Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott!

 

Faen ta Inntakskontoret.

 

Møter her opp på skolen blid og fornøyd. Og når klassen som jeg egentlig skulle begynne blir ropt opp, er ikke navnet mitt med.

Så jeg forhører meg med folka på skolen og det viser seg at jeg faktisk ikke har søkt. Står ikke på venteliste engang.

 

Men, på VIGO står det at jeg har svart ja til plass på akkurat denne skolen:

 

Untitled-1-10.jpg

 

Lenke til kommentar
Lars: vi glemte av ølen(e) når jeg var i Langesund. Men jeg skal jo tilbake om ikke veldig lenge, håper jeg.

Et lite problem med det. I dag blir siste gang jeg reiser hjemmefra og bort til Bergen. For nå skal jeg nemlig flytte inn med dama der borte.

 

Nei, nei - skånsk er jo dritsexy! Gi meg ei svensk berte som snakker skånsk, da blir jeg gelé. :love:
Har du prøvd medisinering? Jeg er sikker på de har et eller annet som kan hjelpe mot vrangforestillinger. :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Syns det er litt morro å høre på jentene i klassen når de snakker om Mac-maskinene de har/skal få.

 

"Jeg har den hvite med mest plass"

"Han i butikken sa jeg ikke burde ha den hvite siden den ikke hadde sånn og sånn (ikke nådde opp hardwaremessig mtp. kravene til programvaren vi skal bruke) men den var så fiin!"

 

8)

Lenke til kommentar
omfg! Det var kjipt! :( Håper at det ordner seg tilslutt.

Mhm...

 

Men jeg fått tilsendt gjeldsbrevet fra Lånekassen. Noe som skal bety at jeg er elev på skolen. For hadde jeg ikke vært elev på skolen der, hadde heller ikke Lånekassen sendt brevet til skolen jeg skal gå på.

 

For et rot. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...