Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettopp, den som skulle vare et helt liv... Jeg føler meg svindlet...

Bare gå dit du kjøpte de og krev nye. Ikke sikkert du får, men verdt et forsøk :thumbup:

Når det kommer til komplett ihvertfall, så må du sende dem inn, så sender de den til USA, så sender koss en tilbake. ca. 3-4 uker å vente. Worth it?

Lenke til kommentar
Bare gå dit du kjøpte de og krev nye. Ikke sikkert du får, men verdt et forsøk :thumbup:

Utrolig nok har jeg tatt vare på regningen. Litt visket ut, men den er der. 4 år gammel regning som jeg tok vare på , bare for å teste garantien. Jeg kan jo prøve. Lyden på Koss Portapro er jo rå, så nye skaffer jeg uansett...¨

Eplefe:

Kan jo være saken. Har aldri lest gjennom garantien...

Rasch:

For den lyden de har, kan jeg vente lenger...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Utrolig nok har jeg tatt vare på regningen. Litt visket ut, men den er der. 4 år gammel regning som jeg tok vare på , bare for å teste garantien. Jeg kan jo prøve. Lyden på Koss Portapro er jo rå, så nye skaffer jeg uansett...

Tja, anbefaler å gå for Creative HQ-1700 om du ikke får nye porta-pro. Så slipper du å plage andre på bussen :tease:

Lenke til kommentar
Tja, anbefaler å gå for Creative HQ-1700 om du ikke får nye porta-pro. Så slipper du å plage andre på bussen :tease:

De virket behagelige, og prisen er ikke gærn. Husker Kossen kosta 600,- da jeg kjøpte dem. Hvordan er lydkvaliteten?

Edit:

Jeg bruker propper, når jeg ikke er hjemme. Men derfor kjøper jeg nye hver 3. måned... hHemme er det Koss...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
De virket behagelige, og prisen er ikke gærn. Husker Kossen kosta 600,- da jeg kjøpte dem. Hvordan er lydkvaliteten?

Jeg synes Creative-settet er mye bedre en Koss. Mye klarere bass, ift Porta Pro. Prøv å ta deg en tur på en plass som har HQ-1700 og se om du liker lyden bedre.

Jeg synes værtfall Creativene er mye bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...