Zulærn Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Seigt å tenke på at ferien er gått så fort. Skolen begynner jo mandag! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har ikke hatt ferie jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Facebook lar meg ikke poste en link som beviser at amerikanere er dumme. Irriterende Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hvorfor det da, Nopros? Parents... De trodde faktisk at diskusjon.no kunne være en slags pedoring som skulle voldta meg FarmVille har blitt skjult fra nyhetsoppdateringen din.Du vil ikke se innlegg fra FarmVille i denne streamen lenger. Yay Add meg på facebook Smurf ---> derp Endret 15. januar 2014 av Nopros Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvorfor det da, Nopros? Parents... De trodde faktisk at diskusjon.no kunne være en slags pedoring som skulle voldta meg hehe, kjenner meg igjen. Når avis/tv(gjerne dr.phil og oprah!) osv snakker om nett, pedo osv. Da begynner de å bli litt bekymring og vil snakke med meg om det... Mitt klassiske sitat til dem, hver gang når de prøver å snakke med meg om det. «Kul dere ned, jeg tilhører ikke til dette nivået. Jeg er mange nivå over, get it?» Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Parents... De trodde faktisk at diskusjon.no kunne være en slags pedoring som skulle voldta meg aaaaahahahahahahaha.....jeg dør xD Selv så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å få allt gjort i dag, skal rydde på rommet + loftstua, bake 2 kaker. Fikse 2 pcer. Kutte opp saker og ting til burger, tenne opp 2 griller + rydde litt plass i kjølerom osv. For så å få 20 gjester (også sitter jeg her på forumet, lurt...) Endret 15. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det er jo bare å fortelle dem at i løpet av de 10 siste forumtreffene rundt omkring, har det kun forekommet 4 gruppevoldtekter. Noe som i og for seg er god statistikk. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) @Nopros: Gjør som meg, si du skal ut en tur. Og når de spør hvor du har vært så har du jo selvfølgelig vært ute. Nå er tiden for å teste grensene. Jeg skal selv teste de for første gang i dag. Lykke til Det er jo bare å fortelle dem at i løpet av de 10 siste forumtreffene rundt omkring, har det kun forekommet 4 gruppevoldtekter. Noe som i og for seg er god statistikk. umm, what? Endret 15. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 1. Penger jeg hadde ikke hatt nok uten å få litt av dem til tog. 2. Jeg måtte ha stikket ut av huset før de stod opp og kommet hjem ganske sent. 3. jeg kunne ha risikert å ikke komme hjem før 01.00 da det var noe trøbbel på toget fra Hamar til Oslo SpecialForce@ vurderte en stund å bare dra, men den "fornuftige" delen av meg ba meg om å bli igjen. Selv om Steffen(gd) og torger (hengende lem) Oppfordret til å dra. Men ei veninnne har visst "spleisa" meg med den "hotte" jenta (sa hun) så kanskje det blir like greit å være hjemme Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) nehh, kom nå btw, noen her som får tak i wheelie? Han virker AFK eller noe... Endret 15. august 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 nehh, kom nå Du vil bare ha meg for kroppen min! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hahaha :!: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 nehh, kom nå Du vil bare ha meg for kroppen min! Du er god til å gjette Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Men jeg ville jo ha kroppen din SpecialForce! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det kan vi gjerne;) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg er småfull enda jeg. :S Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg er småfull enda jeg. :S Etter gårsdagen? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 datan min er destroyed, så må bruke mamma og pappas PC med Internett explorer, får ikke lov å laste ned mozilla men etter all den smerte og venting den ødelagte dataen min har påført meg, bærer det nok snart en tur til skauen med hagla. datan skal SVII Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hva vil egentlig ødelagt si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg