Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Simple Plan er kule. Jeg hører på dem også, noen ganger. Mest er det vel Linkin Park, Dragonforce, Metallica, Iced Earth, Good Charlotte og My Chemical Romance. En kompis brenner meg Black Parade snart... Brennecd-er. Sukk. Jeg har offisielt merch til alle cd-ene (inkludert turneen som ble til Life at the murder scene), har sett dem live to ganger og har alle albumene deres, alle (utenom livealbumet) er signerte. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei hei God kveld, hvordan går det? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vær så god Powermetal er kos, jeg liker soloene deres best... Heavy er nå mer kos, da. Ååå.. Der kom jeg på Number of the Beast og! Takkogtakkogtakk. ^^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Skynyrd er musikk. End of discussion. Eller, Skynyrd var musikk. Uten Ronnie og Allen blir det ikke det samme. Endret 28. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er jo morro. Kompisen min er slik, han kjøper nesten bare CD-er. Men jeg brenner CD-er til ham, så... Jeg brenner alt, untatt Linkin Park. Men har begynt å kjøpe flere CD-er for tida. Skjerpet meg, med tanke på brenning. Men nå kommer jo Qtrax, så... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skynyrd er musikk. End of discussion. Eller, Skynyrd var musikk. Uten Ronnie og Allen blir det ikke det samme. Som freebird? Den e elsk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skynyrd er meget elsk Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skynyrd er musikk. End of discussion. Eller, Skynyrd var musikk. Uten Ronnie og Allen blir det ikke det samme. Som freebird? Den e elsk. Som jeg kan på øksa. Meget elsk. Ingen sang tar av mer enn Free Bird. Det er fakta. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde en relativt stor cd-samling, men en del ble stjålet fra kjelleren i fjor vinter. Så har omtrent ingen cd-er nå. 5-6 The Cure-album, en goth-samling med musikk, MCR sine og ellers litt random. Den begynner å komme seg igjen, da. Har dog en LP-samling på litt over 150 stykk. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Denne sangen er så digg, ikke orginal, men når Children of Bodom spiller den. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skynyrd er musikk. End of discussion. Eller, Skynyrd var musikk. Uten Ronnie og Allen blir det ikke det samme. Som freebird? Den e elsk. Som jeg kan på øksa. Meget elsk. Ingen sang tar av mer enn Free Bird. Det er fakta. Whaat? Kan du den på gitar? Sånn ordentlig gitar, ikke bare sånn tullegitar som jeg har? (Guitar Hero).. Den er forresten vanskelig nok der haha! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sikkelig synd, det der. Men LP'ene beholdt du i alle fall... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=503279 Stakkars gut Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Whaat? Kan du den på gitar? Sånn ordentlig gitar, ikke bare sånn tullegitar som jeg har? (Guitar Hero).. Den er forresten vanskelig nok der haha! Ikke helt bra, men ja, jeg kan den. På ekte gitar. Sliter litt med "Solo I", selvfølgelig Frømmen er å framføre den, men den er liksom litt sånn forbudt territorium for gitarister etter den derre masinga fra alskens publikum fra 70-tallet og utover. Les om det her. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=503279 Stakkars gut Skulle ikke gått ann... Stakkar gutt.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 kommer aldri i gang med stilen til i mårra. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 kommer aldri i gang med stilen til i mårra. Jeg kan gi deg en 12-timers ban? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Whaat? Kan du den på gitar? Sånn ordentlig gitar, ikke bare sånn tullegitar som jeg har? (Guitar Hero).. Den er forresten vanskelig nok der haha! Ikke helt bra, men ja, jeg kan den. På ekte gitar. Sliter litt med "Solo I", selvfølgelig Frømmen er å framføre den, men den er liksom litt sånn forbudt territorium for gitarister etter den derre masinga fra alskens publikum fra 70-tallet og utover. Les om det her. Hm, jeg er imponert! Skulle ønske jeg hadde fortsatt på musikkskole da jeg var liten. Da hadde jeg sikkert vært veldig god på trommer (som var en liten drøm da jeg var liten). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 kommer aldri i gang med stilen til i mårra. Jeg kan gi deg en 12-timers ban? Maktmisbruk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sikkelig synd, det der. Men LP'ene beholdt du i alle fall... Sant det, i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg