Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Rasch, din myking... *sette på I'm Not Okay* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tja... Litt My Chemical Romance, når de spiller "Helena" og slike triste sanger, som bare blir tristere når man er deppa. Sanger som gjør en trist, vil jeg si.Kanskje jeg som er helt på tur, men MCR er gladmusikk for meg. Det muntrer meg om. Spesielt Three Cheers for Sweet Revenge-albumet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 1 stemme mot 1? Tillater meg å kalle det uavgjort. Men hva er fasiten din da? Noe annet. Pink Floyd har laget bedre sanger. Dessuten er jeg fasiten, vet du, vennen. *leke med kniven sin* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kibs, sjekk de ut It r lurvly Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Rart det der. Det får meg til å se rødt Blod! Bandets blod, helst. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Rasch, din myking... *sette på I'm Not Okay* Ja, jeg er ikke BARE hardcore millitærmann/røykdykker, hender jeg hører på sånn musikk! Fin sang er det ihvertfall. Gladsang.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 NP: Kent - Vi och dom andra Faen så fin den sangen er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 I'll stick to Socker Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kanskje jeg som er helt på tur, men MCR er gladmusikk for meg. Det muntrer meg om. Spesielt Three Cheers for Sweet Revenge-albumet. Samme her egentlig oO You know what they do to guys like us in prison... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Kanskje jeg som er helt på tur, men MCR er gladmusikk for meg. Det muntrer meg om. Spesielt Three Cheers for Sweet Revenge-albumet. Har den plata på akkurat nå. Noen sanger er sikkelige triste, for min del. Men sånn som I'm Not Okay, gjør meg smått muntre. Men Helena er sikkelig trist for meg... Came a time When every star fall brought you to tears again We are the very hurt you sold And what's the worst you take (worst you take) from every heart you break (heart you break) And like the blade you stain (blade you stain) Well I've been holding on tonight Den delen minner meg om humøret mitt for tiden Har knust et og annet hjerte.... Rasch: Jeg tullet med deg. Maddonna får meg til å ville grine Goodbye Argentina er så trist... Endret 28. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kibs, sjekk de ut It r lurvly Hørtes veldig..eh..."meg" ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg digger Auf der Maur, gode minner fra noen sanger av a ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Soundtrack to your escape. Jeg hører Simple Plan - Welcome to my life når jeg er deprimert. Forstyrrende nok. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dæken ta altså, nå er farmen på tv ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 1 stemme mot 1? Tillater meg å kalle det uavgjort. Men hva er fasiten din da? Noe annet. Pink Floyd har laget bedre sanger. Dessuten er jeg fasiten, vet du, vennen. *leke med kniven sin* *Stirre litt på, innrømme at du har rett...snu seg og mumle at Atom Heart Mother er best allikevel* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Simple Plan er kule. Jeg hører på dem også, noen ganger. Mest er det vel Linkin Park, Dragonforce, Metallica, Iced Earth, Good Charlotte og My Chemical Romance. En kompis brenner meg Black Parade snart... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Alastor, Atom Heart Mother er elsk, særlig den versjonen fra da de spilte på KQED Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 *Stirre litt på, innrømme at du har rett...snu seg og mumle at Atom Heart Mother er best allikevel* Jeg hørte det der... Iced Earth Takk! De hadde jeg glemt! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Iced Earth Takk! De hadde jeg glemt! Vær så god Powermetal er kos, jeg liker soloene deres best... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg