Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Slimda, det er hva du gjør det til :p

Før takla jeg det ikke, men så åt jeg chili con carne noen ganger, så ble jeg halvveis frelst, så ble jeg fattig og begynte å spise en gang hver tredje dag og så fant jeg billige bønner og overlevde den siste uka :p

Ugg. De har forferdelig konsistens, og smaker høgg.

Tror jeg holder meg til litt bedre mat, som Grandiosa. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Loverboy har ferie, så ser ikke så mye til han. Dessuten har jeg vært litt busy med å pakke til jeg flytter. Satse på at det kommer snart, nå starter jeg jo på skole og da blir det nok mer nerding er jeg redd.

 

Så fortvil ikke. ;)

Woo! Can't wait ^^

 

Ugg. De har forferdelig konsistens, og smaker høgg.

Tror jeg holder meg til litt bedre mat, som Grandiosa. :p

Ha ha ha, det finnes verre ting å spise med verre konsistens. Hovedsaklig sopp. Ser ut, smaker og har konsistens som viskelær :p

Lenke til kommentar
Det er strengt talt over et år siden jeg var ferdig med vidregående. :p Flytter unna Oslo for å gå på lekeskole et år. Passer meg bra. :) Håper jeg finner ut hva jeg skal gjøre etter det. Greit å gjøre noe fornuftig mtp at jeg blir 21 da, kanskje på tide å bli voksen. VIL IKKE >: (

 

Såpass. Lenge siden vi har prata, da. :) Lekeskole høres ikke så ille ut. Håper du kommer til å trives. Det er bare barnslig å bli voksen.

Lenke til kommentar

Vel, nei - men jeg burde heller prøve å få meg en jobb jeg kan trives i eller en utdannelse jeg vet jeg kan få bruk for, fremfor å sløve rundt som jeg har gjort det siste året. Sier ikke at man ikke kan ha det gøy av den grunn. Det er alikevel ikke dumt å tenke litt fremover.

 

Når det er sagt skal jeg innrømme at det siste året har vært supergøy.

 

Sidious: Jess! Blir nok gøy. Hvordan går det med deg egentlig?

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
clvn, du flotter deg ser jeg :p

 

Her blir det bønner til 4 kr boksen, jeg har begynt student-livsstilen igjen. I alle fall til stipendet kommer :p

Koteletter til halv pris, 35kr.

Fløtegratinerte poteter, 30kr.

Til to personer, meg og sambo.. 33kr for et bra middagsmåltid er fint, synes jeg :wee:

Det blir pepperbiff og fløtegratinerte poteter her hos meg. 45kr for biffen og ~15kr for potetene (halv pose). Noen kroner i brekkbønner kommer i tillegg. Selv fattige studenter kan unne seg biff en gang i blant.
Lenke til kommentar
Aidskake: Jobba faktisk på Rema i sommer. Ikke så verst, men ble ganske lei mot slutten. :) Skal dra til Sverige som utvekslingsstudent om noen dager, annet enn det er det ikke så mye å rapportere. Er spent og nervøs på en og samme tid.

Høres bra ut. Vet du fikser det meste. :)

 

Heh, andre drar til England, Australia eller USA som utvekslingsstudent. Sidious drar over svenskegrensa.

Og hva med deg? Du dro kanskje aldri?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...