Datasmurf Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Gleder meg kun til høsten, den er min favorittårstid Vinter i Trøndelag er et helvete. Så jævlig kaldt og så lite sne :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Gleder meg til Premier League-starten jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Du kan trace IP men bare frem til leverandøren (Telenor, oslo f.eks). Du kan ikke få noen navn eller adresse uten politianmeldelse. Og da er det politiet som tar seg av det med leverandør, ikke du. Endret 14. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Somebody, enkelt å spore ip add? Man kan lett spore til hvilken by, men noe mer nøyaktig er ganske umulig med mindre man har kontakter innenfor internettleverandøren. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 ahh, masse god musikk på VH1 Classic. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hei Smurf! Befinner du deg i Steinkjer allerede? Når begynner skolen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Drar dit i morra. Skolen starter på torsdag Hvor er du? Sverige? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Såpass. Nei, er i Finland nå, men setter kurs mot Sverige søndag om litt over en uke. Gleder og gruer meg på en og samme tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 He he, blir nok bra! Så det ble ikke noe av studier i Norge at all? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Smurf: Vi får håpe det. Nei, ikke på en stund iallfall. Forhåpentligvis i fremtiden. Det skal du absolutt ikke se bortifra. Nå kommer jeg jo til å bo i "nærheten" av Oslo (8 timer med tog). Kanskje man kan treffe noen forumfolk litt frem i tid. Vi får se. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Ah Da kan du jo treffe gamle kjente fra IRC Om du husker Kanetrin_ så har hu flytta dit nå i høst. Mulig Wilwarin også Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Visst husker jeg henne. Traff henne jo i Alta for noen år siden. Hva gjør hun i Oslo? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hvordan finner man igjen det man poster på /b/? Dere som henger der, hvordan i helvete poster man og finner det igjen?Et lite speidertriks er å gå inn i en vilkårlig tråd og poste det samme bildet som du brukte i din egen tråd. Da får du beskjed om "Duplicate file entry", og trykker du på linken tas du til tråden med bildet i, som da er tråden du startet. Mulig det er besvarrt, men hva med å sette noko i emailfeltet? Tar deg rett til tråden du laget / skriver i.. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jævla fyren fra charterfeber går på 2 kanaler samtidlig Tv2 og Tv3 . Å Nå skal han danse på skjermen i 2mnd Get AWAy Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Min første og "mod" http://fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=8529 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Newsflash: A1 gjør comeback! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Å herre. En hel time uten svar. Da får jeg prøve å oppdatere min lille dag i spennende ord. Hadde siden i går bestemt meg for at jeg skulle på fjelltur, så i morges da jeg sto opp dro jeg. Dårlige værmeldinger var ikke noe, for jeg har jo bra klær....trodde jeg. Hadde også bestemt meg for å ta den lengste ruten. Så jeg gikk og gikk. Det regnet innimellom men ikke så veldig. Omsider når jeg ikke var langt ifra toppen, så klarte jeg å miste stien i ei grauttjukk tåke med sikt på 12 meter, det regnet som et helvete og jeg tok en sjangs på å bare begynne å klatre på måfå i retning toppen. Klarte selvfølelig å rote meg mer og mer vekk oppe på ei fjellhylle, så omsider tok jeg til fornuften og benyttet meg av fjellvettsregel nr.8; Det er ingen skam å snu. Selv om jeg føler det en smule bittert. Det styrtregnet og jeg fant en liten del av boxeren som var tørr når jeg kom hjem og fikk vrengt av meg. Så nå har jeg blitt enda mer sjuk enn jeg var før jeg dro på tur. Så nå ligger jeg på sofaen under dyna og ser IT-Crowd edit: over en time uten posting også klarer vi å poste samtidig ^^, Endret 14. august 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Newsflash: A1 gjør comeback! Har jeg visst hele forrige uke. hemmeliggjort, dog. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Newsflash: A1 gjør comeback! Apropos dårlig musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg