Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Skader ikke å prøve. Kossen er jeg glad i, men skader ikke å satse ferskt etter 4 år. Men nå stikker jeg. Batteriet på PC-en er på 35%, og jeg skal trene, se på Akkuten og så sover. Skole til halv fire, i morgen. Æsj... Endret 28. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Fy faen. Syke, syke tatoveringer. Noen som vil gi meg tur til LA i bursdagsgave? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Oh, elsk Ingen som er enige? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 koss sb45 ftw ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Agreed Enojo. Konge versjon Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Oh, elsk Ingen som er enige? Det viser at det ikke er sangen som er problemet, det er artisten. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Oh, elsk Ingen som er enige? Se filmen hos Youtube Hvem synger der? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ch-ch-children of Bodom covrer Britney Spears! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 dere veit at det er Luis armstrong som egentlig har laget sangen oops i did it again, som britney spears covra. luis sin er best, absolutt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det viste jeg ikke xersess, men nå gjør jeg det. PS: den children of bodom versjonen sugde. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ch-ch-children of Bodom covrer Britney Spears! Skjønnte det. Men håper ikke det der er vokalisten deres som synger, for det hørtes ut som noe broren min presterer på fylla. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skjønnte det. Men håper ikke det der er vokalisten deres som synger, for det hørtes ut som noe broren min presterer på fylla.Jeg tror faktisk det er det. Nesten like surrealistisk som å høre Gerard synge Umbrella på liveshow. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Stonemeister: bryn deg på soloen etter andre refrenget her Japanere er gale. Hahaha, fytte... det ser du ikke i andre land enn Japan, nei. Tar å lar være å lære meg det Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 PS: den children of bodom versjonen sugde. både britney og children of bodom sin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ch-ch-children of Bodom covrer Britney Spears! Skjønnte det. Men håper ikke det der er vokalisten deres som synger, for det hørtes ut som noe broren min presterer på fylla. Tror nok det var han. Jeg tror sånne black metal band har sanger som passer til stemmen til vokalisten. Man hører uansett ikke hva de synger. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skjønnte det. Men håper ikke det der er vokalisten deres som synger, for det hørtes ut som noe broren min presterer på fylla.Jeg tror faktisk det er det. Nesten like surrealistisk som å høre Gerard synge Umbrella på liveshow. Gerard? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skjønnte det. Men håper ikke det der er vokalisten deres som synger, for det hørtes ut som noe broren min presterer på fylla.Jeg tror faktisk det er det. Nesten like surrealistisk som å høre Gerard synge Umbrella på liveshow. Gerard? http://en.wikipedia.org/wiki/Gerard_Way Did I do it right? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ch-ch-children of Bodom covrer Britney Spears! Skjønnte det. Men håper ikke det der er vokalisten deres som synger, for det hørtes ut som noe broren min presterer på fylla. Tror nok det var han. Jeg tror sånne black metal band har sanger som passer til stemmen til vokalisten. Man hører uansett ikke hva de synger. Det finnes mange som growler som synger ganske/veldi bra når de synger clean også. (feks. Opeth vokalisten, Anders Friden osv.osv) Dessuten er Children Of Bodom ikke black metal Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Yes you did, Stonemeister! *giefs cookie* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Mulig, men jeg er veldig dårlig til å skille de forskjellige metal sjangrene! Hvor mange er det forresten? nevnte jeg at jeg er veldig kommersiell når det kommer til musikk? Jepp, jeg hører lett på VG lista musikk om det svinger nok. Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg