Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Slimda, det er hva du gjør det til :p

Før takla jeg det ikke, men så åt jeg chili con carne noen ganger, så ble jeg halvveis frelst, så ble jeg fattig og begynte å spise en gang hver tredje dag og så fant jeg billige bønner og overlevde den siste uka :p

Ugg. De har forferdelig konsistens, og smaker høgg.

Tror jeg holder meg til litt bedre mat, som Grandiosa. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Loverboy har ferie, så ser ikke så mye til han. Dessuten har jeg vært litt busy med å pakke til jeg flytter. Satse på at det kommer snart, nå starter jeg jo på skole og da blir det nok mer nerding er jeg redd.

Så fortvil ikke. ;)

Woo! Can't wait ^^

Ugg. De har forferdelig konsistens, og smaker høgg.

Tror jeg holder meg til litt bedre mat, som Grandiosa. :p

Ha ha ha, det finnes verre ting å spise med verre konsistens. Hovedsaklig sopp. Ser ut, smaker og har konsistens som viskelær :p

Lenke til kommentar

Aidscookie:

Tullball, jeg er 31 og går i heavyrock t-skjorter, spiller dataspill og er ikke gift med barn og kjerring og hytte og bil og båt og hund i bagasjerommet. Trenger ikke bli "gammel" fordi om man blir voksen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det er strengt talt over et år siden jeg var ferdig med vidregående. :p Flytter unna Oslo for å gå på lekeskole et år. Passer meg bra. :) Håper jeg finner ut hva jeg skal gjøre etter det. Greit å gjøre noe fornuftig mtp at jeg blir 21 da, kanskje på tide å bli voksen. VIL IKKE >: (

Såpass. Lenge siden vi har prata, da. :) Lekeskole høres ikke så ille ut. Håper du kommer til å trives. Det er bare barnslig å bli voksen.

Lenke til kommentar

Vel, nei - men jeg burde heller prøve å få meg en jobb jeg kan trives i eller en utdannelse jeg vet jeg kan få bruk for, fremfor å sløve rundt som jeg har gjort det siste året. Sier ikke at man ikke kan ha det gøy av den grunn. Det er alikevel ikke dumt å tenke litt fremover.

Når det er sagt skal jeg innrømme at det siste året har vært supergøy.

Sidious: Jess! Blir nok gøy. Hvordan går det med deg egentlig?

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
clvn, du flotter deg ser jeg :p

Her blir det bønner til 4 kr boksen, jeg har begynt student-livsstilen igjen. I alle fall til stipendet kommer :p

Koteletter til halv pris, 35kr.

Fløtegratinerte poteter, 30kr.

Til to personer, meg og sambo.. 33kr for et bra middagsmåltid er fint, synes jeg :wee:

Det blir pepperbiff og fløtegratinerte poteter her hos meg. 45kr for biffen og ~15kr for potetene (halv pose). Noen kroner i brekkbønner kommer i tillegg. Selv fattige studenter kan unne seg biff en gang i blant.
Lenke til kommentar
Aidskake: Jobba faktisk på Rema i sommer. Ikke så verst, men ble ganske lei mot slutten. :) Skal dra til Sverige som utvekslingsstudent om noen dager, annet enn det er det ikke så mye å rapportere. Er spent og nervøs på en og samme tid.

Høres bra ut. Vet du fikser det meste. :)

Heh, andre drar til England, Australia eller USA som utvekslingsstudent. Sidious drar over svenskegrensa.

Og hva med deg? Du dro kanskje aldri?

Lenke til kommentar

Bytex: Jupp. Er det noe galt med det? Opprinnelig hadde jeg lyst til å dra til Skottland, men det var ikke bare bare. Nå drar jeg også fordi det gir meg muligheten til å bo sammen med kjæresten min.

Aidskake: Takk. Håper det ordner seg. :)

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...