Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kjeften, lille drittunge. :wee:
Jeg skammer meg de gangene jeg gjør sånne feil. Skjedde faktisk tidligere i dag. Da jeg så det så prøvde jeg febrilsk å endre på innlegget, men selvsagt så rakk noen å sitere meg. :p

Men jeg skrev tross alt ikke feil da. Det skal være "å" der. So he failed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjeften, lille drittunge. :wee:

Det er det som er så gøy, hvis du er i diskusjon med noen eldre de har alltid argumentet lille unge eventuelt lille drittunge på lager.

Spesielt gøy er det når småunger prøver å rette på de som er eldre enn seg og faktisk tar feil. Skal du åpne kjeften din, så bør du faktisk ha rett. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
Ahh, småunger i dnfk.

Alltid like morsomt :wee:

Jeg er kommet for å bli.

En godteri fersken på auksjon hører jeg 5?

5 hva? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ahh, småunger i dnfk.

Alltid like morsomt happy.gif

Har vel vært liten en gang du og pac-man? :)

Det begynner å bli en stund siden..

Lenke til kommentar
Men jeg skrev tross alt ikke feil da. Det skal være "å" der. So he failed.
Det er jo ikke grammatisk riktig da. Det skal være "og". Med mindre det var uttrykket "å?", men da måtte det vært et komma der.

Nå nei du, det er ikke to handlinger. Handlingsuttrykket i setningen er "å gråte". So, you fail too.

Red.: I tilfelle det er vanskelig for dere, så ville det f.eks hett, "begynte å sparke og gråte".

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Nå nei du, det er ikke to handlinger. Handlingsuttrykket i setningen er "å gråte". So, you fail too.
Hvor mye whisky har du drukket? Ta en kikk på setningen du skrev i stad og forklar meg en gang til hvordan den blir grammatisk korrekt ved bruk av å. For jeg skjønner det ikke.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...