Bytex Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Gah, jeg kommer aldri langt i FF7 fordi jeg enten spiller det på emulator som er buggete eller PC-versjonen som kræsjer når den finner det for godt og fucker opp savegames. Lengste jeg har vært er like før vi komme ut på World map, da kræsja PC-versjonen og ødela eneste saven jeg hadde i nærheten. Gadd ikke mer. Må ha en PS1/2 og selve spillet og gjøre det skikkelig. Emulator suxx. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hvilken emulator bruker du? Jeg har kjørt gjennom hele spillet på emulator back in the days, uten en eneste glitch eller feil. Jeg hadde vel trodd at dagens PSX-emulatorer var nærmest steriliserte for feil, gitt den enormt lange utviklingstiden. FFX kjørte jeg jo tilogmed igjennom på PS2-emulator for noen år siden, uten nevneverdige problemer med hverken stabilitet eller ytelse. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hehe.. Np ;P Golden Saucer er jeg kommet til for lenge siden og... Aeris er nylig blitt drept av Sephiroth Haha, greit å få det der inn i spoiler, ja! Gah, jeg kommer aldri langt i FF7 fordi jeg enten spiller det på emulator som er buggete eller PC-versjonen som kræsjer når den finner det for godt og fucker opp savegames. Lengste jeg har vært er like før vi komme ut på World map, da kræsja PC-versjonen og ødela eneste saven jeg hadde i nærheten. Gadd ikke mer. Må ha en PS1/2 og selve spillet og gjøre det skikkelig. Emulator suxx. ePSXe fungerer fint, har selv spilt igjennom FF IX på den måten. Kom vel til disk2 på VII en gang med ePSXe og. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 IT-support hos et firma. Både software og hardware. Telefon og drift. Da har du ihvertfall en litt spennende jobb! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 god morgen folkens Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 God morgen *Liker ikke ringeklokker som lager friminutt* Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Vi hadde fuglekvittring som ringeklokke på vgs'n jeg gikk på. Bortsett fra en uke i ny og ne når vi hadde Britney Spears-uka.. Å bli kalt inn til time/friminutt med asorterte Britney-sanger er ikke like kult som det kanskje kan høres ut som.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Blir vel nok en dag foran dataen her. :-) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 IT-support hos et firma. Både software og hardware. Telefon og drift. Da har du ihvertfall en litt spennende jobb! Joda, jobben er spennende, og lønna like så, men det er fortsatt svært tungt å komme seg opp 06:00, selv om jeg har gjort det fast i over 2 måneder nå. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Blir vel nok en dag foran dataen her. :-) Jeg skal på middag med min mor hos mormor og morfar. Og så på kino med en hyggelig gutt etterpå ^^ Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Bolt løp 9,58 igår på 100m, hvor raskt løp han? Km altså. Hvor fortere må han løpe for å løpe helt ned til 9,58? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Da var det å finne klær til i dag, noe jeg selvfølgelig har glemt å vaske... igjen, og jeg finner verken busskort, sertifikat, student/lånekort eller det nye busskortet. Har funnet det gamle busskortet, men er litt skeptisk på at det går an å fylle på det eller om de har sperret det Jo, og nøklene mine Flott start på dagen... Skole kl. 11 Endret 17. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Blir vel nok en dag foran dataen her. :-) Jeg skal på middag med min mor hos mormor og morfar. Og så på kino med en hyggelig gutt etterpå ^^ Høres koselig ut. Er det snakk om en date eller? Hvilken film skal dere se? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Nja, date og date, vi får nå se Vi skal se G.I. Joe :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 haha den ser sånn ufattelig harry ut! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 MSg: Greit. Håper du får en vellykket kveld uansett. Etter traileren å dømme har jeg mine tvil ang. filmen, men men. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg vet det xD Den ser sugen ut. Men jeg bryr meg fint lite om filmen, men personen som er med :b Men takk for det Sidious =) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Lykke til i kveld Mathias Håper det blir en sukssesfull kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg