seg jo lik null? Mikkel™ sier: ikke om du irriterer dem trust me they go apeshit Jonas aka Nopros sier: Nei Dovendyr! Mikkel™ sier: beltedyr... Det der er ingenting. Mikkel og jeg kan holde på enda verre enn det der i timesvis! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Breaking news fra failblog! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Oh hai. Jeg har widescreen-avatar. :> Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Guys, guys! Litt fortvilet her... Kaien i Trondheim...er den langt ifra selve sentrum? Og hvor ligger IKEA opp i alt dette? Og hvorfor må man... OK. Nok. Bedre når folk forklarer det enn å prøve selv utifra Google Maps and etc. Takk. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Breaking news fra failblog! Hahaha, lættiz Lenke til kommentar
VTI Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Livet e egentlig for kårt te å vær sint ... Off altid så ska de der partiene sloss mot kverandre, men å ta i bruk vold e jo eim smule over streken Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg burde å lagre samtaler på MSN, hvertfall de med Mikkel Mikkel™ sier: See? Thats my ingelish kanskje jeg lette etter noe som .. ala dr.frankenstein? Jonas aka Nopros sier: Ta en sau fjerne hjernen putte inne en rådyr hjerne blir som en sau med ADHD Mikkel™ sier: like that Jonas aka Nopros sier: Denmå jo bli helt fortvilt når den ikke får utspill for sin trang til å løpe. Kanskje den blir suicidal og hopper utfor et stup Mikkel™ sier: dude bruk hjernen fra en Ursau De er enda mer hyper Jonas aka Nopros sier: Mhmm Men heller sette hjernen inn i en gris da De beveger seg jo lik null? Mikkel™ sier: ikke om du irriterer dem trust me they go apeshit Jonas aka Nopros sier: Nei Dovendyr! Mikkel™ sier: beltedyr... Det der er ingenting. Mikkel og jeg kan holde på enda verre enn det der i timesvis! Det var jo bare lett oppvarming, men er litt skuffet over at n4w ikke har addet meg :hrmm: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 omfg... skal du ha en database over alle brukerne på forumet?? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Haha, du aner ikke hvor mye informasjon jeg har på f.eks DEG! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 MsGreen: IKEA ligger på Leangen, rett ved omkjøringsveien(E6) - er vel 4km unna sentrum eller noe sånt. Det er lett å gå seg vill i Trondheim Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Haha, hva faen. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 MsGreen: IKEA ligger på Leangen, rett ved omkjøringsveien(E6) - er vel 4km unna sentrum eller noe sånt. Det er lett å gå seg vill i Trondheim Aaarg... Litt kjedelig å gå nesten en halv mil - men jeg regner med at det går busser ganske regelmessig? Og Kaien ligger ved sentrum? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Haha, hva faen. For en idiot haha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Sentrum og sentrum. Eller, om Ravnkloa er sentralt, så er vel kaia det også Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Natt folks, Legge meg i senga full av små softgun kuler, motbevise realitetsteorien, tekste Torger et par sms`er (Du slipper ikke unna nå når jeg først har nr ditt ). Så se en film og sove. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Nopros virker litt creepy stalker ish til å være 14.... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Nopros virker litt creepy stalker ish til å være 14.... Skal ikke se bort ifra at det var han som hadde runka på en stubbe i venninnas hage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg