kloningen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Da var døgnrytmen tilpasset normalt igjen Sitter ute på terrassen med kaffe og radio norge + sol :] Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du hiver innpå biffsnader ganske så ofte, eller? Nesten aldri. Går veldig mye i kylling, egentlig Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det var nammenam! Og med peppersaus, da. Og litt fetaost ved siden av, fordi det er godt til all mat! Jeg hadde blitt overraska om du hadde droppa peppersausen, ja Jeg fant akkurat ut at jeg ikke har peiling på hvor jeg skal møte opp på onsdag. Konge. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg presterte å møte opp en uke for tidlig første året av videregående. Det var helt dødt på hele skolen og jeg sto der som en idiot. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Bedre å komme ei uke for tidlig enn ei uke for sent, om ikke annet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Irriterer meg sinnsykt over at District 9 ikke kommer på Lillestrøm Kino.. HVA FAEN!!!! Er det rart folk laster ned ulovlig sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Første dag på VGS1 i dag og jeg har prestert med å glemme å kjøpe inn skrivesaker. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Begynner på Onsdag jeg. Sørumsand, elektro.. håper for guds skyld det ikke blir bare gutter der XD (Noe jeg tipper det blir) lol. Kan noen fortelle en dødelig hvordan embedde youtube her? Endret 17. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg presterte å møte opp en uke for tidlig første året av videregående. Det var helt dødt på hele skolen og jeg sto der som en idiot. Ingen som skal ha det på deg at du kommer for sent i alle fall. Men det må nå være godt å vite at man etter å ha vært forberedt på å starte denne uken, at man faktisk har enda en uke med fri? Også var du jo tidlig pån, så du får mye mer ut av dagen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du skriver [ youtube]bV5iHgdRQRg....[ /youtube]. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 God morgen. Da er det første skoledag for meg. Skal bli spennende å ta en titt på skolen og møte den nye klassen! Hva skal dere bedrive dagen med? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jobbe. <.< Høres gøy ut. Hva jobber du med egentlig? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Trøtt. sliten, grinete og utbrent. Skyt meg -___-" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Utbrent etter ei lang og rolig helg? Hei og hopp må denne dagen bli topp! edit: Egentlig ikke men prøver. Bare glede seg til en kommer hjem så en får spille FF7. Et spill som har vært i ro på PS-en ei god stund, men som fikk meg inn i sin favn igjen i helga. Så nå er jeg omsider på disk 2 etter 28 timer. Endret 17. august 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Utbrent etter ei lang og rolig helg? Hei og hopp må denne dagen bli topp! edit: Egentlig ikke men prøver. Bare glede seg til en kommer hjem så en får spille FF7. Et spill som har vært i ro på PS-en ei god stund, men som fikk meg inn i sin favn igjen i helga. Så nå er jeg omsider på disk 2 etter 28 timer. Kommet deg til Gold Saucer? Ok, slenger meg i stua og begynner med FF XII på nytt, jeg. Hadde egentlig tenkt til å legge meg nå, men den gang ei. Thænkz Egil =] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jobbe. <.< Høres gøy ut. Hva jobber du med egentlig? IT-support hos et firma. Både software og hardware. Telefon og drift. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg presterte å møte opp en uke for tidlig første året av videregående. Det var helt dødt på hele skolen og jeg sto der som en idiot. Ingen som skal ha det på deg at du kommer for sent i alle fall. Men det må nå være godt å vite at man etter å ha vært forberedt på å starte denne uken, at man faktisk har enda en uke med fri? Også var du jo tidlig pån, så du får mye mer ut av dagen. Dette var tilbake i 2004. Litt av idiotfølelsen ble vel døyvet av gleden over den ekstra uken med ferie ja, men sant å si husker jeg ikke så mye mer en at jeg var alt for tidlig ute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Hehe.. Np ;P Golden Saucer er jeg kommet til for lenge siden og... Aeris er nylig blitt drept av Sephiroth edit: Aaah. Tolket det som at du "presterte" som i fikk det til tidligere i dag jeg Endret 17. august 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg