Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neh. Det er sent og folk er slitne, og den filmen har elendig kameraføring, med myeristing og bytting hvert 2. sekund, så man blir fort svimmel og sliten av den.

Men ... Den er jo kul! Men jeg må si en ting; Bourne hadde tapt mot John McClane! Yipee-ki yay!

Hei, jeg var hobby-alkoholiker hele september i forfjor :p

Drakk vin før skolen, på skolen og etter skolen.

Gjorde underverker for muntligkarakteren siden jeg stort sett bare åpner kjeften og snakker når jeg er påvirka av alkohol :p

Jaha ... Greit, siden jeg har bokført at det ikke ble vin til middagen, så skal disse utskeielsene for ikveld gå fint.

Lenke til kommentar
Neh. Det er sent og folk er slitne, og den filmen har elendig kameraføring, med myeristing og bytting hvert 2. sekund, så man blir fort svimmel og sliten av den.

Men ... Den er jo kul! Men jeg må si en ting; Bourne hadde tapt mot John McClane! Yipee-ki yay!

Ingen tvil om at McClane hadde banka samtlige actionhelter! McClane er den mest mandige mannen jeg vet om (bortsett fra Bundy da :p)

Lenke til kommentar
Menmen, nå skal jeg starte DVD. Fri i morgen. Hva skal jeg sette på (se under)?

- Band of Brothers

- Jasoun Bourne (kjøpte nettopp Ultimate Bourne Collection med filmene)

- Spiderman 3

- Equilibrium

- Rain Man

- 300

- Deer Hunter

Play.com :D

- Equilibrium

- Rain Man

- 300

Tre blir gjerne overdose, jeg har tross alt vært oppe siden kl 8. Hardt å være student. :p

Var ellers ganske overrasket da jeg åpnet pakkene fra Play i dag. For der Memento skulle være var det i stedet denne: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3326435/Hot...ls/Product.html. Hurra. Har noen erfaring med returnering hos play? Har allerede sendt inn forespørsel, håper det går raskt.

Lenke til kommentar
Æsj, lærarane er så teite, dei krev ekstra løn for å være med på skuletur, så det er ikkje sikkert vi får dra til Edinburgh til våren :/

Jeg forstår dem. De tar faktisk av sin fritid for å gjøre det.

EDIT: Sånt skulle selvsagt vært avklart lenge før de annonserte turen, men...

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
McClane er ganske tøff i 4'ern også, særlig når han "kills a helicopter with a car"

Uff! Den har jeg ikke sett :ermm:

Da må du se den, du har ikke noe valg. Men den er ikke den beste die hard filmen..

Nei kanskje ikke den beste, men viser at han er tøff som gammel gris også. Må nok si at jeg synes den første filmen er den beste. (Og selvfølgelig alle steder der han sier Yipee-ki yay)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...