Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Jeg presterte å møte opp en uke for tidlig første året av videregående. Det var helt dødt på hele skolen og jeg sto der som en idiot.

 

Ingen som skal ha det på deg at du kommer for sent i alle fall. ;)

Men det må nå være godt å vite at man etter å ha vært forberedt på å starte denne uken, at man faktisk har enda en uke med fri?

Også var du jo tidlig pån, så du får mye mer ut av dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Utbrent etter ei lang og rolig helg? :D Hei og hopp må denne dagen bli topp!

 

edit: Egentlig ikke men prøver. Bare glede seg til en kommer hjem så en får spille FF7. Et spill som har vært i ro på PS-en ei god stund, men som fikk meg inn i sin favn igjen i helga. Så nå er jeg omsider på disk 2 etter 28 timer.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Utbrent etter ei lang og rolig helg? :D Hei og hopp må denne dagen bli topp!

 

edit: Egentlig ikke men prøver. Bare glede seg til en kommer hjem så en får spille FF7. Et spill som har vært i ro på PS-en ei god stund, men som fikk meg inn i sin favn igjen i helga. Så nå er jeg omsider på disk 2 etter 28 timer.

Kommet deg til Gold Saucer? :D

 

Ok, slenger meg i stua og begynner med FF XII på nytt, jeg. Hadde egentlig tenkt til å legge meg nå, men den gang ei. Thænkz Egil =]

Lenke til kommentar
Jeg presterte å møte opp en uke for tidlig første året av videregående. Det var helt dødt på hele skolen og jeg sto der som en idiot.

 

 

Ingen som skal ha det på deg at du kommer for sent i alle fall. ;)

Men det må nå være godt å vite at man etter å ha vært forberedt på å starte denne uken, at man faktisk har enda en uke med fri?

Også var du jo tidlig pån, så du får mye mer ut av dagen.

Dette var tilbake i 2004. Litt av idiotfølelsen ble vel døyvet av gleden over den ekstra uken med ferie ja, men sant å si husker jeg ikke så mye mer en at jeg var alt for tidlig ute.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hehe.. Np ;P

 

Golden Saucer er jeg kommet til for lenge siden og...

 

Aeris er nylig blitt drept av Sephiroth

 

 

edit: Aaah. Tolket det som at du "presterte" som i fikk det til tidligere i dag jeg ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...