Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gah, jeg kommer aldri langt i FF7 fordi jeg enten spiller det på emulator som er buggete eller PC-versjonen som kræsjer når den finner det for godt og fucker opp savegames.

Lengste jeg har vært er like før vi komme ut på World map, da kræsja PC-versjonen og ødela eneste saven jeg hadde i nærheten. Gadd ikke mer.

Må ha en PS1/2 og selve spillet og gjøre det skikkelig. Emulator suxx.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken emulator bruker du? Jeg har kjørt gjennom hele spillet på emulator back in the days, uten en eneste glitch eller feil. Jeg hadde vel trodd at dagens PSX-emulatorer var nærmest steriliserte for feil, gitt den enormt lange utviklingstiden. FFX kjørte jeg jo tilogmed igjennom på PS2-emulator for noen år siden, uten nevneverdige problemer med hverken stabilitet eller ytelse.

Lenke til kommentar
Hehe.. Np ;P

Golden Saucer er jeg kommet til for lenge siden og...

Aeris er nylig blitt drept av Sephiroth

Haha, greit å få det der inn i spoiler, ja!

Gah, jeg kommer aldri langt i FF7 fordi jeg enten spiller det på emulator som er buggete eller PC-versjonen som kræsjer når den finner det for godt og fucker opp savegames.

Lengste jeg har vært er like før vi komme ut på World map, da kræsja PC-versjonen og ødela eneste saven jeg hadde i nærheten. Gadd ikke mer.

Må ha en PS1/2 og selve spillet og gjøre det skikkelig. Emulator suxx.

ePSXe fungerer fint, har selv spilt igjennom FF IX på den måten. Kom vel til disk2 på VII en gang med ePSXe og.

Lenke til kommentar

Da var det å finne klær til i dag, noe jeg selvfølgelig har glemt å vaske... igjen, og jeg finner verken busskort, sertifikat, student/lånekort eller det nye busskortet. :roll:

Har funnet det gamle busskortet, men er litt skeptisk på at det går an å fylle på det eller om de har sperret det

Jo, og nøklene mine :realmad:

Flott start på dagen...

Skole kl. 11

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...