fargoth Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ingenting er som følelsen av å lykkes med en rett. Det er langt mellom ordinær kokkelering og de gangene man virkelig få det til, og det ser ut som du har klart denne gang Lars. Vel så viktig er det nå å huske nøyaktig hva du gjorde, slik at suksessen kan gjenskapes. For vel et halvår siden laget jeg meg noen glaserte kyllingbryst som var så gode at jeg tok meg selv i å stønne av nytelse over min egen kreasjon. Herligheten ble til som følge av litt slump og mye eksperimentering, og til min fortvilelse husker jeg ikke nøyaktig hvordan jeg gikk frem. Jeg har prøvd forgjeves å gjenskape retten i ettertid uten å lykkes 100%, og det er like surt hver gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Slike menn trengs det fler av! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ser kanskje logikken i det Lars.. Føler med den Wheelman Døgnrytmen er ikke helt som den burde være heller. Roger, våknet 17:30 i dag, skole 08:30 i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Huff.. Jeg er glad jeg ikke begynner igjen på skolen før Onsdag.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 starter ikke før neste mandag jeg Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hmm, trur jeg må ty til en Zopiclone Actavis 5mg i dag... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 starter ikke før neste mandag jeg RUNK MEG I MOOOOORGEN Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 såpass må du klare på egenhånd. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ned å ta bilder til å poste på nerdebula di tråden. Har en vegg dere forumbrukere kan bestemme hvordan skal se ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Men smaken, SMAKEN!!! Det var som om en gud strakk ut sin hånd og befølte mine smaksløker. Eller spruta på maten din? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 fan det var godt med mat! ikke at det var noe spess eller godt, men alt hjelper. ( 3 brødskiver med first price sjokoladepålegg) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Eller spruta på maten din? Det var dine ord. Selv om det var noe flytende og hvitt der. Men jeg er ganske sikker på det var smelta skinkost. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg kommer til å slite i morra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 jaja, da var det på tide å vende nesen til skolebenken i morgen igjen : / Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Super Atom Kim. Jeg lurer på hvor mange år til han holder ut, han ser jo ikke akkurat sprek ut for tiden. Det blir vel også en maktkamp etter hans død ettersom han har flere arvtakere som viser tydelige signaler til å ønske seg hans plass. Forøvrig må vel snart hele Nord Korea dukke under, Kim skal jo etter sigende få flydd inn levende hummer med helikopter daglig når han er ute å reiser med pansertoget sitt. Til sammenlikning sulter store deler av folket og tilgangen til helsefasiliteter, medisinsk utstyr og personell er nærmest ikke-eksisterende utenfor Pyongyang. Endret 16. august 2009 av fargoth Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Why? Fordi at jeg har "snudd døgnet" og egentlig ikke er trøtt nå. Pluss at jeg skal tidlig opp for å komme meg på jobb. En meget dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 jaja, da var det på tide å vende nesen til skolebenken i morgen igjen : / Jepp Skal riktignok bli greit å treffe folk igjen da. *fortsatt ikke funnet lånekort/studentbevis* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg