Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ingenting er som følelsen av å lykkes med en rett. Det er langt mellom ordinær kokkelering og de gangene man virkelig få det til, og det ser ut som du har klart denne gang Lars. :thumbup:

Vel så viktig er det nå å huske nøyaktig hva du gjorde, slik at suksessen kan gjenskapes.

For vel et halvår siden laget jeg meg noen glaserte kyllingbryst som var så gode at jeg tok meg selv i å stønne av nytelse over min egen kreasjon. Herligheten ble til som følge av litt slump og mye eksperimentering, og til min fortvilelse husker jeg ikke nøyaktig hvordan jeg gikk frem. Jeg har prøvd forgjeves å gjenskape retten i ettertid uten å lykkes 100%, og det er like surt hver gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Super Atom Kim. :D

Jeg lurer på hvor mange år til han holder ut, han ser jo ikke akkurat sprek ut for tiden. Det blir vel også en maktkamp etter hans død ettersom han har flere arvtakere som viser tydelige signaler til å ønske seg hans plass. Forøvrig må vel snart hele Nord Korea dukke under, Kim skal jo etter sigende få flydd inn levende hummer med helikopter daglig når han er ute å reiser med pansertoget sitt. Til sammenlikning sulter store deler av folket og tilgangen til helsefasiliteter, medisinsk utstyr og personell er nærmest ikke-eksisterende utenfor Pyongyang.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...