Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja... Litt My Chemical Romance, når de spiller "Helena" og slike triste sanger, som bare blir tristere når man er deppa. Sanger som gjør en trist, vil jeg si.
Kanskje jeg som er helt på tur, men MCR er gladmusikk for meg. Det muntrer meg om. Spesielt Three Cheers for Sweet Revenge-albumet.
Lenke til kommentar
Kanskje jeg som er helt på tur, men MCR er gladmusikk for meg. Det muntrer meg om. Spesielt Three Cheers for Sweet Revenge-albumet.

Har den plata på akkurat nå. Noen sanger er sikkelige triste, for min del. Men sånn som I'm Not Okay, gjør meg smått muntre. Men Helena er sikkelig trist for meg...

Came a time

When every star fall brought you to tears again

We are the very hurt you sold

And what's the worst you take (worst you take)

from every heart you break (heart you break)

And like the blade you stain (blade you stain)

Well I've been holding on tonight

Den delen minner meg om humøret mitt for tiden :( Har knust et og annet hjerte....

Rasch:

Jeg tullet med deg. Maddonna får meg til å ville grine :blush: Goodbye Argentina er så trist...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
1 stemme mot 1? Tillater meg å kalle det uavgjort. Men hva er fasiten din da? :p

Noe annet. Pink Floyd har laget bedre sanger. Dessuten er jeg fasiten, vet du, vennen. *leke med kniven sin*

*Stirre litt på, innrømme at du har rett...snu seg og mumle at Atom Heart Mother er best allikevel*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...