Sameboe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Da er Pizza'n i ovnen! Første Pizza måltid her i Trondheim. Så nå blir det Pizza og Burnout Paradise! Trodde du skulle spise pizza på Egon her om dagen Å spise ute og å spise hjemme er forskjellig Men du skrev det var første pizza måltid i Trondheim...og det er jo feil Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Men du skrev det var første pizza måltid i Trondheim...og det er jo feil Detaljer Detaljer. Hjemmelagde pizza måltid. Fornøyd? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg gleder meg SÅNN til å lufte bikkja i regnværet. MMMMM. Hvilke type bikkje har du? Nettopp kjørt gjennom Bionic Commando. Det spillet kom seg virkelig mot slutten, historien var jo veldig fengende og fin. Synd Grin døde. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hallo. Jeg vurderer og laste ned Ubuntu Linux til min nye HP Compaq mini pc. Er det noen ulemper med dette? Og har dere noen tips til meg eller noe sånt? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Yeeeessss kompisen min kom endelig inn på samme linje som meg woho. Det må feires med et glass iskald urge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hallo.Jeg vurderer og laste ned Ubuntu Linux til min nye HP Compaq mini pc. Er det noen ulemper med dette? Og har dere noen tips til meg eller noe sånt? Vil anbefale deg å ta det i Den Frie Kafeèn i Linux-delen av forumet. Men, jeg bruker Ubuntu selv på min bærbare, og det vil nok kreve en del tilvenning, men det er mye lettere dersom du ønsker å lære.. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hallo.Jeg vurderer og laste ned Ubuntu Linux til min nye HP Compaq mini pc. Er det noen ulemper med dette? Og har dere noen tips til meg eller noe sånt? Vil anbefale deg å ta det i Den Frie Kafeèn i Linux-delen av forumet. Men, jeg bruker Ubuntu selv på min bærbare, og det vil nok kreve en del tilvenning, men det er mye lettere dersom du ønsker å lære.. Jeg fikk akkurat et tips om Easy Peasy og Ubuntu Netbook Remix, fordi jeg har en Mini Pc. Er det noen som har noen meninger om dette? (Sorry at jeg spør i denne tråden, men jeg har desverre ikke tålmodighet til og vente på svar i et emne jeg har lagd langt inne i forumet et sted.. ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Begge deler er laget for netbooks, og begge deler er basert på Ubuntu. Som sagt, det kommer til å kreve litt tilvenning, men dersom du er villig til å lære så er Ubuntu fint det.. Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ja, det er alltid gøy med noe nytt. Men er det noe problem og avinstallere det vis jeg ikke er fornøyd, uten og skade noe av systemet eller lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Dersom du ikke har installert et operativsystem før vil jeg anbefale deg å teste ut Wubi før du gjør noen permanente endringer. Dette er en versjon av Ubuntu som installeres inne i Windows, så den er det mulig å avinstallere fra Legg til/fjern-programvare. Men, dersom du er fornøyd med Windows, så er det vel egentlig ingen grunn til å bytte? Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Joa, jeg er jo fornøyd med Windows. Men jeg har så lyst til og prøve noe nytt. Skal prøve det programmet som innstalleres inne i Windows nå. (: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nå har jeg flytta inn på skolen og truffet en del folk. Virker som en kul gjeng! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jepp jepp! Men jeg er litt irritert atm! Får ikke inn TV her! Jeg har jo med TV og rikstv-boks. Signalet er for dårlig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Større antenne + antenneforsterker da? Endret 15. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Bruk en større antenne. Du har vel ikke billigste rikstvboksen nei? Grundig-boksene koster litt mer men går for å være bedre med dårlig signal. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Har en Elkjøp-antenne som er forholdsvis stor. Det er en inneantenne, da, men det må jeg nesten ha. Har den billigste boksen, jo, tror jeg. En Sagem-boks. Det stod hvertfall "amplified antenna".. Så den er vel forsterka allerede. Er bilde av den i "nerdebula"-tråden.. Endret 15. august 2009 av Mora di Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvordan ser dekningskartet for der du er ut da? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nå er jeg sliten, for å si det mildt. Flytting tar på.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Dekningskartet på RiksTV.no er mørkegrønt/svært god dekning. Nå funker det bra, men dekningen er ikke bra. Kommer litt an på været tror jeg. Endret 15. august 2009 av Mora di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg