Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Mente ikke chill som i rolig, men som i hørtes ut som et gøy arbedte og holde på med Chill altså ! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Mente ikke chill som i rolig, men som i hørtes ut som et gøy arbedte og holde på med Chill altså ! I think you might have misunderstood the meaning of "chill", lille(eller store, hva vet jeg) venn... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Kanskje, er som med svineinfluensa. Ting kan og vill mutere seg! Jeg har et mutert syn på synet til "chill", jeg bruker det i sammenhenger som chillbill, eller evig chill. Og til tider orginalen: Skal vi chillen / jeg chiller'n<3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 jeg hadde ikke skolebevis i det heletatt igjennom videregående jeg rart med det Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jaha. Men uansett det er jo litt "chill" sånn når stress perioden er over Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ja du bruker den mer gamle varianten, som orginalen definert som ta det rolig/slappe av. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 personlig, syns jeg folk bruker alt for mange engelske ord i løpet av dagen når de forsåvidt snakker på norsk en kompis av meg sier f.eks "det maker ikke sense" noe som er helt på trynet å si, spør du meg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hehe, snakker selv engelsk hele dagen på jobben så når jeg snakker med norske folk etterpå så hender det jeg svarer på engelsk :/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 hender jeg surrer på det også, som når en på skolen fra australia ikke hadde lært seg spesielt mye norsk enda. snakka engelsk med han, også spurte noen om noe også svarer jeg på engelsk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Fiskegrateng var godt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Fan mikkel ikke snakk om mat!!!! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 hender jeg surrer på det også, som når en på skolen fra australia ikke hadde lært seg spesielt mye norsk enda. snakka engelsk med han, også spurte noen om noe også svarer jeg på engelsk Samme med meg, han jeg jobber med er fra australia og snakker ikke mange ord norsk han heller Noe som påvirker meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Fan mikkel ikke snakk om mat!!!!Nå holder jeg på å lage meg en diger ommelett med litt Texas-kryddermix og havsalt. Den er fylt med ost, skinke OG skinkeost (sånn smøreost). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg spiste omelett på fortausrestaurant på fredag. Det var noe som smakte bæsj inni den, og det var visst Camembert. Og digre klumper med halvkokt brokkoli. Hellstrøm (som er på TV3 nå) ville sagt "Få en jævla doggybag. Dette er noe bikkja mi ville likt." Endret 16. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Fikk lyst på noe selv nå Oi hører jeg lyden av potetgull fallende ut av søvpapiret og ned i en glass skål? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ikke får og være en dobbel postende forum fitte men føler jeg har nok arbeids timer for i dag, potet gullet venter ved chips bollen ! God jul og god natt https://www.diskusjon.no/index.php?act=Stats ..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Å gud! Denne maten kan ikke være sunn! Noe så godt kan UMULIG være sunt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Å gud! Denne maten kan ikke være sunn! Noe så godt kan UMULIG være sunt. Den hørtes ikke så jævlig sunn ut slik du beskrev den i sted. Utenom eggene kanskje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Men smaken, SMAKEN!!! Det var som om en gud strakk ut sin hånd og befølte mine smaksløker. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg hater dere alle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg