Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Det går faktisk an å ordne sånn at alle admins får hjerter rundt navnene sine :D

Moderatorer kan ha dødninghoder.

Do it! begge deler altså, og en av dere kan ha rosa skrift. ^^

Lenke til kommentar
Kanskje jeg burde sove snart? Skal til optiker i morra. Kasta brillene for et år siden uten noens godkjenning, så for alt jeg vet skal jeg egentlig bruke briller.

Ikke leg deg enda. Om du er sliten så mter optikeren worst case scenario. Og da ser han hvor ille det kan være

Lenke til kommentar

Haha. Jeg vil egentlig ikke ha briller, selv om jeg vet det kanskje er nødvendig. Synet mitt har blitt bedre, da. Da jeg var liten var jeg ganske langsynt. Rundt +4 eller +5. Men så ble det bare bedre og siste brillene jeg hadde var +0,5 og +0,25 i styrke på glassa. Så jeg ser nesten perfekt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
I 7. klasse (8. for dere unger som er etter den reformen) så fikk jeg beskjed om at jeg skulel gå med briller. Jeg fikk dem.

Jeg var uenig. JEg syntes ikke jeg skulle gå med briller. Siden har jeg ikke brukt briller. Lurer på hvordan synet mitt er nå.

Virker ikke som du har dårlig syn i det hele tatt.

 

Jeg har -0.75. Er egentlig ikke så ille, men visstnok akkurat nok til at jeg må ha linser/briller når jeg kjører. De får ikke på meg noen briller i alle fall. Månedslinser ftw.

Lenke til kommentar
Mammas syn ble.. ødelagt (kan man si det? :p) etter at optikeren gjorde en feil da ho var 17-18 år. Han sa at ho ikke trengte briller, så ho droppa det. Nå har ho ganske dårlig syn. Synd er det.

Fakta: Du får ikke dårligere syn av å ikke bruke briller om du trenger det. Du får heller ikke dårligere syn av å bruke briller du ikke trenger. Eller lese i dårlig lys.

 

Akkurat som du ikke får hårete hender av å runke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...