Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da synes jeg synd på humorgenet ditt.

Nå kan jeg ikke si meg egentlig hvordan du har fått perspektivet til å overkomme ditt innlegg sammensatt av mitt synspunkt så jeg vil kategorisere deg som utilfreds med andres syn som vil igjen si meg at du er en selvopptatt singel mann som lever av å være på internett også kjent som feil på livet men, så jeg vil anbefale deg å ta hendene dine i været og føl kraften min som jeg vil legge over deg fordi jeg kom ut av fengselet som du var bekymret inni som igjen stjal all livsgleden din da du ikke kunne gjøre noe med det, det er akkurat som pinnochio, ingen kunne noen gang si at noen ville ta livet av han, men han døde av ceperal psykose, så jeg må si at du ikke må overkomme dine veiers vei da du høyst sannsynlig vil forlate dette åstedet og finne deg selv i en psykose som vil ta deg hjem til den nyeste av de nye, så følg deg selv så vil du finne alle sammens gener og ikke-gener uansett om du liker det eller ikke, det er skill-to-skill som du må stadig mestre for å overvinne frykten

 

stol på meg

Lenke til kommentar
Heisann, orket ikke å lage en egen tråd for dette lille spørsmålet :)

 

Hvordan kan jeg stille inn PC'n til å slå seg av om f.eks 2 timer?

La oss si jeg legger meg, men vil at den skal stå på i 2-3 timer til, så skru seg av. Hvordan gjør jeg dette?

 

Blaxtro :)

 

Windowstast + r, skriv cmd og trykk enter.

 

Så skriver du shutdown -t og antallet sekunder du vil at den skal vente. Eksempelvis shutdown -t 10 så venter den i 10 sekunder før den slår seg av. :)

Lenke til kommentar
Det faktum at du skriver lange manifester til en tilfeldig slengkommentar på internett sier mere om deg enn meg.

... ja, at jeg har evnen til å reflektere over ting.

... eller evnen til å lire av deg mer bullshit enn nødvendig.

 

K.I.S.S.

Keep it short, stupid

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Leter etter en youtube video der det er en dude rundt 14 år som synger på R & B sanger + at han har på seg slike $-tegn smykker. Anyone?

 

 

EDIT:

Må nevenes at han er hvit og ikke kan synge

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Dagens erfaringer:

- Aldri ha fest hjemme, du kan aldri ha det gøy selv.

- Noen tåler ingenting uansett hvor lite % det er i det og oppfører seg høyst irrasjonelle.

- Aldri ha fest hjemme, det er alltid noen som begynner å blø (les forrige punkt)

- Aldri ha fest hjemme, det er mye arbeid.

- Aldri ha fest hjemme, du får aldri prøvd deg på de jentene som er der.

Litt av en 18-årsdag :shrug:

 

Nå blir det en helvtime med nørding og drikking av vann før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...